szulbor Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Witam mam moze glupie pytanie. czy jesli moto starci kompresje to kopci wtedy? oleju powinno ubywac czyz nie tek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Witam mam moze glupie pytanie. czy jesli moto starci kompresje to kopci wtedy? oleju powinno ubywac czyz nie tek??Zgadza sie o ile nie jest to spowodowane nieszczelnoscia zaworow . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają. Edytowane 7 Maja 2006 przez wowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają. Wtedy silniki maja nawet wiekszego "kopa". (ale diesle, bo ZI slabo znosza znaczny nadmiar oleju). Po remoncie pozniej jest zdziwienie ze wczesniej silnik, mimo ze bral olej wiadrami, byl mocniejszy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają. Zalezy ile moto lyka tego oleju. Jaki ma przebieg (oryginalny). Osobiscie mialem tez rzadki przypadek ze peklo zabezpieczenie swoznia tloka. Wylazl bokiem i zniszczyl cylinder. :icon_exclaim:. Moze prosciej poprostu zmierzyc kompresje cisnieniomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Nie koniecznie. Są przypadki, że auto ma kompresje a połyka olej, bo padły tylko pierścienie olejowe. Także reguły na to nie ma, choć takie przypadki raczej żadko sie zdażają. pierścienie olejowe??? padły???? :icon_exclaim: napisz jak może pierścień olejowy "paść"?? :biggrin: a co do pytania to zazwyczaj jak moto ma ciśnienie a pali olej to jest to spowodowane zazwyczaj przez uszczelniacze na zaworach :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Nie wiem jak, ale może bo znam przypadki. Najlepszym numerem było, jak po rozebraniu okazało się że pierścienie olejowe są odwrotnie założone. To jest Polska i wszystko jest możłiwe :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 witammozecie mi podpowiedziec gdzie mam szukac przyczyny utraty kompresji.Mianowicie kopalem swoje moto (uzywajac dekopresatora) i w pewnym momencie kopka zaczela sie poddawc naciskowi nogi bez wiekszych oporow(bez uzywania dekopresatora).dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) witammozecie mi podpowiedziec gdzie mam szukac przyczyny utraty kompresji.Mianowicie kopalem swoje moto (uzywajac dekopresatora) i w pewnym momencie kopka zaczela sie poddawc naciskowi nogi bez wiekszych oporow(bez uzywania dekopresatora).dzieki za pomoc Może dekomprestor się uszkodził? Edytowane 17 Września 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 zdejmij pokrywe glowicy i zobaczy czy sie dekompresator nie zawiesil ; ) a przed tym jeszcze przejrzyj ten "uklad" linke i tak dalej. Mi raz wyskoczyla z prowadnicy (tam przy cylindrze co ja trzyma) i tez tak mialem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 kolega ma yz 250 f i juz trzeci raz sypnela mu sie glowica tzn zawory pourywaly podobno rocznik 05 ma jakis feler i tak sie dzieje a silnik raczej ten sam masz tylko troche moc zdlawiona zoobacz czy z glowica wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 heyah jakie moga byc przyczyny braku kompresji w singlu 4T KLR 250?nie kopci, nie spala oleju, jak ostatnim razem go uruchomilem to mial moc i nawet na gume szedl..za to strasznie ciezko odpala i nie schodzi z obrotow (tak jakby lewe powietrze lapal w gazniku) na serwisie zmierzyli mi kompresje i wyszlo ze ma ok 4 atm (serwisowka podaje ze powinno byc 4-8 atm, wiec widac ze cos jest nie halo). nie wiem czy robili probe olejowa, podejrzewam ze nie.. jeszcze w tym tyg pomierze to u kumpla na sucho i z olejem. co moze byc przyczyna braku cisnienia? 1. zuzyty tlok albo pierscienie? (ale wtedy nie mialby mocy, palilby olej, koplcil i inne cuda niewidy..)2. padniete uszczelniacze zaworowe? (ale wtedy wpieprzalby olej)3. zle wyregulowane zawory? (nie ma opcji, robilem to ostatnio i byly ok)4. podparte lub wypalone zawory (kichalby w gaznik albo strzelal w tlumik, tak? no wlasnie... a tak nie robi)5. hmmmm... juz nie mam pomyslow... uszczelka pod glowica? (ale wtedy tez nie mialby mocy i bylyby wyczuwalne przedmuchy chyba) co wy na to? bo ja na to nato... a nato na to nic... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Może być rysa na cylindrze, wywołana "ciałem obcym" np. pekniety izolator na świecy, albo coś innego wpadło i porysowało... może być gdzieś mała nieszczelność na połączeniu głowica culinder.... zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe... wypalone gniazdo wydechowe... pękniecie głowicy.... i wiele innych, ale tyle mi przyszło do głowy...Bez rozebrania się nie dowiesz!Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 no sek w tym, ze nie moge rozebrac silnika bo nie mam moto u siebie.. dopiero w przyszlym tyg go przypcham i bede lookal co go bili Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 4atm to naprawde mało.rozbieraj, nie ma wyjscia. powocieraj zawory opatrz spokojnie i dokładnie gdzie jest feler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.