medyk88 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Taki dowcip mi się przypomniał, wybacz. medyk88 kupiłeś R6-ke i musisz jakoś z tym żyć. :biggrin: no jakoś musze...... :biggrin: ale narzekać nie będę pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wietrzanin Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) witam ja panowie mam male pytanko w sprawie tarcz do f4i chce nabyc nowe tarcze do mojej hondy jakie polecacie ,jaka firma czy wyrobie sie z kasa do 1000zl na tarcze ,czy mam kupic orginal czy jakies inne prosze o jakies info w tej sprawie szukam tarcz na dlugie przebiegi i wytrzymale pzdr dziekiz gory naprawde prosze o pomoc w tej sprawie szukalem wszedzie i nieznalazlem nic na temat tarcz nowych do f4i jezeli cos jest prosze posta usunac Edytowane 7 Lutego 2009 przez Wietrzanin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 witam ja panowie mam male pytanko w sprawie tarcz do f4i chce nabyc nowe tarcze do mojej hondy jakie polecacie ,jaka firma czy wyrobie sie z kasa do 1000zl na tarcze ,czy mam kupic orginal czy jakies inne prosze o jakies info w tej sprawie szukam tarcz na dlugie przebiegi i wytrzymale pzdr dziekiz gory naprawde prosze o pomoc w tej sprawie szukalem wszedzie i nieznalazlem nic na temat tarcz nowych do f4i jezeli cos jest prosze posta usunac ja bym Ci polecił coś w tym stylu ..... http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=8475 ew http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=8622 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Co o tym myslicie? http://moto.allegro.pl/item553465293_tlumi..._600_2007r.html Dziś robiłem ten tłumik ,wczoraj robiłem komin do Cebry 600 tej wcześniejszej, ten co w aukcji ma już tytanowe wypełnienie-(przegrody z rurami).Ciekawe jak ten komin brzmi,średnica przelotu 55mm to już jak na 600cm troszke jest, ciekawe czy nie będzie za głośny,a może jest ktoś z Mazowsza ciekaw i ma ochotę podjechać do mnie do Modlina w celu założenia i posłuchania :crossy: byłbym wdzięczny.Dysponuję większą ilością zdjęć z poszczegulnych etapów prac -dla ciekawych. Edytowane 11 Lutego 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meander Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) zgadzam się, na motobajzlu w łodzi było kilka Dzięki za podpowiedź. Znalazem gościa który miał do sprzedania oryginał w dobrej cenie. Jakby nie owiewki nawet malowania nie trzeba by było. Pozdrawiam Edytowane 17 Lutego 2009 przez meander Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Mam do pomalowania lewy plastik, przy kupnie byłem świadomy, że będę go musiał odrestaurować. Został pomalowany trochę niechlujnie i odcień delikatnie się różni od prawego (prawy jest oryginalny). Powiedzcie mi czy lakier dobierać po numerach (gdzie one są) czy w mieszalni poradzą sobie z tym. Druga sprawa to naklejki. Na lewym plastiku są ok ale i tak muszę je zdjąć. Czy gdyby udało mi się je odkleić w delikatny sposób tak by ich nie uszkodzić czy nadają się do ponownego naklejenia???? Jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić? Jeśli będę kupował nowe to chyba z grafnetu. Czy ktoś widział naklejki z tej firmy i czy może coś powiedzieć o nich. Ostatnie pytanie. Czy oryginalne naklejki na cbr f4 były naklejane na czy pod bezbarwny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meander Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Mam do pomalowania lewy plastik, przy kupnie byłem świadomy, że będę go musiał odrestaurować. Został pomalowany trochę niechlujnie i odcień delikatnie się różni od prawego (prawy jest oryginalny). Powiedzcie mi czy lakier dobierać po numerach (gdzie one są) czy w mieszalni poradzą sobie z tym. Druga sprawa to naklejki. Na lewym plastiku są ok ale i tak muszę je zdjąć. Czy gdyby udało mi się je odkleić w delikatny sposób tak by ich nie uszkodzić czy nadają się do ponownego naklejenia???? Jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić? Jeśli będę kupował nowe to chyba z grafnetu. Czy ktoś widział naklejki z tej firmy i czy może coś powiedzieć o nich. Ostatnie pytanie. Czy oryginalne