Buła Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 witam,sprawdz po kolei-zapłon,gaznik.a moze ja przytarłes w pewnym momencie i jak ma obroty to ciagnie a jak troche spadna to juz nie ma takiej siły,a co do opony,to raczej nie jest przyczyna,ja taka miałem w swojej 251 i normalnie sie jeżdziło,a wiesz co sprawdz jeszcze czy nie pekł ci którys z pierscienie w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 witam,sprawdz po kolei-zapłon,gaznik.a moze ja przytarłes w pewnym momencie i jak ma obroty to ciagnie a jak troche spadna to juz nie ma takiej siły,a co do opony,to raczej nie jest przyczyna,ja taka miałem w swojej 251 i normalnie sie jeżdziło,a wiesz co sprawdz jeszcze czy nie pekł ci którys z pierscienie w cylindrze.Dzięx Buła za dobre rady.Co do tego przytarcia to całkiem możliwe bo ostatnio ostrzej jeżdżę w terenie :P ,gdyż jest tak jak napisałeś, że gdy ma obroty na wyższych biegach to ciągnie, lecz na jedynce i dwójce ciągnie całkowicie od dolnego zakresu obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 andymotors jeśli jeździsz w terenie, to jak wygląda twój filtr powietrza ? Zaglądałeś tam ? Jeśli nie, to sprawdź najpierw to. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 MZ ETZ 150e jak narazie to ja jestem początkujący więc będę się od was uczyłUważam że uszczelkę można zrobic ze zwykłej tektury bowiem powina ona dobrze trzymać a i powinno się ją dobrze wycią i wziąc ja przykleić na sylikon na czerwony bo czrny ciężko schodzi a biały lub przeżroczysty słabo trzyma olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Uważam że uszczelkę można zrobic ze zwykłej tektury bowiem powina ona dobrze trzymać a i powinno się ją dobrze wycią i wziąc ja przykleić na sylikon na czerwony bo czrny ciężko schodzi a biały lub przeżroczysty słabo trzyma olejco do uszczelek,dobrze jest jescze zamiast silikonu zastosowac tawot,po tym jak sie posmaruje nim uszczelke pod wpływem temperatury dobrze przylega do karterów i dobrze uszczelnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 siema wszystkim...mam pytanie..jakie lejecie oleje do przednich lag?? i w jakich ilosciach?? bede chcial uzyskac efekt srednio twardych lag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 siema wszystkim...mam pytanie..jakie lejecie oleje do przednich lag?? i w jakich ilosciach?? bede chcial uzyskac efekt srednio twardych lag Ja leję kujawski z pierwszego tłoczenia, a tak na serio to masz tutaj wszystko na ten temat Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Amortyzol i hipol , w proporcjach 50:50 - 200 ml do jednej lagi , przynajmniej ja tak lałem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 gadalem wlasnie ze znajomym i odradza uzywania amortyzola orlenowskiego...jego sklad nie jest zaciekawy i niszczy simmeringi w lagach i odradza uzywania go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 witam, jestem nowy na forum :biggrin:od roku posiadam 150`tke z 91r.chciałem zajrzeć do filtru powietrza, ktory miesci sie w lewym boczku, jak sie tam dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 no to witamy serdecznie...musisz zdiac boczek od strony akumulatora....tam powinna byc taka pokrywa z wystajaca sruba..odkrecasz ja i zdejmujesz pokrywke tam masz filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 dzieki max264, jutro zobacze co i jak;) mam pare pytań:1. co myślicie o stosowaniu filtrów stożkowych w MZ? jest sens zmieniać zwykły filtr?2. chciałbym pomalować sobie klamki od hamulca i od sprzęgła na kolor srebrny, pytanie: jak i czym to malować? domyślam się, że zwykła srebrzanka niewystarczy, tylko jakiś lakier odporny na ścieranie... tylko jaki?3. aha i czy jest tu może ktoś z lublina i poradzi mi gdzie są jakieś sklepy z częściami do mz? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 witam pytanie za sto punktów dorwałem prawie nowiutki gaźnik do mz 250 i po złozeniu wszystkiego w kupe (czyt. po zamontowaniu w kruciec ssący) poruszyłem manetką gazu i zauwazyłem iż dość ciezko przepustnica pracuje w gazniku juz podczas motazu wkładając przepustnice czułem lekkie opory (to chyba świadczy o tym iż gaznik naprawde był mało używany ) teraz pytanie czy zewnętrzną część przepustnicy moge czyms posmarować ? powiem tak jak delikatnie zmoczyłem ją paliwem duzo lepiej pracowała w gazniku po odpaleniu zauwazyłem całkiem inną kulture prace silnika idealnie trzyma wolne obroty, świetnie sie wkręca itp. z góry dziekuje za wszystkiego sugestie pozdr. Baham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Normalnie w trakcie jazdy benzyna tam bedzie to powinno być lepiej. Nie wiem w jakim to jest stanie ale ja bym zobaczył przepustnice i gaźnik od środka i być może troche wypolerował albo poczekał aż samo sie dotrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 wiem ze paliwo tam bedzie ale wydaje mi sie ze nie bedzie odpowiednio "smarowało" tych powierzchni i prędzej czy pózniej jeden z elementów względem drugiego wytrze sie a wiadomo czym to grozi a co do samego stanu gaznika - zew. dysza zaplombowana po zerknięciu do komory pływakowej stwierdziłem iż wszystko jest w jaknajlepszym porządku chyba jako pierwszy tam zajrzałem wszystko na fabrycznych ustawieniach motocykl chodzi przepięknie :notworthy: pozdro. Baham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.