Skocz do zawartości

Wietrzanin

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wietrzanin

  • Urodziny 04/10/1987

Osobiste

  • Motocykl
    cbrf4i
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    264195

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wietrzno

Osiągnięcia Wietrzanin

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam ja panowie mam male pytanko w sprawie tarcz do f4i chce nabyc nowe tarcze do mojej hondy jakie polecacie ,jaka firma czy wyrobie sie z kasa do 1000zl na tarcze ,czy mam kupic orginal czy jakies inne prosze o jakies info w tej sprawie szukam tarcz na dlugie przebiegi i wytrzymale pzdr dziekiz gory naprawde prosze o pomoc w tej sprawie szukalem wszedzie i nieznalazlem nic na temat tarcz nowych do f4i jezeli cos jest prosze posta usunac
  2. no ja to koledzy leje tylko i wylacznie 98 chociaz nawet kosztowala te 4,98 i tak lalem ,jest takei powiedzenie jak sobie poscielisz tak sie wyspisz niemam nic do 95 ale to tak samo jakby samochod sportowy mial lana 101 a na 98 tez bedzie latal,nielubie w ludziach najbardziej tego takiego doszukiwania sie oszczednosci na paliwie ,kurde ludzie jak sie kupilo taki moto to na czym ty oszczedzasz na paliwie te 10 groszy an litzre czy 20 gr. ,to tak ogoolnie pisze choc z poczatku tez lalem 95 ale bardzo krotko bo na paliwie nie zaoszczedzisz bo tam wchodzi zaledwie 15 czy 16 liter :icon_biggrin: to nie tir zreszta moim zdaniem na markowym motorze chyba sie nie oszczedza przynajmniej ja
  3. witam gdzeie ja moge zakupic wypelnienia nowe carbonowe do f4i jezeli ktos cos wie prosze o kontakt albo jakies linki dzieki z gory
  4. no panowie troche was to dziwi dlaczego takei klucze sei urywa juz tlumacze robie w bramnzy naftowej moze niedokonca naftowej ale zwizanej z nafta wiec odkrecamy zbiorniki na wode zlozowa na rope na gaz i tam sa potezne sruby i poteznych sil tzreba aby je naruszyc odkrecic wiec prosze sie nei dziwic czemu takeij firmy klucze i tak po hamsku zniszcone a mamy polecenie takie ze odzyskac wszystkei nakretki szpilki a palnikiem sie nieda tego robic poniewaz jest niebezpieczenstwo wybuchu itd pozostaje tylko udar potezny sory z etak haotycznie ale zawsze sie spiesze pare zdjec na polskiej jezdzie tych kluczy dla zainteresowanych :wink: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/19914
  5. witam mam taka prosbe jezeli ktos sie zna profesjonalnei na kluczach prosze mi pomoc ojciec kupil przez przypadek zagraniczne klucze jakiejs dziwnej firmy BILTEMA i niewiem czy te klucze sie nadaja do majsterkwoanai przy mojej hondzie cbr czy nasadki sa slabej jakosci?i te wkretaki bo juz po samym wygladzie pudelka i wykonania sa beznadziejne jutro podesle zdjecia tych kluczy szajskich takei moje pierwsze wrazenie :biggrin: ale niewiem czy to prawda prosze o pomoc a u ans w pracy sie uzywa kluczy honition,wurth(zebra),beta te ostanie podbno nei do zdarcia ale ostanio zesmy ukrecili kwadratke w grzechotce beta co jest do 500Nm na zaj...... rameiniu niewiem il kosztowala ale chyba z 2 tys ale zesmy ukrecili kwadratke ale byla przedluzka 3 metrowa ,a nasadki na 80mm czy 70 sa niedozajechania na 15 atm kluczem odkrecamy sruby takei i iskry leca ze szpilek a nasadk ani nie drgnei tylko kwadratka niewytrzymuje na pistolecei pneumatycznym KUKEN made in japan ale i tak na 100 odkreconych srub co maily 30 lat i byly zasyfione mchem rdza itp do dalo rade ale musi byc ponad 15 atm w pistolecie jezeli chodzi o firme wurth to polecam super rzeczywiscei dobra niemiecka jakosc mamy taka skrzynke narzedziowa podobno kosztowala z wyposazeniem ok 5 tys ale niejestem pewien honition to raczej do troch lzejszych sil ale tez dobre jutro rzuce fotki tych kluczy biltema dzieki z gory wszystkim
