shalashaska Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Trudno jest ot tak pomóc, za mało informacji.Jakie masz napięcie ładowania, jaki stan AQ, jaki stan styków przerywacza?Jeżeli to wszystko masz w dobrym stanie technicznym to przyczyny szukasz w regulacji gaźnika, bądź w jego tragicznym stanie technicznym. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) Witam mam do was kilka pytań i przy okazji wpisze się na liste :biggrin: Posiadam ETZ 150 1991 Dziś kupiełem sobie aku do mojej maszyny, 5Ah i powiedzcie mi czy to odpowiednia pojemność do mojego moto i czy na postoju z włączonymi światłami nie zgaśnie mi motor.. Jaki olej mam lać do skrzyni biegów. Chodzi mi dokładnie jaki i jakiś jeden z lepszych :lalag: A i jeszcze jedno czym się różnią od siebie te oleje: syntetyczny, mineralny i półsyntetyczny Edytowane 29 Maja 2007 przez ozi159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam mam do was kilka pytań i przy okazji wpisze się na liste :biggrin: Posiadam ETZ 150 1991 Dziś kupiełem sobie aku do mojej maszyny, 5Ah i powiedzcie mi czy to odpowiednia pojemność do mojego moto i czy na postoju z włączonymi światłami nie zgaśnie mi motor.. Jaki olej mam lać do skrzyni biegów. Chodzi mi dokładnie jaki i jakiś jeden z lepszych :clap: A i jeszcze jedno czym się różnią od siebie te oleje: syntetyczny, mineralny i półsyntetyczny Na twoim miejscu kupiłbym sobie aqu żelówkę, ja kupiłem zwykły funkiel nowy i padł po 3 miesiącach, a z gwarancją użerać mi się nie chciało.Teraz mam żelowy i zero problemów.Co do leju to lej zwykły mineralny, etki to są maszyny trochę starsze technicznie.Smiało lej hipol przekładniowy mineralny. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vader666 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Nie polecam syntetyku, jesli byl wczesniej lany mineralny, bo moze ci silnik sie zapieprzyc tym osadem co wczesniej powstał, i bedzie wtopa, ja osobiscie leje lux 10 i jest ok, oczywiscie mineralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 vader MZ to jest 2t zadnych osadów tam niema :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) vader MZ to jest 2t zadnych osadów tam niema :) Co ty chlopie gadasz nagar sie robi na tloku jak na mixolu jezdzisz,nieszkodzi ze 2t.No a jak sie duzo jezdzilo na np. mixolu to sie nagar jakis robi, i przejscie na syntetyk spowoduje ze sie nagar odkleii od tloka jak go bedzie duzo, albo rozpusci sie i zasyfi silnik.Jesli silnik jest swierzy po remoncie to syntetyk albo pol syntetyk mozesz zalac do paliwka. Take jest moje zdanie, jak sie myle to poprawic, wiem to z wlasnego doswiadczenia.Pozdro. Edytowane 4 Czerwca 2007 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 yyy co najwyzej rozpuszczony nagar trafi w 2t do wydechu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ktos pisal ze zmienil tak olej i nagar z glowicy rozpuszczajac sie porysowal cylinder w kosiarce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) yyy co najwyzej rozpuszczony nagar trafi w 2t do wydechu;] Z tym to sie niezgodze, jak powiedzial kolega MIND moze porysowac cylinder, lub spowodowac inne szkody zanim trafi do wydechu Edytowane 6 Czerwca 2007 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Problem w tym ze powinniscie z tłoka i głowicy co pewien przebieg usuwać nagar<lol> i nie powinno go tam byc;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 i racja. ja sam po dotarciu mojego simsona z ciekawosci luknąłem do gara i zobaczylem duzo nagaru na tloku i glowicy. podczas okresu docierania osadza sie duzo nagaru bo jest wieksza miesznaka paliwowo olejowa oraz mniejsze obroty silnika nie sprzyjaja wypluwaniu tego syfu. dlatego po docieraniu wyczucilem gar. co do olejów. jesli ifa wymyslila taki olej to taki powinien byc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Nagar zawsze byl i zawsze bedzie, niema sie niem co przejmowac, trzeba poprostu jezdzic na syntetykach to zmnijszy sie jego ilosc do minimum. Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 dokładnie;) jeżdże na półsyntetyku z orlenu i po podniesieniu głowicy nagar moge usunac kawałkiem szmaty;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A powiedzcie mi jak sie reguluje gaźnik w eci,trzeba jakieś śrubki podkręcić czy co ?? bo ja nie mam pojęcia :)moja ecia była po remącie i niby wszystko tam było wyregulowane, ale zawsze lepiej jak bym umiał sam to robić i co jakiś czas spojrzał na to...z góry dzięki za odpPOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 witam mam taki problem z mz etz 251e motor wkręca się maksymalnie do 3,5 tyś i wtedy zaczyna przerywać co jest jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.