heniek128 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 (edytowane) Ostatnimi czasy kupiłem silnik. Po założeniu go odpalił bez problemu lecz po jakimś czasie zaczął chodzić chyba na 3 lub 2 cylindrach (2 kolanka były tylko lekko ciepłe podczas gdy drugie dwa były gorące). Moto nie chciało przekoczyć 150km/h i było dużo słabsze na niskich obrotach. Zauwyżyłem że z wylotu jednego cylindra (tam gdzie cię podłancza kolektory wydechowe) są dosyć wyrażne ślady oleju. Co to może być??. Dodam że moto zapalało na gorącym silniku tylko na ssaniu i towarzyszyła temu chmura dymu lecz po wyłaczeniu ssania jej już nie było. Po dodaniu gazu silnik gasł. Dopiero za którymś tam odpalaniem udało mu się wkręcić na obroty i przejechać ok 2km po czym znowu gasł. tak żeby było ciekawiej cała akcja działa się na autostradzie:). A moto musiałem zostawić w mieście obok bo niezdołałem dojechać do domu Edytowane 11 Kwietnia 2006 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 nie jestem mechanikiem, ale pewnie masz problem z tłokami, pewnie sa zjechane, przepuszczaja olej do komory spalania i stad ten wielki dym przy ssaniu, bo paliwo spala sie wraz z olejem, a gdy masz ssanie wylaczone to olej jest wydmuchiwany do rury wydechowej i dlatego tam kapie, no i zakladam ze zatyka wylot wiec dlatego nie chodzi Ci na te cylindry bo nie ma gdzie spalin odprowadzic :/ ale lepiej niech sie madrzejsi wypowiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 ale najlepsze jest to że przed kupnem silnika mierzyłem ciśnienie sprężania i było niezłe tzn. pomiędzy 9,5 a 11bar. Chyba będe musiał spróbować zwrócić silnik ale niech się jeszcze znawcy tematu wypowiedzą bo nie wiem nawet co powiedzieć kolesiowi przy zwrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 mogą to nbyć równie dobrze uszczelniacze zaworów, skoro mówisz że cisnienie miał w miarę dobre to chyba raczej ich będzie wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ja sie na CBR nie znam, ale cisnienie sprezania miedzy 9,5 a 11 atm do mnie nie przemawia. Przede wszystkim jest niskie, a oprocz tego roznica miedzy poszczegolnymi cylindrami wynosi prawie 2 atm co zwykle kwalifikuje silnik do remontu.Szkoda ze Piotr Dudek sie o tym nie wypowiedzial. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 W F3 ciśnienie nominalne to 13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zależy czym i jak było mierzone ciśnienie sprężania a także kto mierzył.Z opisu wynika , że poprostu padły świece zapłonowe i cylindry się wyłączają z pracy dlatego są zimne kolanka a z tłumika coś wypływa.Problem polega na tym że nie piszesz jaki to silnik i od jakiego modelu?CBRek było kilka modeli i kilka wykonań na różne kraje.Casy WSK już się skończyły a wtedy były dwa podstawowe modele - czarna i czerwona. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jest to cbr 600 rok 1988 model pc19. A to co wypływa jest na bank olejem. Jesli świece padły to chyba nie powinno wycieków oleju.Ciśnienie było mierzone na zimnym silniku a mierzyłem sam. Dłuższych pomiarów nie mogłem zrobić ponieważ akumulator sie szybko wyładował. Próba olejowa niestety nie została zastosowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Może uszczelka pod głowicą hdzieś przepuszcza ,np miedzy dwoma cylindrami ,u mnie było tak w samochodzie,może także padnięty uszczelniacz zaworowy... oby nic poważnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Wymień świece zapłonowe.Olej który wypływa z wydechu tzn. spod uszczelki wydechu wskazuje na niepalący cylinder.Jeżeli wymiana nie pomoże to będzie problem z cewką zapłonową lub modułem zapłonu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) Nie jestem fachowcem w tego typu silnikach, ale proponuje wykrecic swiece z tych niepalacych cylindrow i zobaczyc jaki jest ich stan. Jezeli beda czarne i mokre to na tych cylindrach silnik spozywa Ci olej i "zarzuca" swiece. Pewnie jak sie zalozy nowe to znowu chwile pochodzi i przestanie. Chyba kiepski ten silnik kupiles.Widzialem juz takie przypadki ze od tego wyciekajacego po kolektorach oleju silnik sie zapalal. Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 a czy ubywa ci oleju w silniku i czy nagle zrobil sie czarny Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.