Skiba_gpz Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Witam, problem mam poniewaz najprawdopodobniej dostaje mi sie paliwo do oleju, po pierwsze jak ocenic zuzycie zaworkow iglicowych?a po drugi czy przeciekanie wachy moze byc wynikiem zbyt wysokiego podgiecia plywakow przy zalozeniu ze zaworki sa ok, z gory dzieki! pozdr Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Moim zdaniem poziom w komorach plywakowych jest dosc racjonalnym wytlumaczeniem. Ale istnieje jescze takie cos jak swiece. Czy pali ci dobrze na wszystkie gary?? Moze przy zimnym silniku na ssaniu nie pali na ktorys z garow. Pozatym istnieje jescze mozliwosc ze, w momencie gdy zgasiles silnik, zawiesil sie zaworek od plywaczka, ktorys z tlokow byl w pozycji ssącej i komora sie zapelnila, ale to sie zdarza baaaardzo zadko. Pozatym, po czym stwierdasz ze paliwo ci sie dotaje do oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 ' date='03 Maj 2006 - 20:44' post='590069']Moim zdaniem poziom w komorach plywakowych jest dosc racjonalnym wytlumaczeniem. Ale istnieje jescze takie cos jak swiece. Czy pali ci dobrze na wszystkie gary?? Moze przy zimnym silniku na ssaniu nie pali na ktorys z garow. Pozatym istnieje jescze mozliwosc ze, w momencie gdy zgasiles silnik, zawiesil sie zaworek od plywaczka, ktorys z tlokow byl w pozycji ssącej i komora sie zapelnila, ale to sie zdarza baaaardzo zadko. Pozatym, po czym stwierdasz ze paliwo ci sie dotaje do oleju?? hej z paleniem za 4 gary to ciezka sparawa, zauwazyłem ze po odpaleniu moze nie palic przez pewnien czas, jutro to sprawdze bo dzis wrociłem z trasy i nie miałem sily go rozbierac, w planach mam wymiane swiec tez jutro, co moze rozwiazac problem ew przebicia lub zuzytej swiecy, z zawieszaniem zaworkow miałem juz problem ale wymieniałem, kiedys ( przed wymiana ) miałem taka sytuacje ze podczas sciagania gaznikow doslownie wylała sie wacha z jednego z cylindrow, wymieniłem zaworek i po sprawie, no a co do paliwa w oleju wzrosł mi poziom w okienku, jakies 1-2 setki, nie sadze zeby był to plyn chlodniczy bo zauwazyłbym w zbiorniczku wyrownowazajacym.dlatego mimo wszystko obstawiam na paliwko, pozdr Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Musisz wziac troche oleju na palec. PALIWO NAPEWNO WYCZUJESZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 A kranik podciśnieniowy ci nie puszcza albo przypadkiem nie masz go w pozycji PRI?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 A kranik podciśnieniowy ci nie puszcza albo przypadkiem nie masz go w pozycji PRI?? nie no panowie bez przesady z tym pri, podcisnienie ok, nic nie cieknie z kranika aha zapomniałem przed chwila, plywaki były ustawione na 14-15mm, a powinny na 17 tak tez zrobiłem czy przy tak niskim podgieciu jak było, nie dochodzi do sytuacji gdzie zaworek iglicowy nie dotyka do przylgni i przelewa sie wacha?michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 hmmmja myślę że musisz mi się dać ostro kanąć jak się spotkamy to mu tak dojebie że od razy spali nadmiar oleju :icon_mrgreen: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Jezeli kranik ci nie cieknie to jakim sposobem dostaje ci sie paliwo do oleju ???W czasie pracy silnika jest przeciez spalane. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ok a w momencie gdy gasiamy silnik,czy nie jest mozliwe ze paliwo scieka z gaznikow i przelatuje przez niedomkniety zaworek, nie mowie ze pozim paliwa sie podniosł w przeciagu 2 dni, tylko po dluzszym czasie z czego wiekszosc jazdy to miastoSkiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jesli masz paliwo w oleju to kranik musi byc walniety, nie ma innej mozliwosci. Poza tym nie zmieniasz poziomu paliwa o 3mm za jednym zamachem, zmiany w granicach 1 mm sa zwykle wszystkim co jest potrzebne. W fabrycznie ustawionych gaznikach poziom nie powinien byc obiektem zadnych regulacji, bo bardzo latwo jest popsuc, a bardzo ciezko znalezc wlasciwe ustawienie poziomu.Przez 5 dni bawilem sie z gaznikami mego BSA zeby znalezc tkzw sweet spot dla poziomu - 5 zdjec i zalozen i prob na silniku. Wreszcie wczoraj trafilem i byla to zmiana o 0.5 mm w stosunku do poprzedniej.Jezeli masz poziom ustawiony tak ze zaworek ci nie domyka przelotu to po prostu nie mozesz jechac z gaznika bez przerwy leje sie benzyna.Sprawdz olej czy smierdzi benzyna i kranik czy naprawde w pozycji on na nie chodzacym silniku nic nie puszcza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddog26 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 ja mam tez kawe ( tyle ze z roku 81 ) i sa pływaki piankowe ( nie puste ) działo sie tak ,ze paliwem nasiakały i po 2 tyg od zalorzenia opadały - nie trzymały zaworków i efekt .............paliwo w oleju ;)pozdro i trzymaj si eps .podgnianie nic nie dało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 A propo kranika. W swojej kawie zdjąłem zbiornik paliwa, najpierw zakręciłem kranik na OFF, przy zdejmowaniu z jednej rurki ciekło paliwo, tak powinno być? Myśle, że cos jest nie tak, bo przy zakręconym kraniku z żadnego kroćca kranika nie powinno nic płynąć. Jakie jest Wasze zdanie? Dobrze mysle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 W pozicji off nie powinno ci nic cieknąć , jak jest inaczej to uszczelka w kraniku padła.Czeka cię wymiana kranika lub samej uszczelki jak kranik da się rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 tylko ze nie wszedzie jest pozycja (off) zamkniecia kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 W podciśnieniowych na On nie powinno lecieć paliwo, jeśli leci to membrana w kraniku jest najprawdopodobniej dziurawa. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.