cyborg78 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 wiec stal kwasoodporna czy nierdzewka? to roznica.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 stal kwasoodporna :oops: http://hurtownia.tabal.pl/stal-kwasoodporna,92.html?gclid=CPXeuOKGk7kCFXLJtAodqVgAkQzadzwoń i zapytajmoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Na smar trzeba wkręcać i nic z niczym nie reaguje.Wiecie dlaczego mercedesa który jest pełnoletni można łatwo rozkręcać naprawiając? Bo szwaby myślą i smarują gwinty.Fiat po trzech latach jest tak upierdliwi w rozkręcaniu ze ręce opadają.Makaroniarze nie myślą i skręcają wszystko na sucho.Co do reakcji chemicznych, to aluminium nie reaguje z żadną stalą, czarną ani nierdzewną. Reaguje z tlenem z powietrza i wody, dlatego utlenia się (koroduje) i zapieka śrubę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooytek6 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam ... odświeżam temat ...Ostatnio w FZ6 wykręcając crashe masakrycznie zapiekły mi śruby...Czym po wkręceniu polecacie posmarować aby uniknąć podobnego w przyszłości ... Pozdr. Cytuj Na mocy danej mnie, przez... mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Smar miedziowy jesli nie mam tam aluminium. Jesli jest aluminium to smar grafitowy i tyle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasikunik Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) a jak odkręcić wydech sruby imbusowe. wd 40 jakiś rust coś tam i nic Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez pasikunik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 a jak odkręcić wydech sruby imbusowe. wd 40 jakiś rust coś tam i nic grzać długo i studzić szybko wodą a para zrobi swoje :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ciekawe, że nikt nie poleca wykrętaka udarowego. Wykręcałem tym wszelkie zapieczone śruby od zawiasu auta do aluminiowych śrub trzymających w moto szybę. Dużo mniejsza szansa zniszczenia śruby niż powolne ciągnięcie kluczem. Dobrej klasy nasadka i do przodu. Są też końcówki imbusowe czy śrubokrętowe. Fajnie też sprawdza się pneumat (trzeba mieć kompresor) lub udarowy elektryk, ale to wyższe koszta niż np taki zestawik http://www.narzedziak.pl/yato-wkretak-udarowy-w-metalowej-kasetce-yt-2801.html (Podobnego używam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Cześć! Mam dość podobny problem. przez blok silnika przechodzi gwintowany na końcach pręt. By założyć gmole muszę go wymienić. Pręt zapiekł się w bloku silnika, przez który przechodzi na długości około 3cm ( uszy po 1,5cm z każdej strony). Próbowałem wybić, bez rezultatu. Postanowiłem obciąć i rozwiercić. Obciąłem i kupiłem dobrej jakości wiertła do metalu.Niestety pręt jest bardzo twardy, nie jestem w stanie tego rozwiercić. Co z tym zrobić??? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Komandos - duży udar do ścian bez wiercenia i jak kapitan bomba .Raz w jedną , raz w drugą . Podgrzej czymś - opalarka aż będzie lakier na piecu śmierdział . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 A czy mogę podgrzać czymś innym niż opalarka? http://allegro.pl/palnik-gazowy-do-lutowania-grzania-spawania-i4414660667.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Może być z tym że to oddaje ciepło z par spalania i dużo szybciej i gwałtowniej ogrzeje najpierw powierzchnie - może ci lakier zejść . Chyba że masz kawałek pręta na wierzchu to wal palnikiem w pręt. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Przyspawaj śrubę żeby założyć taki wybijak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 rozgrzej silnik i dopiero próbuj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Już wcześniej grzałem opalarką i prałem kilogramowym młotkiem.Problematyczne wydaje sie to, że zanim nagrzeje jedno ucho, to drugie zdąży już wystygnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.