bobek358 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 I chyba kupie te 15W mineralny i zobaczę jak będzie się sprawował.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ma ktoś jakąś serwisówke do Suzi GSX 550 ? będę wymieniał filtr razem z olejem i nawet nie wiem gdzie co odkręcić aby się dostać do tego filtra , oczywiście najpierw rozgrzeje silnik , spuszczę stary olej i dopiero będę szukał filtra ale w którym miejscu ? pozdrawiam z góry dzięki za odpowiedź p.s nie śmiejcie się to moja pierwsza japonia :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 z tego co pamiętam to filtr jest w postaci wkładua znajduje się chyba pod pokrywą mocowaną na 3 szpilki za kolektorem wydechowym Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tak filtr znajduje się z przodu silnika, za kolektorem wydechowym.Mocowany na 3 nakrętki a sam filtr kosztuje około 20 zł.Pamiętaj aby założyć nową uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 niewiem jak jest u ciebie ale najprawdopodobniej bedziesz musial odkrecic kolanka i jest na 3 szpilkach (podasaw jakas miske bo wyleci z tamtad z 0,5l oleju) uszczelka jest w zestawie z filtrem. czy ktos wie jaki jest dokladny rozmiar lancucha w GS 550E????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jeśli dobrze pamiętam to do GS 550E był łańcuch o długości 110 ogniw.U mnie nie trzeba było ściągać kolektora, ale to może dlatego że ja mam robiony pod 4w1 i ma inne ułożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ok dziękuje Panowie , już nie długo sunia będzie miała pełen serwis :crossy: pozdrawiam Was serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 niewiem jak jest u ciebie ale najprawdopodobniej bedziesz musial odkrecic kolankajeśli ma orginalnie 4 w 2 to chyba sie obejdzie bez tego zabiegu :crossy: pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Mam jeszcze takie szybkie pytanie, bo będę dzisiaj montował nowe mocowania do lampy więc chce przy okazji sprawdzić jak wygląda napinacz i na którym ząbku jest zapięty (chce to zrobić dzisiaj bo wczoraj zamówiłem inne części i od jutro biorę się za lagi - wymiana uszczelniaczy). Więc macie gdzieś dobry opis jak sprawdzić na którym ząbku jest zapięty itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 O ile pamietam to on nie ma zabkow.Opis ustawienia napinacza Suzuki GS juz gdzies na Forum wladowalem, i jest to troche zabawy.Dzisiaj niestety nie bede mial czasu tego robic, tak ze radzil bym sie wstrzymac do jutra. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 A czy czasem w Gs nie jest inny niż w GSX bo ja mam GSX i widzę ze silniki troszkę się różnią.Wstrzymam się dzisiaj i poszukam wieczorem na forum tego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jezeli ma duze pokretlo z rownie duza i cienka sprezyna pod nim to taki sam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) No niestety problem goni problem i chyba dlatego kupiłem ten motor, bo gdy się pracuje po 8 godzin dziennie w biurze to ma się wszystkiego dosyć, a takie dłubanie przy motorze to świetna zabawa na odstresowanie :) Ale nie o to mi chodzi. Podczas gdy wczoraj przygotowywałem bak do lakiernika (w górna cześć była szpachlowana i niestety popękał).Gdy zdrapywałem szpachel z górnej części baku (aby położyć nowy) nagle po mocniejszym uderzeniu z boku baku zrobiła się kreska - pęknięcie. Oderwałem ten kawałek lakieru (był to może okrąg o średnicy 5 dm) no i ku mojemu zdziwieniu była tam mała wgniotka - ale nie była zaklejona szpachlem tylko żywicą. Podejrzanie mi to wyglądało więc zalałem bak i co się okazuje, w tym miejscy jest dziura, tzn może nie dziura tylko malutka dziurka z której leci bena. No i mam pytanie bo chyba nikt nie jest na tyle głupi żeby mi to pospawać :):D (a może znajdzie się odważny?) więc co zrobić? Zalepić to żywicą bo widze że na nią benzyna nie dział i się nie rozpuszcza, czy może szpachlem to zrobić i tyle, ale czy szpachel nie będzie się rozpuszczał po wpływam benzyny. PS żeby nie było, jestem już przekonany że moto kiedyś miało szlif ale rama jest prosta nie spawana (dokładnie sprawdzałem), jak przy prędkości 100 km/h puszcze kierownice to jedzie prosto, no i golenie nie wyglądają na prostowane i nie mają rysek. DODANO Dobra Panowie przeszukałem internet i znalazłem kolka rozwiązań, od klejenia klejem do spawania. Zadzwoniłem do znajomego który zajmuje się spawaniem i powiedział że nie będzie większych problemów z pospawaniem tego.Albo cyną lub mosiądzem, albo po prostu gazowo się pospawa i będzie wszystko oki. Edytowane 21 Lutego 2007 przez bobek358 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 mi sie wydaje ze jak dobrze odtluscisz i polutujesz to cyną, na to zazucisz najpierw zywicy potem wyrównasz szpachlą i bedzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No niestety nic o tym napinaczu nie znalazłem, może jakaś mała instrukcja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.