MariuszRR Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam, mam hondę 600RR z 2005r. czy ktoś może ma w takiej wyższą szybkę, zastanawiam się nad taką i znalazłem na allegro dwie firmy: 1. http://moto.allegro.pl/item475026665_puig_...0_rr_05_06.html 2. http://moto.allegro.pl/item475568688_puig_...0_rr_05_06.html 3. http://moto.allegro.pl/item471302496_szyba...00rr_05_06.html Czy możecie którąś polecić, bo mieliście z nią styczność? I drugie pytanko dużo problemu z zamontowaniem crash padów w 600RR, wiem że trzeba wiercić w owiewce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Witajcie. To jednak była ta śrubka :) Płyn już w zasadzie wymieniłem. Z tym że wlałem go ponad 2 litry, i więcej jakby nie chciało wejsc. Ale od początku: Instrukcja informuje , że do układu wchodzi 2,7, do zbiorniczka wyrównawczego 0,3l - Zakręcone śruby spustowe. - Odkręcony korek wlewu w chłodnicy. - Otwarty korek w zbiorniczku wyrównawczym. Przu użyciu lejka wlewam płyn przez korek w chłodnicy. Weszło tylko około 1,8 litra, około 100ml które było już w lejku,a nie zmieściło się już w chłodnicę, popłynęło w świat :) A więc odpalam silnik. Podczas pracy na jałowych obrotach, jeszcze trochę tego płynu, co był "pod sam korek" wypluło na ziemię. Gdy rozgrzał się do około 70 stopni, postawiłem moto do pionu, pobujałem - i w końcu ubyło płynu w chłodnicy. A więc myślałem że to ~0,7 litra które brakuje w układzie w końcu mogę dolać - psikus. Wlałem tylko około 0,2 i znów 0,1 się rozlało :) I nadal to co było w chłocnicy, było lekko wypluwane - a więc zamknąłem korek w chłodnicy i dolałem 0,3 litra do zbiorniczka wyrównawczego. Czyli teraz mam wlane ~2,3 litra, około pół litra Castrola mi zostało. Teraz pytanko - 1) mam to pół litra dolewać już tylko przez zbiorniczek wyrówawczy ? 2) Czy coś się stanie, jak do Castrola Antifreeze ( http://e-motor.com.pl/p/pl/39/castrol+antifreeze+1l.html ) doleję około 200ml innego płynu, Motul MotoCool Expert http://e-motocykl.com/sklep/index.php?op=info&pid=80 albo Shell GlycoShell http://www.motor-oil.pl/index.php?products...uct&prod_id=263 ? Dziekuję że zechcieliście przeczytać :) Witam, mam hondę 600RR z 2005r. czy ktoś może ma w takiej wyższą szybkę I drugie pytanko dużo problemu z zamontowaniem crash padów w 600RR Witaj, było o tym w tym temacie (gdzieś przed połową) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 niby w serwisówce piszą żeby dolewać ten sam płyn którym jest zalane ale myśle że nic się nie stanie pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suniok Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Witajcie... Powiedzcie mi, ile na maxa Wam lecą cebry??? Ja wczoraj bujnąłem się do 290km/h i jestem w szoku. Nie zdążyłem skonfrontować z nikim innym tych wskazań, ale czy to możliwe? Oczywiście chodzi o cbr 600 f4 '99 Edytowane 2 Grudnia 2008 przez suniok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 nie niemożliwe. Moja F4 też oszukuje aż brzuch ze śmiechu boli. Lecieliśmy z kolegami raz "niemieckimi autostradami" :P i w momencie kiedy mi przekroczyła 290 wyciął mnie kumpel swoim SC33. Na oko jakieś 20 szybciej. Z tym że kiedy się go później zapytałem ile leciał jak mnie wyprzedzał powiedział że licznik pokazywał mu jakieś 270. Kilka tygodni później gdy jechałem z innym kolegą on na F4i ja na swoim gaźnikowym F4. Dojechałem do niego i zajrzałem mu przez ramie. W momencie gdy jemu pokazywała równiutkie 100 moja miała na oko jakieś 112 ...tzn była tuż za 110. Wniosek: ściemnia jakieś 10-15% Ahaa ... raz na "niemieckich autostradach" udało mi się pokryć 300 :D hehehe Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 jakie obroty przy tych kosmicznych prędkościach mieliście? :biggrin: ...zalatuje niefabryczną ilością zębów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suniok Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Nie zwróciłem uwagi na obroty z oczywistych względów. Niedługo sprawdzę z gpsem to się okaże... a z pokryciem 300km/h nie miałbym problemu gdyby nie samochody - oczywiście niemiecka autostrada Edytowane 2 Grudnia 2008 przez suniok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 zobacz ile zębów ma tylne koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Ja tez kiedys rozpedzilem swoja F3 do 280 km/h. Geba sie usmiechnela, ale wytlumaczylem to sobie, ze czym wieksza predkosc na liczniku tym wieksze przeklamania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam, odświeżam ostatniego posta i pytanie, czy (jeśli w układzie jest poniżej tych wymaganych 3 litrów płynu chłodniczego) mam go dolewać już tylko przez zbiorniczek wyrównawczy ? 