Skocz do zawartości

bobek358

Forumowicze
  • Postów

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bobek358

  • Urodziny 08/23/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX 550 ES
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1281033
  • Telefon
    609633386
  • Strona www
    http://www.mbobowski.com

Informacje profilowe

  • Skąd
    Śmigiel

Osiągnięcia bobek358

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Jak robiłem remont w zimie i składałem silnik to te 'silentblocki' wciskałem ręką w odlew w silniku. Może to one są za luźne? Dzisiaj sprawdzę to jeszcze raz. PS te wibracje to na pewno nie są od czasu remontu, ponieważ przed też miałem taki objaw, a gaźniki były wtedy synchronizowane.
  2. tzn telepie to złe określenie, wibracje wzrastają i to znacznie, a powyżej 6 tys. już pracuje gładko i nie odczuwam już tych wibracji.
  3. Witam Mam problem. Gdy jadę moim suzuki gsx 550 przy 5500 tys. obr./min trzęsie silnikiem. Dziwne jest to że poniżej 5 i powyżej 6 tys. obr. problem nie występuje. Myślałem że silnik jest źle ułożony więc odkręciłem wszystkie mocowania tak aby silnik się prawidłowo ułożył i przykręciłem ponownie, ale to nic nie dało - ciągle go telepie. A moze to kwestia synchronizacji gaźników? Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam.
  4. Witam Mam problem, moto gaśnie mi na wolnych obrotach i zamin pojadę na synchronizację chce jeszcze dobrze ustawić śrubkę od składu mieszanki na wolnych obrotach. Poziom paliwa w komorach mam ok - wg serwisówki, tak samo iglice więc samemu jeszcze mogę zrobić tą śrubkę. Dołączam 2 zdjęcia. Na pierwszym widać gaźnik i nazwy części w gaźniku a na drugim parametry. Wiem że z tą śrubką związany jest parametr Pilot screw oraz Pilot outlet , ale nie wiem co oznaczają te wartości. Możecie mi powiedzieć ile obrotów musi być wykręcona? http://www.mbobowski.com/1.jpg http://www.mbobowski.com/2.jpg
  5. Witam, Mouse możesz uploadować jeszcze raz serwisówkę Suzuki GS(X) 550 ?? Bo link jest już nieaktywny :/
  6. Aku był wymieniony pod koniec poprzedniego sezony ale możliwe że ma mały prąd ponieważ ładowałem go tylko raz w zimę. Dzisiaj sprawdzę na tym i na starym tylko się naładują. Czy to prawda, ze jak rozłączę kabel od rozrusznika i wcisnę starter i będzie cisza to wyeliminuję zepsucie przekaźnika, ob spotkałem się z takimi opiniami. Podłączyłem 2 baterię i było to samo, więc odłączyłem przewód od rozrusznika wciskam starter no i jest jedno pyknięcie i cisza, czyli wykręcam rozrusznik i na warsztat. Bo rozebraniu stwierdziłem że popękała izolacja w miejscu gdzie do rozrusznika wchodzi + i zwiera z masą. Drobiłem nową izolację i teraz rozrusznik kręci już jak marzenie.
  7. Witam Mam problem, przygotowuje motocykl do sezonu no i mam jeden problem. Chce zrobić próbę odpalenia, ale nic z tego. Pod siedzeniem w GSX550-ce jest taki mały "badziew", dochodzi do niego kabel od akumulatora (plusowy), do tego plusowego zmostkowany jest kabel do rozrusznika, no i z drugiej strony dochodzi jeszcze jeden kabel (nie wiem czy przypadkiem nie jest to minusowy). Do tego urządzenia dochodzą jeszcze 2 kable od dołu w których pojawia się napięcie w momencie wciśnięcia startera. No i gdy wciskam starter słyszę jak to urządzenie "pracuje" - strzela i słychać przeskoki iskry (tak mi się wydaje) i jest to dosyć głośne, ale rozrusznik ani drgnie. Możecie mi powiedzieć co to jest (ponieważ nie mam aktualnie dostępu do serwisówki - awaria dysku) i czy jakoś się to regeneruje. Będę wdzięczy za wszelką pomoc. Ok już się nieco dowiedziałem. Rozbierałem to wczoraj więc styki w tym przekaźniku są czyste, dzisiaj wyczyszczę klemy od aku, naładuję i będę sprawdzał czy działa. Jeśli to nie pomoże to może być jeszcze coś innego ?
