Sebav Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 chodziło mi o gładkość przepustnicy i miejsca w gaźniku tam gdzie to chodzi, może jakiś trefny odlew i należy troche to wygładzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 chodziło mi o gładkość przepustnicy i miejsca w gaźniku tam gdzie to chodzi, może jakiś trefny odlew i należy troche to wygładzićZa bardzo się tym nie przejmuj.Ja mam dwa gazniki które tak mają.Ja wziołem papier 2000 wodny i troche wygładziłem.Jest git. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) siema ma ktos pomysł jak walnac wydech gora?? ma ktos na sell mocowanie czujnika halla(impulsatora) i podkladke dystansowa...?? chodzi o ta blaszke z bolcem Edytowane 10 Września 2006 przez max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buli_87 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czesc. ja mam Mz 251 e i mam z nia duzy problem. a wiec tak. mam sprawne wszystkie podzespoly od ładowania-stojan ,wirnik, prostownik i regolator, szczotki nowe i akumulator tez nowka. a jednak mam male ladowanie na swiatlach tylko 12,5 V.Ale dzis zauwazylem ze jesli odepne mase od regolatora (mechanicznego jak rowniez elektronika) to napiecie jest wysokie bo az 18 V. a jak podpinam mase to wraca do 12.5 V.Co moze byc tego powodem??Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Jak odpinasz masę to regulator głupieje i puszcza duży prąd na wirnik. Co do tych 12,5V na światłach... to na jakich obrotach? Bo wiesz, poniżej 1250 bodajże ładowania nie ma. Dodaj gazu, zobaczysz, że dobije do 14,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Regulowałem sobie w ETZ 251 zapłon i przerywacz (zapłon 3mm przed GPT, a przerwa na przerywaczu 0,3mm). No i po dokonaniu regulacji odpaliłem sprzęt, chociaż kilka razy musiałem kopnąć a tak normalnie to 2 góra 3 razy. Przy dodawaniu gazu, przyduszała się ale jak trochę pochodziła to już było dobrze i jeszcze teraz gdy się doda gazu to obroty rosną, utrzymują się na tym samym poziomie kilka sekund i dopiero spadają, w wyniku czego motor nie hamuje silnikiem. Co jest tego przyczyną, jak to naprawić?? Dodam jeszcze że przed regulacją wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 JJ Chyba ten post to jakiś żart. Co chcesz usłyszeć, jak sam sobie odpowiedziałeś ? Poprawnie wyreguluj zapłon i będzie ok., albo oddaj to w ręce kogoś, kto to potrafi wykonać. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Dlaczego żart? Przecież 3mm przed GPT i 0,3mm (co do tego drugiego nie jestem pewien) to chyba dobre ustawienia? Ale masz racje z tym że to wina źle ustawionego zapłonu, suwmiarka którą odmierzałem przerwę miała luz, czego skutkiem była przerwa prawie 1mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Przerwę to się szczelinomierzem sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Ale jak ktoś nie ma szczelinomierza to sobie radzi tym co ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Regulowałem sobie w ETZ 251 zapłon i przerywacz (zapłon 3mm przed GPT, a przerwa na przerywaczu 0,3mm). No i po dokonaniu regulacji odpaliłem sprzęt, chociaż kilka razy musiałem kopnąć a tak normalnie to 2 góra 3 razy. Przy dodawaniu gazu, przyduszała się ale jak trochę pochodziła to już było dobrze i jeszcze teraz gdy się doda gazu to obroty rosną, utrzymują się na tym samym poziomie kilka sekund i dopiero spadają, w wyniku czego motor nie hamuje silnikiem. Co jest tego przyczyną, jak to naprawić?? Dodam jeszcze że przed regulacją wszystko było ok. Przyczyn może być kilka, najprawdopodobniej poełniłeś gdzieś mały błąd.Najcześciej zdaża sie że styki na przerywaczu są zużyte, bądź zanieczyszczone.Weź sie jeszcze raz do roboty i rób powoli i starannie, zapłon ważna rzecz :icon_mrgreen: Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Nie żebym się znał, ale wg mnie żeby dłubać przy motorze to trzeba mieć jakieś podstawowe narzędzia. A nie kombinować nie mam szczelinomierza to wezmę patyk po lodach. Nie lepiej poprosić kogoś o pożyczenie? We wsi napewno ktoś ma szczelinomierz. Bo z taką kulturą techniczną to daleko nie zajedziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 We wsi :buttrock: może i masz racje co do tego sprzętu, ale tak z ciekawości załatwię sobie szczelinomierz i sprawdze czy i ile się pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Mam pytanie. Jaką średnicę ma puszka obrotomierza w MZ? Najlepiej jakby to była średnica wewnętrzna. Bo chcę wsadzić do niej obrotomierz elektroniczny i nie wiem czy się zmieści.Pozdro i jeszcze by mi się przydała wysokośc tej puszki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 siema wszystkim...chlopaki mam sprawe....ma ktos z WAS albo ze znajomych sprzedac gaźnik BING84 używany w rozsądnej cenie...z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.