Skocz do zawartości

co jest leprzym zakupem???


zielony71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ! Chciałbym prosić o opinie w sprawie zakupu motocykla! Rozważam zakup trzech różnych modeli i niewiem który byłby najleprzym rozwiązaniem! waham się między: Hondą VT 600 Shadow ( 77 tyś km przebiegu), Suzuki LS 650 Savage ( ok.20tys km przebiegu) a Yamahą XV 535 Virago ( ok.40 tyś km przebiegu). Wszystkie z roku 94. i wszystkie za podobne pieniądze. dodam że oczekuje od motocykla przedewszystkim niezawodności, trwałości, ekonomiczności, dostępności i oczywiście niezbyt wysokich ( jak na japończyka) cen części. Prosze o opinie ( najlepiej z uzasadnieniem :clap: )!!! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli sie wachasz to polecam 600 VT BEDZIESZ ZADOWOLONY JEZDZI W MIARE DOBRA POZYCJA ZA KIERA I DO PRZEROOBEK FAJNY KON. MAŁO SIE RYPIE W PRZECIWIEŃSTWIE DO SUZI KTOORA GANIA NA SILNIKU OD DR 600 KTOORA NIE JEST UDANĄ KONSTRUKCJĄ WIAGRA 535 WIEKSZY ROWER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odradzam "Dzikusa" konstrukcja silnika może stwarzać problemy już przy około 40 tys km przebiegu.

- pada tłok i pierścienie ( u znajomego w jego egzemplarzu, wypaliło tłok)

- krzywki wałka rozrządu padły.

 

Co do celów turystycznych to powiem że dwie osoby o wzroście 1,90 mają dyskomfort podrózy.

- z przodu mało miejsca na nogi

- tył kanapa za krótka.

 

Pzdr....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszym zakupem w tym przypadku będzie słownik języka polskiego. nie wahaj się! :twisted:

Zaiste wyczerpująca to odpowiedź dla człowieka, który stawia pierwsze kroki na naszym podwórku :?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszym zakupem w tym przypadku będzie słownik języka polskiego. nie wahaj się! :twisted:

Zaiste wyczerpująca to odpowiedź dla człowieka' date=' który stawia pierwsze kroki na naszym podwórku :?

Pozdrawiam.[/quote']

 

i pierwsze kroki w - powiedzmy - 3 klasie podstawówki? a może niżej? czy naprawdę lenistwo i brak wykształcenia ma być podstawą do olewania zasad pisowni języka polskiego? pyskusja na ten temat już była wielokrotnie, wnioski są jasne: obowiązuje szacunek dla języka i tych, którzy będą czytać. czyli poprawność językowa ;)

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obowiązuje szacunek dla języka i tych' date=' którzy będą czytać. czyli poprawność językowa ;)[/quote']

Nie przeczę temu wcale, jednak można było koledze odpowiedzieć merytorycznie i załączyć do tego stosowną uwagę.

To że ktoś nie pisze ortograficznie, jeszcze nie dyskwalifikuje człowieka.

Nawiasem mówiąc jeśli wszystko to o czym piszesz miałoby być przestrzegane to trzeba by było napiętnować znaczną część postów na forum.

Jak sam napisałeś temat poprawności języka był już wiele razy poruszany, to nie rozumiem dlaczego podjąłeś go ponownie. To tyle z mojej strony na temat i bez urazy . Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waham się między: Hondą VT 600 Shadow ( 77 tyś km przebiegu)' date=' Suzuki LS 650 Savage ( ok.20tys km przebiegu) a Yamahą XV 535 Virago ( ok.40 tyś km przebiegu). [/quote']

 

albo Shadowka albo Virówka. Virówka ma wał. A reszta to praktycznie to samo. Miałem Virówkę przez 2 latka. Bez żadnych ingerencji, tylko olej , fltry i benzyna. Dla wysokich te motorki ciut przykuse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poszedlbym w kierunku ''Leszka'' LS650..dlaczego nie..? wlsnie ostatnio rozwazam kupienie czegos takiego---- z wykorzystaniem pieknego singla i podzespolow do przebudowy na old school choppera.

jezeli przebieg jest 20tys. (sprawdz go dokladnie,tarcze,kompresja,ksiazka serwisowa-((jak sie nie znasz zapalc komus w serwicie motocyklowym..sprawdza Ci za pare zlotych-oplaca sie...!!)) motocykl powinien byc bardzo dobry jak dla poczatkujacego kierowcy-prosty dobry w prowadzeniu-lekki. pasek powinien wytrzymac 40tys. km czyli jeszcze z 2 sezony..moze 4 zalezy jak bedziesz jezdzil...ponadto jezeli kiedys cos sie stanie..z silnikiem..sa dostepne 2nadwymiary tlokow z kompletem pierscieni :-).... 20tys a prawie 80?? jest roznica nieprawdaz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedlbym w kierunku ''Leszka'' LS650..dlaczego nie..?

 

po pierwsze z powodów tchnicznych/mechanicznych, o których powyżej pisali znający się lepiej ode mnie

z punktu widzenia byłego użytkownika xv535 mogę powiedzieć, że nie ma porównania z ls650 - ten drugi jest po prostu piekielnie mały. chyba, że chodzi tylko o silnik...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...