Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli ma być "no name", to już lepiej ten - przynajmniej ma wszystko co jest potrzebne do montażu :wink:

 

http://moto.allegro.pl/item433683623_sport..._japonskic.html

 

nawet nawet, ale jak człowiek ma głowe na KARKU I DBA o swoje moto to lepiej pokombinować nad czymś dobrym, sa ludzie którzy zajmują sie sprowadzaniem (tzn kupują w twoim imieniu i przysyłają Ci do domku) przedmiotów z ebay'a

 

pozdrowieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

5. Brzęczenie przy 4-5 tys obrotów wskazuję na wymianę napinacza łańcuszka rozrządu, typowy objaw i wada fabryczna. jest już napinacz 6 generacji z oznaczeniem 14520-MBW-J23 kosztuję 270 zł, wymieniasz jak jeszcze nie jest za późno i brzęczenie ustaje na kolejne jakieś 25 tys km. Wymiana uciążliwa bo słaby dostęp ale jak się pokombinuje z przegubowym kluczem do daje rade :icon_mrgreen:

pisałes to ponad pół roku temu.

Jak widzę teraz jest dostepny jeszcze nowszy (7mej generacji?)

14520-MBW-J24

 

Wiesz coś o nim ? Z jakich powodów został wprowadzony do sprzedaży ? Czy ten niby poprawiony i dobry J23 też okazał się tandetny / felerny ?

Edytowane przez zazzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam napinacz 6-gen i poprawa jest znaczna. Co prawda na nierozgrzanym silniku przy 6k potrafi jeszcze konkretnie zadzwonić poza tym nawet na rozgrzanym jak się go przytrzyma dłużej na 5-6k (ok 10 sec) tak bez obciążenia na postoju mozna usłyszeć pracę łańcucha. Może to była przyczyna zmian a może tylko ja tak mam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wrzucam tego pytania na "opony" bo chcę zapytać użytkowników CBR. Jakie kapcie proponujecie przód i tył jazda raczej turystyczna na pewno nie na tor no i najlepiej w przystępnej cenie tj. nie najdroższe. Proszę napisać dlaczego takie laki a nie inne. dzięki :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wrzucam tego pytania na "opony" bo chcę zapytać użytkowników CBR. Jakie kapcie proponujecie przód i tył jazda raczej turystyczna na pewno nie na tor no i najlepiej w przystępnej cenie tj. nie najdroższe. Proszę napisać dlaczego takie laki a nie inne. dzięki :biggrin:

Myślę że optymalnym rozwiązaniem dla Ciebie będą Metzeler Roadtec Z6 ...powód to najlepszy stosunek przyczepność w każdych warunkach / trwałość / cena

 

Kolega z FM Piotr... pracuje w sklepie który tu się ogłasza, zapytaj o upust dla 4umowicza :biggrin: http://www.allegro.pl/item450394122_metzel...80_55_zr17.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze panowie, ile wam palą cebeerki?

Bo trochę się zdziwiłem zerkając tutaj http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-...onstyear_e=2000

 

Albo ci ludzie sami siebie oszukują albo z moją jest coś nie tak bo choć niewiem jakbym sie nie gimnastykował to nie mogę zejść poniżej 6,5/100, a 7 z małym haczykiem to norma. Co prawda w mojej jeździe nie istnieje pojęcie stałej prędkości bo ciągłe wyprzedzanie to lek na wszelkie moje zaburzenia emocjonalne, no ale 5/100 wydaje mi się abstrakcją. Jak to jest u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem nastepującego typu ;-).