  6. no panowie ja leje do moto full syntetyk 7100,ja wam cos powiem na wymianie niezaoszczedzasz -teraz ja mam pytanko do was bede zmienial tarcze hamulcowa przednia i pytanie jest zwiazane z przykreceniem jej tzn czy te srubki imbusowe co sie wkreca do felgi to na sucho je wkrecic czy na jakims specjalnym kleju sie je osadza (wkreca),czy wystarczy dobrze dokrecic ??,noj czy klocki musze wymienic jak jezdzilem chwile na krzywej tarczy??? doradzcie koledzzy!! dzieki z gory
  7. niestety to nie ja kolego ale czesto smigam po krosnie ale czerwono niebieska w czarnym stroju
  8. panowie pomocy co mam zrobic z tarcza przednia do cbr f4i lekko krzywa klamka skacze przy ostrym hamowaniu chcialem kupic uzywke orgianlna nigdzie neima slyszlaem ze sie prostuje ale gdzie takie zabiegi zrobic i ile takie cos kosztuje mieszkam na podkarpaciu najblizej mam do krakowa do yamahy serwisu i tyle poleccie mi w tej sprawie
  9. panowie bardzo bym prosil o jakies namiary na sklepy czy linki w necie chodzi mi o klocki hamulcowe do cbr f4i na 2 zaciski,takie azeby byly dobre a tanie i dlugo sie trzymaly i dobrej firmy ????? z gory dzieki a co powiecie na temat tych:http://moto.allegro.pl/item358983999_klocki_hamulcowe_przod_honda_cbr_600_f4_rr_cb.html
  10. ja pytanko odnosnie oleju jak kupilem moto ten napinacz prawie ze niebylo go slychac brzeczenia ale jak zmienilem olej na full syntetyk to masakra powiedzcie mi czy dobrze zrobilem ze wlalem olej 7100 Motul 10W40 czy on jakies szkody robi ?????? powiedzcie na jakich wy jezdzicie ja zmienilem jak miala niecale 10 tys przerbiegu wiec co polecacie jescze raz wymiane na polsyntetyk bardzo prosze o konkretne wypowiedzi dzieki z gory
  11. panowie pewien mechanik mi powiedzial tak ze sa 2 rodzaje napinaczy hydrauliczny i mechaniczny my mamy tylko niewiem jaki z nich jest fabrycznie monrtowany ale ktorys z nich po wymianie na ten mechaniczny jest o wiele lepszy przedewszytkim niema juz berzeczenia tylko niewiem ile takie cos kosztuje jezeli ktos ma namiary chetnie skorzystam i dziekiz z gory wszystkim
  12. dzieki kolego enzo z twojej strony uslyszalem wyczerpujacej odpowiedzi ale i tez inni pomogli dziekuje bardzo skoro jestes z okolic rzeszowa to jak bedzie pogoda moze sie spotkamy w malej (enzo???) a jaescze 1 ja mam 10 tys przejechane i juz slychac ten napinacz lancuszka
  13. panowie bardzo prosze o kilka waznych dla mnie informacji mainowicie:ile pali na wtrysku cbr f4i?,jakie paliwo sie powinno lac do tego typu cbr ?,czy w kazdej cbrf4i jest postojowka ?,i jak u was swieci swiatlo mijania(krotkie ktory reflektor?)prawy czy lewy ,noj czy w kazdej cbr przy 4 tys jest takie brzeczenie (mowia zer to lancuch rozrzadu?) ,po ilu latach sie wymienia przwewody hamulcowe i ile kosztuja stalowe nowe?,noj czy idzie ustawic swiatlo drogowe ??czy klocki hamulcowe orginalne sa firmy nissin czy brembo????na jak dlugo starczy oponka dunlop qualifier ile km sie na niej przejedzie bez palenia gumy czy zna ktos kogos ktos prtzedaje wszystkei czesci uzywane do cbr f4i???? dzieki z gory wszystkim za odpowiedzi bede zadowolony jezeli na nie wszystkie uzyskam wyczerpujacej odpowiedzi pzdr i zapraszam kolegow do podkarpacia do Bóbrki na wycioeczke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...