  8. Witam W końcu muszę zacząć składać motocykl bo rozebrałem go w 2 dni a od miesiąca nie mam czasu poskładać. Brakuje mi uszczelki pod głowicę - wiadomo stary motocykl to i o części trudno. Co prawda na larsson czy klasa są uszczelki ale całe komplety - a ja kompletnie nie potrzebuje całości - wystarczy mi tylko pod głowicę. Mam prośbę, możecie podzielić się swoimi namiarami na firmy dorabiające uszczelki pod głowicę - chodzi mi o takie sprawdzone firmy aby nie było fuszerki, albo dac namiar na sklep/ludzi mogących załatwić mi uszczelkę pod głowicę do Suzuki GSX550 ES 85 rok. Pozdrawiam
  9. A masz może serwisówkę do Suzuki GS650 G Katana z 81 roku. Bo robie ją dla kumpla ale nie ma nigdzie serwisówki.
  10. Witam Macie może serwisówkę do Suzuki GS650G Katana, bo niestety nigdzie jej nie ma, a trzeba zrobić kilka spraw w motocyklu kumpla, ale wolał bym mieć serwisówkę, na której mógł bym bazować. Będę wdzięczny za jakieś info w tej sprawie. Pozdrawiam
  11. Jak kiedyś szukałem informacji na temat króćców do mojego motocykla czytałem sposoby regeneracji króćców. I mam pytanie, czy te króćce od GS650g katana mają taki "pierścien" (w tym metalowym elemencie przykręcanym do silnika) na który można by nałożyć nowy waż (o tych samych rozmiarach) i ściągnąć opaską?
  12. Witam Dzisiaj chciałem naciągać łańcuch ale okazało się ze jest już dno, i chce go wymienić - wole mieć pewność że wszystko będzie ok. Więc decyzja już zapadła, biorę łańcuch DID`y ale na larsson nie mają zębatek firmy SunStar tylko jakieś no name. A ja nie chce kupować byle czego bo chce wymienić raz, zapłacić i mieć spokój na min 30 tys. km - oczywiście nie zapominając o smarowaniu i czyszczeniu. A pytanie mam jeszcze jaki DID`y będzie najlepszy: DID 530 VE/112 oringowy wzmocniony DID 530 VA łańcuch DID 50(530) V łańcuch DID 50(530) VM łańcuch Bo przyznam ze różnice w cenach są więc muszę czymś się różnić. A tak jeszcze powiem że moto mam do takich niedzielnych dłuższych wypadów, teraz też dojazdów do pracy, no ale czasami oczywiście lubię dać mu troszeczkę - w końcu po to go kupiłem. Pozdrawiam
  13. No tak, pisałem już do kilku sklepów i niestety, nie ma do tego modelu zamienników i mówią że trzeba zamówić o dilera, lecz jak wiadomo ceny w suzuki po prostu powalają na nogi. Możesz mi powiedzieć jak są po niemiecku króćce ssące ? Bo ja niestety z niemieckiego noga a znajoma która dobrze zna będzie dopiero w niedzielę. Pozdrawiam.
  14. Witam potrzebuje informacji na temat króćcy ssących do motocykla Suzuki GS650 g katana. Ponieważ kumpel odebrał motocykl z serwisu ale niestety musi wymienić króćce ssące bo są popękane. Czy macie może jakieś namiary na sklepy gdzie można dostać takowe króćce ssące albo dobrać jakieś inne? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...