yuzzek Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Nowy golas zielonych:http://www.kawasaki-europe.com/er-6n/jutro "Essential Riding begins..." ;)jeszcze tu: http://www.moto-station.com/article1233-ka...es-images-.htmlPierwsze wrażenie: mieszanka nakeda, fun-a i streeta, ale raczej dla grzecznych chłopców i dziewczynek :D.Okropna miniowiewka i lampa; owiewki boczne jakby zerżnięte z Benelli TNT, wahacz jakiś taki zbyt filigranowy, ale za to rama ładnie obejmuje po bokach i z przodu silniczek. Końcówka wydechu wychodzi chyba dołem za silnikiem (to z kolei jak w Buellu). A propos silnika: tylko 2 cylindry w rzędzie, 650cm3, wtrysk. Na razie więcej info nie podają. Pewnie powalczy ceną z bandit650 i cbf600.W detalach ładny, całokształt raczej nieprzekonujący :D.Mam tzw. "mięszane" uczucia :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Faktycznie, ER6n jest jakby "zlepką" kilku motocykli występujących na rynku, ale dla mnie nie jest to wadą. Wygląd jest bardzo dobry, ciekawe rozwiązanie z masywnym przodem i filigranowym tyłem :D Napewno ładniejszy niż Bandit 650... ;) Po rywalizacji w klasie "500". kawka chce zawojować popularne "600", ale myśle że ludziki i tak zdecydują się na suzuki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENDI Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Widzę dopiero pierwszy raz ten moto... i muszę przyznać, że z wyglądu naprawdę mi się podoba. Ciekawe tylko jak toto będzie się sprawować na drodze no i jaki będzie ten nowy twin 650... dość ciekawe rozwiązanie bo większość jeździ na rzędowych czwórkach. Myślę, że jeśli cena będzie konkurencyjna to Kawa może nieźle namieszać w rynku sześćsetek (Kawa ma jakieś wspólne konotacje z Suzuki wiec cena moze byc bardzo zblizona..) cóż.. pożyjemy zobaczymy.. heheh.. osobiście mógłbym taki mieć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 E, fajny :lapagora: Prezentuje się całkiem obiecująco - bedzie ładny model na street'a.Wspomnieliście o Benelli, a mi tu raczej lekko zajeżdża Buell'em :-)Ale całkiem pozytywnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Faktycznie' date=' ER6n jest jakby "zlepką" kilku motocykli występujących na rynku, ale dla mnie nie jest to wadą. Wygląd jest bardzo dobry, ciekawe rozwiązanie z masywnym przodem i filigranowym tyłem ;) Napewno ładniejszy niż Bandit 650... :P Po rywalizacji w klasie "500". kawka chce zawojować popularne "600", ale myśle że ludziki i tak zdecydują się na suzuki....[/quote'] Jesteś w błędzie..... Z Banditem i Fazerem rywalizuje Kawasaki Z750....... a Er 6 nie wiem dla jakiej grupy docelowej jest adresowane, może ma właśnie rywalizować z 500 takimi jak GS 500 czy też CB 500, widocznie taką mają politykę. Co do wyglądu przednia lampa i osłona zegarów wyglądają tragicznie...... ja bardziej jestem ciekaw własnościami jezdnymi Er'y i silnikiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiano Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 ;) zgadzam sie, zajezdza Buell'emmnie sie osobiscie :"srednio" podoba, ale zalezy jak jezdzi ? mysle ze silnik "twin" jest lepszym rozwiazaniem, aczkolwiek nie wiadomo czy sie przyjmnie w motocyklu nie-turystycznym ps. jesli juz wogole to czarny i .... cie"kawy" ale nie dla mnie, aczkolwiek jazdy próbne zawsze można odbyć :Ppozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Nie, no nie oszukujmy się - moto będzie extra na popisy ulicą przy jakimś mocno uczęszczanym deptaku, tak żeby dużo panienek widzieć mogło ;) Ale z tym nadwoziem to poważnie bym się zastanowił czy wyjeżdżać w ogóle za miasto.... I chyba przeróbki typu szyba, sakwy czy inne niewiele mu pomogą.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Jesteś w błędzie..... Z Banditem i Fazerem rywalizuje Kawasaki Z750dlaczego z Banditem nie? Pojemność silnika ER-6n ta sama' date=' zgadywać można że moc też będzie podobna, charakter raczej uniwersalny... Z fazerem to inna bajka, bo silnik z R6, tylko nieznacznie zmodyfikowany.widocznie taką mają politykęcoś w tym jest, że kawa za te same pieniądze co konkurencja daje więcej pojemności, mocy itp. np. Z750 w konforntacji z fzs6n czy hornet600, no i od biedy b650zgadzam sie' date=' zajezdza Buell'em [/quote']no bez przesady, ma tylko podobny wydech ;)mysle ze silnik "twin" jest lepszym rozwiazaniemlepszym od czego i do czego :?: Dopisane:wiemy już cusik więcej: http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=3400...00B433331&Sub=4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 dlaczego z Banditem nie? Pojemność silnika ER-6n ta sama' date=' zgadywać można że moc też będzie podobna, charakter raczej uniwersalny... Z fazerem to inna bajka, bo silnik z R6, tylko nieznacznie zmodyfikowany. [/quote'] Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin, cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem... Nowy Er 6 pewnie bedzie miał coś ok. 70 koni. tak można przynajmniej wywnioskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Do głowy przychodzi mi tylko rywalizacja ER6n, CBF600 (chyba o niej zapomnieliście) i Bandit 650. Ze stajni Yamaha zostaje tylko XJ600 (ale i tu pewnie pora na zmianę warty). Hornet czy Fazer to zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin' date=' cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem... [/quote']przeca piszę że z hornetem i fazerem nie; a z b650 owszem, bo to jednak olejok i wyraźnie słabszy od tych dwóch.Dla przykładu tylko 1 parametr - moc silnika:b650: 57 kWER-6n: 53 kWWiadomo, że suche dane to nie wszystko, ale jak ktoś rozglądałby się za średniej klasy moto (nawet jako pierwszym "poważniejszym") to pewnie weźmie pod uwagę te maszyny.CBF600 (chyba o niej zapomnieliście)nie zapomnieliśmy :P: Pewnie powalczy ceną z bandit650 i cbf600 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Limon Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Typowy motocykl na miasto, może się podobać. Mi osobiście nie bardzo 8O Wydaje mi się że ten silniczek może ładnie mruczeć :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiano Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Dlatego że Hornet Fazer i Bandit To silniki cztero-cylindrowe a ten to tylko twin, cięzko mu będzie rywalizować z 100 konnym Fazerem czy też Hornetem... ;) tylko Twin, a może aż Twin, dla mnie 4 cylindry ustawione w rzedzie to dopiero nie jazda, czy Twin musi byc od razu spokojny? moze Kawasaki celuje w innych klientów?hmmmzobaczymy jak sie sprzeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 tylko Twin' date=' a może aż Twin[/quote']niooo, ma całkiem spory moment - 66 Nm, do tego niska masa (174 kg na sucho), więc może się nadawać do miejskich wygłupów ;)Jeszcze jeden fajny detal: "poząbkowane" tarcze hamulcowe.Podoba mi się coraz bardziej, tylko ta lampa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loluch Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Fajny jest, boczne panele owiewek faktycznie kojarzą się z benelli ale i też z Ducati bodajże ST 2. Jednak ogólna koncepcja moto jest bardzo fajna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.