2) Ktoś wie, czy przy zlewaniu płynu tymi 3ma sposobami opisanymi w serwisówce (1: wezyk od zbiorniczka, 2:śrubka w pompie, 3: śrubka spustu z cylindrów) pozbywamy się całego płynu ? Jeśli nie... Ile wtedy w układzie może pozostać? 2 pytanka z innej beczki:) A) Jakoś patrzyłem na wydech (niestety przy zamontowanych owiewkach) i nie mogę się doszukać sondy Lambda ... Czy to możliwe że w CBRkach takowych nie ma ? B) Czy CBR600 ma coś w rodzaju zaworu EXUP jak w Yamahach, ( wiem że CBR954 coś takiego posiada..) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 czy (jeśli w układzie jest poniżej tych wymaganych 3 litrów płynu chłodniczego) mam go dolewać już tylko przez zbiorniczek wyrównawczy widzę uparłeś się na wlanie do swojego moto tych 3l płynu :) Jeśli do chłodnicy nie da się wiecej wlać a w wyrównawczym masz ok poziomu min. to wyzstarczy, więcej nie trzeba - naprawdę, ale jak się upierasz to zawsze możesz resztę zalać w wydech albo do opon zamiast powietrza ;) Ktoś wie, czy przy zlewaniu płynu tymi 3ma sposobami opisanymi w serwisówce (1: wezyk od zbiorniczka, 2:śrubka w pompie, 3: śrubka spustu z cylindrów) pozbywamy się całego płynu ? Jeśli nie... Ile wtedy w układzie może pozostać? Wszystkiego nigdy nie spuścisz, a to ile zostaje najlepiej sprawdzić przez rozebranie sinika na części i zebranie całej rosy która w nim została :P Sorki za uszczypliwość ale troszkę przesadzasz. Jeśli w zbiorniczku ok i w chłodnicy ok to płynu na pewno ci nie brakuje. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Bimbak ma rację. Wyluzuj z tym płynem. Dolej do zbiorniczka tyle ile ma być. Rozgrzej silnik i poczekaj aż wystygnie. Sprawdź poziom płynu i tyla. Oczywiście co jakiś czas możesz zerknąć na poziom płynu to nie zaszkodzi. Nie przejmuj się tak. adak napisał podziękował za cenne wskazówki clap.gif notworthy.gif , a tak marginesie problem rozwiązał się sam: jakiś tydzień temu bałem się, że nie dojadę do shell'a i zatankowałem na 1-ej stacji(bliska), często gęsto zalewam do pełna. Co się okazało moja maszynka jest przyzwyczajona do paliwa shell i mimo wszystko, że zatankowałem 98 na bliskiej. Po ponownym zatankowaniu shell'a i przejechaniu ok 50 km wszystko gra i bucz crossy.gif y jak to było na początku biggrin.gif albo twoja maszyna jest tak wrażliwa na paliwo albo na tej stacji mają cholerny syf. Jak na biegu jałowym masz nierówne obroty to najczęściej gaźniki trzeba synchronizować, bądź silnik ssie "lewe" powietrze. Ale jak widać nie zawsze tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Witam, mam hondę 600RR z 2005r. czy ktoś może ma w takiej wyższą szybkę, zastanawiam się nad taką i znalazłem na allegro dwie firmy: I drugie pytanko dużo problemu z zamontowaniem crash padów w 600RR, wiem że trzeba wiercić w owiewce. Kolega nick z forum "yamaha" ma zamontowana w 600 rr taka szybke puig - bardzo chwalil jej dzialanie, jakosciowo wydaje sie lepsza niz oryginalna Nie wiem jak to w rr z crash padami ale w F4 wywiercilem w kilka minut i wszystko git i estetycznie Edytowane 8 Grudnia 2008 przez squod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszRR Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Kolega nick z forum "yamaha" ma zamontowana w 600 rr taka szybke puig - bardzo chwalil jej dzialanie, jakosciowo wydaje sie lepsza niz oryginalna Nie wiem jak to w rr z crash padami ale w F4 wywiercilem w kilka minut i wszystko git i estetycznie Dzięki, zgłoszę sie do niego na priv. Co do wiercenia owiewek, to z tego co piszą tez trzeba w 600rr, zastanawiam się tylko jak trafić w to miejsce, czy dają szablon, instrukcję czy po prostu z tyłu w owiewce jest zaznaczone gdzie ? Puig daje z crash padami tez wiertło do wywiercenia, znalazłem jeszcze Polską firmę womet-tech, ale od sprzedającego z allegro niewiele się dowiedziałem. Wolałbym zamontować coś co się w razie co sprawdzi niż tylko będzie wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam, odświeżam ostatniego posta i pytanie, czy (jeśli w układzie jest poniżej tych wymaganych 3 litrów płynu chłodniczego) mam go dolewać już tylko przez zbiorniczek wyrównawczy ? 2) Ktoś wie, czy przy zlewaniu płynu tymi 3ma sposobami opisanymi w serwisówce (1: wezyk od zbiorniczka, 2:śrubka w pompie, 3: śrubka spustu z cylindrów) pozbywamy się całego płynu ? Jeśli nie... Ile wtedy w układzie może pozostać? 2 pytanka z innej beczki:) A) Jakoś patrzyłem na wydech (niestety przy zamontowanych owiewkach) i nie mogę się doszukać sondy Lambda ... Czy to możliwe że w CBRkach takowych nie ma ? B) Czy CBR600 ma coś w rodzaju zaworu EXUP jak w Yamahach, ( wiem że CBR954 coś takiego posiada..) ? Pyt 2 A - sonda jest, jak popatrzysz z prawej strony blisko podnóżka to obok katalizatora zobaczysz sondę; B - nie ma. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.