dmrider Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam stalem sie posiadaczem cbr 600 f2 i padł mi akumulator poprzednio był 8ah czy podejdzie 7ah? czy nie bedzie poprostu za słaby? bo róznica w cenie jest znaczna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam stalem sie posiadaczem cbr 600 f2 i padł mi akumulator poprzednio był 8ah czy podejdzie 7ah? czy nie bedzie poprostu za słaby? bo róznica w cenie jest znaczna. Pozdrawiam zerknij w serwisówkę, bo szkoda na marne kasy wydawać pozdr ps. jak znajde chwile to poszperam (gdzieś tam serwisówki do cbr-ek mam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-l Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam, czy angielska lampa od F4i różni się od "naszej" wyłącznie zwierciadłami? Mam lustra od F4i kupionej w Polsce i tak się zastanawiam czy można je przełożyc tak, aby motong przeszedł przegląd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 musiałem ciągnąć do odcięcia na każdym biegu, żeby te rozpędzanie nie trwało wieczności. chyba troszke przegiales z tym odcieciem... Zapoznaj sie z maszyna przy jakich obrotach otrzymuje maxymalna moc liczona w koniach mechanicznych i wykorzystuj ten "zapas" koni... Nie ma sensu krecenia motocykla do odciecia, po pewnym przedziale mocy traci on na swoim przyspieszeniu, wrzucajac natepny bieg zyskasz wiecej... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam, czy angielska lampa od F4i różni się od "naszej" wyłącznie zwierciadłami? Mam lustra od F4i kupionej w Polsce i tak się zastanawiam czy można je przełożyc tak, aby motong przeszedł przegląd? powinno pasować... pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 (edytowane) W F3 jest symetryczna lampa Edytowane 22 Czerwca 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Zawsze to troche wyższa oponka i moto w zakrętach będzie inaczej wchodzić . Chcesz to zamontuj taką i sie pochwal jak sie lata. No to założyłem 70-kę. Jest zdecydowanie lepiej ale to chyba bardziej zasługa marki, teraz mam potorową super corsę. W zakrętach moto nie łapie przechyłu tak gwałtownie jak na poprzednim laczu, tylko cały manewr odbywa się bardziej równomiernie, łagodnie i ma się wrażenie że wolniej. Generalnie jest ok. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Mam pytanie. Jaki jest oryginalny klucz do świec w cebrach? Nie jest przypadkiem przegubowy? Ja mam taki zwykły i nie mogę się dostać do środkowych świec, przeszkadza wlot powietrza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt_cbr Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jaką temperaturę mają wasze f4 przy normalnej jeździe po mieście?? bo w mojej mieści się w przedziale 90-100, czasami przekracza 100, poza miastem jakieś 80-90 jak jest u was?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 (edytowane) Mam pytanie. Jaki jest oryginalny klucz do świec w cebrach? Nie jest przypadkiem przegubowy? Ja mam taki zwykły i nie mogę się dostać do środkowych świec, przeszkadza wlot powietrza. jaki jest w oryginale to nie wiem ,ale ja ma zwykły "rurkowy" łamany w połowie długości (rurka w rurke imały sworzeń jako zawias ) i nie ma problemu pod każdą świece dojde. Edytowane 6 Lipca 2009 przez seba13 Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 jaki jest w oryginale to nie wiem ,ale ja ma zwykły "rurkowy" łamany w połowie długości (rurka w rurke imały sworzeń jako zawias ) i nie ma problemu pod każdą świece dojde. Właśnie to miałem na myśli pisząc przegubowy :). Ja mam taki zwykły "nie łamany" i do 2 i 3 świecy nie podejdzie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroos89 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 jaką temperaturę mają wasze f4 przy normalnej jeździe po mieście?? bo w mojej mieści się w przedziale 90-100, czasami przekracza 100, poza miastem jakieś 80-90 jak jest u was?? temp masz normalna. przy 104 włącza sie wiatrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Hej. Nie orientujecie się czy chłodnica od F2 pasuje do F3? W F3 jest zaokrąglona a w F2 chyba płaska. Dobrze mówię? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 W f2 jest płaska , czy by podeszła to nie wiem . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Już kupiłem od F1. Jak założę to się pochwalę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.