przemek96 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Prawdopodobnie nie spełniają jakichś norm i je wiercą w fabryce ;) Ale to tylko usłyszane od mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 tz to działa chyba na podobie outletu; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A może jakaś wada technologiczna. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A nie chodzi czasem o zwykłe kołkowanie ? Jeśli opona miałaby wadę w fabryce to pewnie poszłaby do recyklingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Zależy w którym miejscu są zakołkowane. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 jeśli producent miałby nie dopuścić opony do użytku to "uszkodziłby" ją na boku a nie na czole bieżnika - byłoby to nie do naprawienia Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 jeśli producent miałby nie dopuścić opony do użytku to "uszkodziłby" ją na boku a nie na czole bieżnika - byłoby to nie do naprawienia No właśnie pojawiają się co jakiś czas takie opony na allegro, dlatego trzeba uważać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Dzięki za podpowiedż.Kupie ,pojeżdżę i napiszę co wyszło. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Kup, zobacz czy nie są nawiercone na boku a dopiero potem jeździj :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Raczej proponowałbym się dowiedzieć przed kupnem :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Sadze ze dziury u gory opony powstaja na skutek badań fabrycznych na wytrzymałość opony na przedziurawienia l dziwi mnie tylko ze jakims trafem opuszczaja one fabryke ale pewnie jest to robione po cichaczu . Ale opone myśle można brać smiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Uważasz że można taką oponę bezpiecznie zakołkować? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Pytanie w jakich warunkach to przeprowadzają. Markowe opony rowerowe ( Continental jeśli dobrze pamiętam ) pompują w opór aż wystrzelą. Średnia wyników 17 atmosfer. Nawet jeśli nie robią do wystrzału to raczej konstrukcja opony będzie przeciążona albo nawet rozdarta wewnętrznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer78 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Kombinujecie z kołkami a żaden z was nie napisał o tym, że w motocyklowej oponie nie powinno się naprawiać i przez to można je kupić tanio u hitlera. Jeżeli już to łatwiej jest naprawić oponę na stalowym oplocie a nie na aramidzie bo jest mniejsze ryzyko, że nie ma rozerwanego oplotu. Mnie też nie stać na wywalenie tygodniowej opony ale nie kupuję opon już dziurawych bo cholera wie jak była naprawiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Jak to żaden ? Yuby napisał o kołkowanej oponie i wygląda na zadowolonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.