naklejki na cbr f4 były naklejane na czy pod bezbarwny? Raczej musisz lakier dobrać do istniejącego, bo numer lakieru odnosi sie do lakieru nowego, a "używany" może być nieco wypłowiały. Jak odkleisz naklejki, to już je nie przykleisz (o ile je przykleisz), bez znaku że była ingerencja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Yo! Pogoda jeszcze kiepska, ale ja już powoli zaczynam żyć sezonem :) Mam w planach wymianę w swojej F4i gumy (przód i tył). Moje pytanie jest takie, czy powinienem wymienić olej w lagach? Przebieg ok. 26000, a olej nie wymieniany. Jeżeli tak, to jaki polecacie? Pzdr, Bene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Yo! Pogoda jeszcze kiepska, ale ja już powoli zaczynam żyć sezonem :) Mam w planach wymianę w swojej F4i gumy (przód i tył). Moje pytanie jest takie, czy powinienem wymienić olej w lagach? Przebieg ok. 26000, a olej nie wymieniany. Jeżeli tak, to jaki polecacie? Pzdr, Bene Bene ja bym sobie darowal wymiane oleju w lagach jak wymieniac to wraz z uszczelniaczami. Jak sam bedziesz to chcial zrobic to moge Ci pomoc robilem to juz wiele raz w mojej F i RR. Ja zaczynalem sie bawic jak laga zaczela puszczac, co do oleju ja standardowo Motul sredniej lepkosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Siemasz :-) Widzę, że już sprzęta zmieniłeś. To jak wiosna nam zawita to trzeba się umówic na latanko :-) Latałeś już coś? Wracając do tematu, to właśnie myslałem o wymianie oleju z uszczelniaczami. Oczywiście dzięki za pomoc, tzn chęc pomocy :-) Ale pewnie całość roboty zrobi mi kolega do którego oddaje sprzęta przed sezonem. Troche roboty przy nim będzie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristiano Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Cześć! Zastanawiam się nad zakupem F4 z 1999 roku. Mam takie pytanie: Przebieg około 50 tysięcy - czy w najbliższym czasie będę musiał robić coś w silniku, czy na ten sezon wystarczy mi ogólne przygotowanie do jazdy? Jakie przebiegi wytrzymuje taka CBR? Wiem, że to zależy od tego jak była jeżdżona, ale powiedzmy, że normalnie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Cześć! Zastanawiam się nad zakupem F4 z 1999 roku. Mam takie pytanie: Przebieg około 50 tysięcy - czy w najbliższym czasie będę musiał robić coś w silniku, czy na ten sezon wystarczy mi ogólne przygotowanie do jazdy? Jakie przebiegi wytrzymuje taka CBR? Wiem, że to zależy od tego jak była jeżdżona, ale powiedzmy, że normalnie;) przy normalnej jeździe silnik i 100 wytrzyma z tego co pamietam przy 45 t km trza było zrobić łańcuszek rozrządu jak masz jakiś konkret to podeślij linka jak bedzie do oblukania w wwa lub okolicach to odezwij sie na Pw albo na GG pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 witam :) Posiadam F4 z 01' z HISS-em .. pytanie - czy gdzieś przypakiem w okolicach zegarów nie powinna mrugać jakaś kontrolka ? jezeli tak to co może być powodem tego iż nic nie świeci .. (oczywiście poza spaleniem żarówki czym tam diody) ... kolejne pytanie odnośnie kontrolki stopki bocznej - czy ten rocznik F4 posiada kontrolkę stopki bocznej ? z góry dzieki za odp. pozdro Baham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Siemasz :-) Widzę, że już sprzęta zmieniłeś. To jak wiosna nam zawita to trzeba się umówic na latanko :-) Latałeś już coś? W zeszlym sezonie GIXER juz byl oblatywany, teray czekamy na pogode... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 witam :) Posiadam F4 z 01' z HISS-em .. pytanie - czy gdzieś przypakiem w okolicach zegarów nie powinna mrugać jakaś kontrolka ? jezeli tak to co może być powodem tego iż nic nie świeci .. (oczywiście poza spaleniem żarówki czym tam diody) ... kolejne pytanie odnośnie kontrolki stopki bocznej - czy ten rocznik F4 posiada kontrolkę stopki bocznej ? z góry dzieki za odp. pozdro Baham jak włorzysz i przekręcisz kluczyk to powinna zaświecić sie na chwilę żółta dioda na obrotomiezru jak sie imobilajzer rozbroi to gaśnie (serwisówka\: 19-1) ten rocznik z tego co pamiętam nie posiada kontrolki stopki bocznej pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.