Skocz do zawartości

fredi

Forumowicze
  • Postów

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fredi

  • Urodziny 07/05/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wiadomo: motocykle :)
  • Skąd
    Elbląg

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NSS 125 AD
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

280 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fredi

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. fredi

    Kaliningrad

    Wizę trzeba mieć zawsze. Kolejski na granicy mogą być ale to generalnie zależy od pograniczników zarówno jednej jak i drugiej strony. Motórkiem powinieneś się szybciej przecisnąć. Tak jak mrówki na skuterkach :notworthy:. W Kaliningradzie można napewno zobaczyć muzeum Kanta, brudne wieżowce, nigdy nie dokończone trasy przelotowe i ogromny budynek w centrum nie wybudowany do końca. Drogi dziurawe ale nie jest jeszcze tak źle. Ruch odbywa się tam masakrycznie trzeba mieć oczy do okoła głowy bo jazda na czerwonym świetle to tam normalna sprawa. Kaliningrad to miasto gdzie mozna zobaczyć bardzo duże dysproporcje - jeżdzą tylko drogie luksusowe samochody albo stare wynalazki ZSRR - nie ma klasy średniej.
  2. Dokładnie! Jak już odpali to na ON albo RES w zależności ile paliwka w zbiorniku.
  3. Dół komory pływakowej. Na obrazku śrubka oznaczona jako element 18.
  4. Druga piosenka z filmu groszka to evanescene - my immortal
  5. Witam Uszczelniacze przedniego zawieszenia + kapturki przeciwpyłowe możesz kupić w komplecie w Larssonie nr katalogowy to 5210039 a cena 66,70 zł. Same uszczelniacze w larssonie to koszt 19,50 zł a numer katalogowy to 5200012 Rozmiar podawany w katalogu Larssona to 37x49x8/10. W motoakcesoria cena (39 zł) za same przeciwpyłowe do GS 500E nie jest zła.
  6. Klucz 18 jak do większości motocykli japońskich
  7. Napewno to nie jest spręzyna. Teleskopy były rozebrane na czynniki pierwsze i żadnych uszkodzeń nie było widać.
  8. u mnie ten sam przypadek. Luzów wyczuwalnych brak. Co jest grane??
  9. Witam rocznik 1998 będzie maił dysze 115. Kopleksowe zestawienie wiedzy na temat oddławiania znajdziecie w tym pdf-ie http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf drosslung (zdławiony), entdrosslung (oddławiony).
  10. dodatkowo jeżeli będziesz uczestniczył w wypadku lub kolizji nie masz co liczyć na ubezpieczenie
  11. pomysł wytrzymuje cały czas ale trzeba pomyśleć nad sposobem zabezpieczenia przed odkręcaniem (w zależności jaką zębatkę ostatecznie kupisz). Ja niestety przewierciłem się na wylot więc dodatkowo śruba miała cały czas smarowanie (jeszcze łatwiej było się jej odkręcić).
  12. jak chcesz jeszcze próbować z tym rozwiązaniem to zacznij od mniejszego wiertła np 4mm 3,5 mm tak żeby zmieściło się w napunktowaniu wałka no i niech ktoś tobie motocykl przytrzyma no i wierć na dosyc wolnych obrotach
  13. hahaha dobre taka twarda że ja wywierciłem w nim dziurę i to wiertarką ręczną z wiertłem kobaltowym. Radetzky od 1994 roku w GS-ach montowana jest nowa zębatka która jest szersza w miejscu wieloklinu a zarazem jest na łańcuch 520. Dla mnie naprawa przez wymiane na nowy wałek to jest półśrodek skoro w moim po przebiegu 30 tys. km wałek był już napewno wyrobiony. Zębatka montowana od 1994r w GS 500E: http://www.sklep.larsson.com.pl/pictures/b/2200333.jpg Zębatka montowana w latach 1989 - 1993 r.:http://www.sklep.larsson.com.pl/pictures/b/2200195.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...