Skocz do zawartości

Paliwko w oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

problem mam poniewaz najprawdopodobniej dostaje mi sie paliwo do oleju,

po pierwsze jak ocenic zuzycie zaworkow iglicowych?

a po drugi czy przeciekanie wachy moze byc wynikiem zbyt wysokiego podgiecia plywakow przy zalozeniu ze zaworki sa ok,

z gory dzieki!

pozdr Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem poziom w komorach plywakowych jest dosc racjonalnym wytlumaczeniem. Ale istnieje jescze takie cos jak swiece. Czy pali ci dobrze na wszystkie gary?? Moze przy zimnym silniku na ssaniu nie pali na ktorys z garow. Pozatym istnieje jescze mozliwosc ze, w momencie gdy zgasiles silnik, zawiesil sie zaworek od plywaczka, ktorys z tlokow byl w pozycji ssącej i komora sie zapelnila, ale to sie zdarza baaaardzo zadko.

 

Pozatym, po czym stwierdasz ze paliwo ci sie dotaje do oleju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='03 Maj 2006 - 20:44' post='590069']

Moim zdaniem poziom w komorach plywakowych jest dosc racjonalnym wytlumaczeniem. Ale istnieje jescze takie cos jak swiece. Czy pali ci dobrze na wszystkie gary?? Moze przy zimnym silniku na ssaniu nie pali na ktorys z garow. Pozatym istnieje jescze mozliwosc ze, w momencie gdy zgasiles silnik, zawiesil sie zaworek od plywaczka, ktorys z tlokow byl w pozycji ssącej i komora sie zapelnila, ale to sie zdarza baaaardzo zadko.

 

Pozatym, po czym stwierdasz ze paliwo ci sie dotaje do oleju??

 

 

hej

z paleniem za 4 gary to ciezka sparawa, zauwazyłem ze po odpaleniu moze nie palic przez pewnien czas, jutro to sprawdze bo dzis wrociłem z trasy i nie miałem sily go rozbierac,

w planach mam wymiane swiec tez jutro, co moze rozwiazac problem ew przebicia lub zuzytej swiecy,

z zawieszaniem zaworkow miałem juz problem ale wymieniałem, kiedys ( przed wymiana ) miałem taka sytuacje ze podczas sciagania gaznikow doslownie wylała sie wacha z jednego z cylindrow, wymieniłem zaworek i po sprawie,

no a co do paliwa w oleju wzrosł mi poziom w okienku, jakies 1-2 setki, nie sadze zeby był to plyn chlodniczy bo zauwazyłbym w zbiorniczku wyrownowazajacym.dlatego mimo wszystko obstawiam na paliwko,

pozdr Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kranik podciśnieniowy ci nie puszcza albo przypadkiem nie masz go w pozycji PRI??

 

nie no panowie bez przesady z tym pri,

podcisnienie ok, nic nie cieknie z kranika

 

 

aha zapomniałem przed chwila,

plywaki były ustawione na 14-15mm, a powinny na 17 tak tez zrobiłem

czy przy tak niskim podgieciu jak było, nie dochodzi do sytuacji gdzie zaworek iglicowy nie dotyka do przylgni i przelewa sie wacha?

michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a w momencie gdy gasiamy silnik,

czy nie jest mozliwe ze paliwo scieka z gaznikow i przelatuje przez niedomkniety zaworek, nie mowie ze pozim paliwa sie podniosł w przeciagu 2 dni, tylko po dluzszym czasie z czego wiekszosc jazdy to miasto

Skiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz paliwo w oleju to kranik musi byc walniety, nie ma innej mozliwosci. Poza tym nie zmieniasz poziomu paliwa o 3mm za jednym zamachem, zmiany w granicach 1 mm sa zwykle wszystkim co jest potrzebne. W fabrycznie ustawionych gaznikach poziom nie powinien byc obiektem zadnych regulacji, bo bardzo latwo jest popsuc, a bardzo ciezko znalezc wlasciwe ustawienie poziomu.

Przez 5 dni bawilem sie z gaznikami mego BSA zeby znalezc tkzw sweet spot dla poziomu - 5 zdjec i zalozen i prob na silniku. Wreszcie wczoraj trafilem i byla to zmiana o 0.5 mm w stosunku do poprzedniej.

Jezeli masz poziom ustawiony tak ze zaworek ci nie domyka przelotu to po prostu nie mozesz jechac z gaznika bez przerwy leje sie benzyna.

Sprawdz olej czy smierdzi benzyna i kranik czy naprawde w pozycji on na nie chodzacym silniku nic nie puszcza.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam tez kawe ( tyle ze z roku 81 ) i sa pływaki piankowe ( nie puste )

działo sie tak ,ze paliwem nasiakały i po 2 tyg od zalorzenia opadały - nie trzymały zaworków i efekt .............paliwo w oleju ;)

pozdro i trzymaj si e

ps .podgnianie nic nie dało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo kranika. W swojej kawie zdjąłem zbiornik paliwa, najpierw zakręciłem kranik na OFF, przy zdejmowaniu z jednej rurki ciekło paliwo, tak powinno być? Myśle, że cos jest nie tak, bo przy zakręconym kraniku z żadnego kroćca kranika nie powinno nic płynąć.

 

Jakie jest Wasze zdanie? Dobrze mysle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...