Skocz do zawartości

Kompresja??


Rekomendowane odpowiedzi

Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają.

Edytowane przez wowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają.

 

Wtedy silniki maja nawet wiekszego "kopa". (ale diesle, bo ZI slabo znosza znaczny nadmiar oleju). Po remoncie pozniej jest zdziwienie ze wczesniej silnik, mimo ze bral olej wiadrami, byl mocniejszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają.

Zalezy ile moto lyka tego oleju. Jaki ma przebieg (oryginalny). Osobiscie mialem tez rzadki przypadek ze peklo zabezpieczenie swoznia tloka. Wylazl bokiem i zniszczyl cylinder. :icon_exclaim:. Moze prosciej poprostu zmierzyc kompresje cisnieniomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają.

 

pierścienie olejowe??? padły???? :icon_exclaim: napisz jak może pierścień olejowy "paść"?? :biggrin:

 

 

 

a co do pytania to zazwyczaj jak moto ma ciśnienie a pali olej to jest to spowodowane zazwyczaj przez uszczelniacze na zaworach :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak, ale może bo znam przypadki. Najlepszym numerem było, jak po rozebraniu okazało się że pierścienie olejowe są odwrotnie założone. To jest Polska i wszystko jest możłiwe :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam

mozecie mi podpowiedziec gdzie mam szukac przyczyny utraty kompresji.Mianowicie kopalem swoje moto (uzywajac dekopresatora) i w pewnym momencie kopka zaczela sie poddawc naciskowi nogi bez wiekszych oporow(bez uzywania dekopresatora).

dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mozecie mi podpowiedziec gdzie mam szukac przyczyny utraty kompresji.Mianowicie kopalem swoje moto (uzywajac dekopresatora) i w pewnym momencie kopka zaczela sie poddawc naciskowi nogi bez wiekszych oporow(bez uzywania dekopresatora).

dzieki za pomoc

 

Może dekomprestor się uszkodził?

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

heyah

 

jakie moga byc przyczyny braku kompresji w singlu 4T KLR 250?

nie kopci, nie spala oleju, jak ostatnim razem go uruchomilem to mial moc i nawet na gume szedl..

za to strasznie ciezko odpala i nie schodzi z obrotow (tak jakby lewe powietrze lapal w gazniku)

 

na serwisie zmierzyli mi kompresje i wyszlo ze ma ok 4 atm (serwisowka podaje ze powinno byc 4-8 atm, wiec widac ze cos jest nie halo). nie wiem czy robili probe olejowa, podejrzewam ze nie.. jeszcze w tym tyg pomierze to u kumpla na sucho i z olejem.

 

co moze byc przyczyna braku cisnienia?

 

1. zuzyty tlok albo pierscienie? (ale wtedy nie mialby mocy, palilby olej, koplcil i inne cuda niewidy..)

2. padniete uszczelniacze zaworowe? (ale wtedy wpieprzalby olej)

3. zle wyregulowane zawory? (nie ma opcji, robilem to ostatnio i byly ok)

4. podparte lub wypalone zawory (kichalby w gaznik albo strzelal w tlumik, tak? no wlasnie... a tak nie robi)

5. hmmmm... juz nie mam pomyslow... uszczelka pod glowica? (ale wtedy tez nie mialby mocy i bylyby wyczuwalne przedmuchy chyba)

 

co wy na to? bo ja na to nato... a nato na to nic...

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być rysa na cylindrze, wywołana "ciałem obcym" np. pekniety izolator na świecy, albo coś innego wpadło i porysowało... może być gdzieś mała nieszczelność na połączeniu głowica culinder.... zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe... wypalone gniazdo wydechowe... pękniecie głowicy.... i wiele innych, ale tyle mi przyszło do głowy...

Bez rozebrania się nie dowiesz!

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...