Posiadam honde cbr 600f f4 99. wymieniłem wczoraj wieczorem tłumik na DEVILA odpalilem moto i poszedlem pojezdzic. pieky dzwiek :-). na nastepny dzien idę do garazu proboje odpalic moto i wydedukowalem ze akumlator padniety i niemoge odpalic wiec zjechalem z góry i odapalilem. nagrzał sie ładnie i ruszyłem w trase po chwili gdy dojezdzalem do czerwonego swiatla, wyluzowałem, kontrolki w moto oraz licznik km zaczoł mrugac a wskazniki obrotów i temp spadłąy i sie podnosily. ja mu w gaz a on zgasł. zmuliło go. ze aku slaby to nieodpalilem normalnie wiec zjechalem z kolejnej górki ale juz nie odpalil. podpiołem sie do chłopa kablami w samochodzie. ladnie zapalil i chodzil do momentu odłączenia od samochodu, po odłącznieu kabli działo sie to samo kontorlki mrugały i po dodaniu gazu moto gasł. a jak podpinalsimy pod auto to dalej pieknie chodził, co jest grane ;-o ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki M4NIEK, liczyłem na większy odzew forumowiczów, ale dobre i to. Zaczynam odkładać :icon_question:

 

tygrysss1987 miałem GPz ze słabą baterią to jak była górka (a ja na niej) to spoko ale pewnego ciepłego lata musiałem wypchać moto pod górkę to myślałem że umrę. Ale mój jak odpalił to już chodził czy z kabli czy "z górki". To co opisujesz to moim zdaniem totalna śmierć akumulatora, jeżeli możesz spróbuj zamienić się z kimś na chwilę i zobaczysz.

Jedna rada - nie polecam żadnych reanimacji akumulatora, kupa roboty z kwasem itp. a i tak g z tego. Nowa bateria nie koniecznie od razu Yuasa nie jest taka droga, a siadasz i lecisz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tygrysss1987, właśnie tak pada żelowy akumulator, "z dnia na dzień".

Koledze w VTX 1800 padł w tym roku jak byliśmy w Częstochowie na rozpoczęciu sezonu. Zgasił motunga pod klasztorem i już nie zapalił. Na pych odpalał ale tylko na chwilę, szlały kontrolki i gasł.

Na szczęście trafił nam się miejscowy motorowerzysta, odsprzedał koledze swoje 4Ah ze skuterka, które nawet nie miało szans zakręcić takim silnikiem :icon_mrgreen: ...ale na pych i moto cykało :icon_razz:

 

Na dalsze wypady warto zabierać taki mały awaryjny akumulator, w weekend ciężko to coś kupić :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze panowie, ile wam palą cebeerki?

Bo trochę się zdziwiłem zerkając tutaj http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-...onstyear_e=2000

 

Albo ci ludzie sami siebie oszukują albo z moją jest coś nie tak bo choć niewiem jakbym sie nie gimnastykował to nie mogę zejść poniżej 6,5/100, a 7 z małym haczykiem to norma. Co prawda w mojej jeździe nie istnieje pojęcie stałej prędkości bo ciągłe wyprzedzanie to lek na wszelkie moje zaburzenia emocjonalne, no ale 5/100 wydaje mi się abstrakcją. Jak to jest u was?

 

moja na wtrysku 8-9 przy jezdzie po miescie :-)

ale nie oszczedzam :icon_biggrin:

 

a tak przy okazji, nie wie ktos z was gdzie mozna kupic/zrobic zadupek tuningowy do f4i?

o cos takiego --> http://fatbikez.com/hotbodies-honda-cbr-60...rn-signals.html

Edytowane przez Bene
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za info ;-) wlasnie podpiołem go prostownika laduje sie juz 10 godizn ;-) ale chyba jednak aku niezyje :icon_biggrin: bo są niewielkie slady ladowania.

 

http://allegro.pl/item452123280_akumulator...0f_cbr_6_f.html - taki sam aku mialem do tej pory. co o nim myslicie brać go czy jest do bani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za info ;-) wlasnie podpiołem go prostownika laduje sie juz 10 godizn ;-) ale chyba jednak aku niezyje :icon_mrgreen: bo są niewielkie slady ladowania.

 

http://allegro.pl/item452123280_akumulator...0f_cbr_6_f.html - taki sam aku mialem do tej pory. co o nim myslicie brać go czy jest do bani?

już chyba lepiej ten http://allegro.pl/item447135325_akumulator...ytz14s_p_n.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...