Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś jakąś serwisówke do Suzi GSX 550 ? będę wymieniał filtr razem z olejem i nawet nie wiem gdzie co odkręcić aby się dostać do tego filtra , oczywiście najpierw rozgrzeje silnik , spuszczę stary olej i dopiero będę szukał filtra ale w którym miejscu ?

 

pozdrawiam z góry dzięki za odpowiedź

 

p.s nie śmiejcie się to moja pierwsza japonia :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to filtr jest w postaci wkładu

a znajduje się chyba pod pokrywą mocowaną na 3 szpilki za kolektorem wydechowym

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak jest u ciebie ale najprawdopodobniej bedziesz musial odkrecic kolanka i jest na 3 szpilkach (podasaw jakas miske bo wyleci z tamtad z 0,5l oleju) uszczelka jest w zestawie z filtrem.

 

czy ktos wie jaki jest dokladny rozmiar lancucha w GS 550E?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie szybkie pytanie, bo będę dzisiaj montował nowe mocowania do lampy więc chce przy okazji sprawdzić jak wygląda napinacz i na którym ząbku jest zapięty (chce to zrobić dzisiaj bo wczoraj zamówiłem inne części i od jutro biorę się za lagi - wymiana uszczelniaczy).

 

Więc macie gdzieś dobry opis jak sprawdzić na którym ząbku jest zapięty itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety problem goni problem i chyba dlatego kupiłem ten motor, bo gdy się pracuje po 8 godzin dziennie w biurze to ma się wszystkiego dosyć, a takie dłubanie przy motorze to świetna zabawa na odstresowanie :) Ale nie o to mi chodzi.

 

Podczas gdy wczoraj przygotowywałem bak do lakiernika (w górna cześć była szpachlowana i niestety popękał).

Gdy zdrapywałem szpachel z górnej części baku (aby położyć nowy) nagle po mocniejszym uderzeniu z boku baku zrobiła się kreska - pęknięcie. Oderwałem ten kawałek lakieru (był to może okrąg o średnicy 5 dm) no i ku mojemu zdziwieniu była tam mała wgniotka - ale nie była zaklejona szpachlem tylko żywicą. Podejrzanie mi to wyglądało więc zalałem bak i co się okazuje, w tym miejscy jest dziura, tzn może nie dziura tylko malutka dziurka z której leci bena. No i mam pytanie bo chyba nikt nie jest na tyle głupi żeby mi to pospawać :):D (a może znajdzie się odważny?) więc co zrobić? Zalepić to żywicą bo widze że na nią benzyna nie dział i się nie rozpuszcza, czy może szpachlem to zrobić i tyle, ale czy szpachel nie będzie się rozpuszczał po wpływam benzyny.

 

PS żeby nie było, jestem już przekonany że moto kiedyś miało szlif ale rama jest prosta nie spawana (dokładnie sprawdzałem), jak przy prędkości 100 km/h puszcze kierownice to jedzie prosto, no i golenie nie wyglądają na prostowane i nie mają rysek.

 

 

DODANO

 

Dobra Panowie przeszukałem internet i znalazłem kolka rozwiązań, od klejenia klejem do spawania.

Zadzwoniłem do znajomego który zajmuje się spawaniem i powiedział że nie będzie większych problemów z pospawaniem tego.

Albo cyną lub mosiądzem, albo po prostu gazowo się pospawa i będzie wszystko oki.

Edytowane przez bobek358
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...