kwas Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zaladny na enduro to fakt, ale tacy już są włosi, w pierwszej kolejności stawiają wygląd :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Moto super,miodzio i w ogóle!Jak dla mnie cudowne :icon_rolleyes: Aprilia:clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ładna ta aprilka. Tylko oby była wytrzymała tak jak KTMy czy Husqi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ładna ładna fakt, aż za ładna, szkoda by sponierwierać takie ładne moto :icon_rolleyes:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 (edytowane) nie podobają mi się tylko 2 rzeczy : 1.w miejscu gdzie w ktm'ie można moto podnieść są końcówki tłumika, co wyklucza wyciąganie z błota bez oparzeń2. brak dolnych podciągów ramy, co jeśli będzie trzeba zrobić kołyske lub przy pokonywaniu rowu wyląduje się na krawędzi ?? http://www.aprilia-offroad.com/en/rxv.php5 Edytowane 6 Kwietnia 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 nie podobają mi się tylko 2 rzeczy : 1.w miejscu gdzie w ktm'ie można moto podnieść są końcówki tłumika, co wyklucza wyciąganie z błota bez oparzeń2. brak dolnych podciągów ramy, co jeśli będzie trzeba zrobić kołyske lub przy pokonywaniu rowu wyląduje się na krawędzi ??http://www.aprilia-offroad.com/en/rxv.php5ad. 1 . Nie poparzysz sie bo wydech nie jest bezposrednio na wierzchu , na koncu jest wprowadzony w takie oslony. ad. 2. To tez mnie zastanawia , nie wiadomo czy kawalek blachy ( napewno jakiejs specjalnej , no ale... ) wytrzyma mocne uderzenie w jakis glaz badz klode? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ona nie ma nawet kopniaka, tylko elektryczny rozruch, ale lipa...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Kurde, aż niechce mi sie wierzyć, że to V2. V2 w hard enduro / motocross - masakra. Bardzo mi sie podoba rozwiązanie tłumików (chyba obniża tosrodek ciężkości) Motocykl widziałem na necie już wcześniej i wtedy najbardziej wbiła mi sie w oczy rama, ciekawe czy to sie komuś nie połamie kiedys :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jak dla mnie wyglad i niektore rozwiazania etetyczne sa oki, moze i ta rama i silniczek nietrafione...ale moze sie poprawia. Kto wie, świat idzie do przodu ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 V2 w enduro daje moment i moc od samego dołu. To pomaga w podjazdach i płynnej jazdy.Brak kopniaka to porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Brak kopniaka to porazkaW przypadku V2 ma to jakieś uzasadnienie. Załóżmy że ustawimy jeden tłok za GMP, kopiemy i zaraz drugi zaczyna sprężać. Ciężko by to było przełamać. Chyba że odwrotnie. Pierwszy tłok już sprężył, drugi ustawiamy za GMP kopiemy i pierwszy wtedy ma suw "wydechowy" co daje możliwość rozpędzenia wału. Jak by to nie było rozwiązane przy kopaniu byłyby komplikacje. Rozpracowanie który tłok ma który suw...Chyba że jakieś automatyczne odprężniki. (Choć przyznam że nie wiem na jakiej zasadzie one działają) (Chętnie się dowiem :icon_rolleyes: )Żeby nie było, ja jestem zwolennikiem kopadła ale w tym przypadku jest to kwestia dyskusyjna. A może moje wątpliwości są absurdalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 moze i ladne ,ale i tak na MS startowaly ze 2 sztuki nikt z teamu niezabardzo mogl cos po angielsku powiedziec o nich wiele niezawojowaly o ile do mety dojechaly :icon_rolleyes: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 2 Garki spowodują napewno też (w przyszłości) wzrost mocy maks i obrotów w stosunku do singli, cóż może być ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 sorki ze sie tak do tematu podczepiam ale czy warto tą aprilie za 5300zł kupić(do negocjacji) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M211844 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ostatnio oglądałem jakieś eliminacje Mś w supermoto, nowe apriliki zajęły w jednej klasie dwa pierwsze miejsca, w drugiej klasie Aprilia zajęła chyba 3 miejsce. żadnych awarii nie było, motocykle pięknie ciągnęły do przodu - co widać było po wynikach. Gdyby była taka 250 ccm (i trochę tańsze) chętnie bym się przymierzył oczywiście w wersji enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.