Januszm Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Ja właśnie jestem na etapie uczenia się jazdy na obrotach w przeciale 4-6 tyś. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Pytanie typowe do spamu :biggrin: Dlaczego tak uważasz? Ja odpowiedzi na to pytanie traktuję jako zdobywanie doświadczenia, jak wiele takich pytań na tym forum a nawet w tym 'podforum'. Jak na razie sprawdzają się moje przypuszczenia o najczęściej kręconej ilości obrotów ale nadal brak mi wiedzy jak to wpływa na silnik i inne elementy motocykla (pewnie im więcej tym bardziej się zużywa - ale czy im mniej to również bardziej czy też wręcz przeciwnie?). Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez komalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 wiesz wszystko zalezy od Twoich umiejętności oraz od rodzaju silnike. Twoja kawa na wysokoobrotowy wiec nie powinno być dla niej zbytnim obciążeniem krecenie okolic 10kNajwazniejsze by pamietać by obroty nie były za niskie bo właśnie wtedy panewki dostają.pamietaj ze im wyższe obroty tym wieksze cisnienie oleju a co za tym smarowanie.Równie ważne jest by silnik był dokładnie rozgrzany. po pewnym czasie jak się wjeździsz to samo przyjdzie. trzymaj min. 3tys. a co do max to już według umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 6-8 normanlie a jak szaleje to zawsze po czerwonym i czesto do odcięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Najwazniejsze by pamietać by obroty nie były za niskie bo właśnie wtedy panewki dostają to popieram w 100%. Spokojna jazda 4-6, jak odkręcam to do 10 (przy 9200 mam max moc, warto oglądnąc wykres :-) ) Jeśli chodzi o czerwone to najwyżej musne, bo z mojej wiedzy to są "obroty niebezpieczne dla silnika" a w 15 letnim gs to juz mogą być "bardzo niebezpieczne" :-p. Czeba też uważać, gdzie i kiedy sie odkręca, bo zazwyczaj efekt wizualno-dźwiękowy jes taki, że jedziesz 100000 km/h i sie niebiescy czepiają. ew sie jakiś katamaran podnieci i będzie sie chciał ścigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Trochę dziwny ten temat, przecież wiadomo że inaczej kręci się Virago 525 a inaczej R6. Na pewno nie ma co silnika dusić, tylko jeździć w zakresie mocy która pozwala na dynamiczną jazde. -> to tyle w temacie. Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Jak jazda na lajcie to góra 6-7tys (wtedy F4 zaczynaj jechać) a jak mam ochote na mały skok w bok to testuje czy odciecie zapłonu bynajmniej nie szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Zazwyczaj poruszam się w zakresie 5-7000 obr./min. Na czerwone pole obrotomierza staram się nie wkraczać, nawet jak bardzo dynamicznie przyspieszam. Mam nadzieję, że motocykl odwdzięczy mi się za to długą żywotnością. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jazda na zbyt niskich obrotach bywa szkodliwa dla silnika - staram się zachować złoty środek. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 zalezy jak lezy :D (u mnie jest to przedzial od 4,5tys. do 12)kazdy przeciez jezdzi tak jak lubi i od tego ile ma kasy na paliwko co jest oczywiscie nierozlaczne z zakresem obrotow :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamils Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 wlasnie o to chcialem zapytac i to z wielka checia uzytkownika F2 :D jak u Ciebie / u Was ksztaltuje sie spalanie krecac powiedzmy do 8-9 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Jak sie chce jechac to do 11 gdzies krece (max moment obr 10 500 chyba) ale wtedy to wir dosc duzy w baku.... Przewaznie jak normalnie to 3-5 tys obr , chyba ze wyprzedzam itp to do 7-8tys obr Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Mhy.... ale to cięzko określić! Zalezy ile i jak chce ruszyć!!!! i jaki mam humor i czy mam ochote poszaleć :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 HEHE ja jak mialem dobre moto ( a nei jest za mocne bo NSR 125) to krecilem do 10-11 tys ( czerwone sie zaczyna pow 11 tys) i szedl jak zyleta bo do 6 nei bylo sensu krecic bo zadnej przyjemnosci z jazdy. PZDR. PS szukam silnika Do NSR 125 poniewaz zostal zniszczony przez mechanika ( zle zlozyl i sie rozlecial :/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<<maryan>> Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Średnio w granicach 5-6 tys obrotów. No i oczywiście w zalezności od sytuacji czasami podchodzi pod czerwone ale staram sie tego unikać. Zastanawia mnie jednak to co pisza w serwisówce do mojego modelu: ZALECANE PUNKTY ZMIANY BIEGÓW Zalecane punkty zmiany biegów zostały podane w poniższej tabeli. Punkt zmiany biegu przy przyśpieszaniu km/h (mile/h) 1 bieg → 2 bieg 20 (12,5) 2 bieg → 3 bieg 30 (19) 3 bieg → 4 bieg 40 (25) 4 bieg → 5 bieg 50 (31) 5 bieg → 6 bieg 60 (37) Przy takiej jeździe wskazówka obrotomierza ledwo przekroczy 3 tyś obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:SoBoL:. Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 moze to w milach :icon_biggrin: albo najnizsze wartości przy któryh mozesz wrzucać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.