KarczeK Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jeśli ma ktoś pytania do CBR 125 R to prosze pytać, ja posiadam taką właśnie hondzinę od nówki, ma teraz u mnie ponad 5000 km więc trochę wam powiem... Ogólnie miałem kilka motorowerów/motocykli ( jeśli można to tak nazwać ), poczynając od motorynki, przez simsona, hondę MTX80, MZ ETZ 251, Jawa TS350, Aprilia RS50 po jak narazie CBR. Motorek jak już pisałem mam od nowości, kupiłem po to nowy bo stwierdziłem że ciągłe remonty silników 2T na dłuższą metę nie mają sensu, chciałem czegoś bez awaryjnego, czegoś co będę zadowolony i jak narazie muszę powiedzieć że nie są to jakieś tam ogromne osiągi ale jeździć jak najbardziej się da, prędkośc maksymalna jaką udało mi się uzyskać to 130 km/h, musiałem się schować za tymi owiewkami ( ile się dało ) i wydusiłem te 130, ale wystarczy wyprostować plecy i zwalnia do 120. W mojej hondzie dobrą sprawą jest moment obrotowy, który w 2 T sprawia duży problem. honda na jedynce i dwójce jeździ sama na wolnych obrotach i nie szarpie silnikiem, warunek żeby był nagrzany, kiedy odkrecamy gaz zaczyna przyspieszać od samych wolnych obrotów, a nie jak 2 T łąpie zamuła. silnik wykręca jakieś 11 500 obr, da się to osiągnąć na jedynce, dwójce i trójce, poźniej już zbyt długie przełożenia i brakuje mocy na wyższych obrotach żeby to wyciągnąć ( właściwie nie mocy tylko momentu obrotowego). Na Dwójce prędkość maksymalna to 70-75 km/h, na trójce 90-95 km/h, a dalej już ile da się nam wydusić tyle idzie. Pierwsze trzy biegi znakomicie nadają się do miasta, niestety reszta biegów już jest dosyć muląca. Jadąc hondą w trase 140 km, jechałem z prędkością nie mniejszą niż 90 i nie większą niż 120, średnio to było to 100 km/h. Zrobiłem wtedy 280 km, kiedy policzyłem spalanie wyszło mi 2,8 litra, tak więc w 2 t musiałbym się liczyć ze spalaniem 5 - 6 l. Ogolnie zawieszenie jest miękkie. Kiedy jeździ się we 2 osoby tył jest zbyt miękki ( jak dla mnie ). Hamulce: oba spełniają swoje zadanie tak jak trzeba. Nie wiem co tutaj jeszcze napisać więc proszę pytać. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarczeK Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) Jeżdżę CBR 125 R, jak tutaj mówicie, faktycznie jest dosyć mała, ale dobrze zrobina 50 a honda to wielka różnica, ja bede jeździł 15 000 km i spalał 3 l na 100, a Ty będziesz remontował 50 ccm co jakieś 5000 km, albo szybciej i palił troche więcej :)trzeba sie zastanowić co się komu podoba, ja wybrałem niezawodność i jestem z hondy zadowolony. Edytowane 5 Listopada 2006 przez KarczeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Co ty tutaj z remontami wyskakujesz jak w takiej nsrce robisz co 15-25tys.km to co tak często??Ja tam bym wolał 2T fajnie idzie i na wyższych obrotach ma ładny dzwięk.Taki 4t by mi się znudził po 2 dniach jezdzenia :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 KarczeK napisal szczera prawde :icon_exclaim: mialam taka jeden sezon... 130 za oslonkami, po wyproscie 120 :icon_razz: :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) 130 to ja nie widze zeby ten 13 konny motorek poszedl. Skoro na 3 biegu idzie az 95 to bym kupil, mniejsza zebatke na przod poprawiajac w ten sposob przyspieszenia sczegolnie na wyzszych biegach ( o ile by mi to bardzo przeszkadzalo).A co do predkosci przelotowej tego sprzeta to mi az kopara opadla jak przeczytalem. Przy 13KM srednia 100km/h ( katalogi podaja ze na maxa idzie 110 )nie uwazasz ze jadac tak szybko przemeczasz ten silniczek?Ludzie na GS 500 , XJ 600 utrzymuja czesto 100km/h .......Ja CBR 600 malo szybciej jezdze.No i te spalanie niby 2,8 przy 100km/h ...... nie jestem jakos w stanie w to uwierzyc. Fakt faktem gdyby to byla prawda to zaczynam zalowac ze kuplem CBR 600 a nie CBR hehehe125 :icon_razz:Aha i nie licz ze duzo przejezdzisz na tym motrku bez "remontu" , mimo ze to 4-suw to ma tylko 125 ccm i przy 30tys km przyjrzal bym sie praxcy silnika. Wiem ze te 30 tys bedziesz jezdzil az 6 sezonow ale pomysl o tych co chca kupic uzywana CBR 125. Edytowane 5 Listopada 2006 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Dobrze mowisz Karczek, co z tej mocy jak zamiast jazdy non-stop bedzie trzeba cos w moto robic !!! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Pierwszy raz słyszę, że w 50cm 2t robi się remonty co 5tys.km :icon_biggrin: .Dlaczego porównujesz CBr z 50cm. Porównaj z 125 2T ,więcej spali około 5-6l ale jest przyjemność z jazdy nawet można sobie powyprzedzać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) Jadąc hondą w trase 140 km, jechałem z prędkością nie mniejszą niż 90 i nie większą niż 120, średnio to było to 100 km/h. Zrobiłem wtedy 280 km, kiedy policzyłem spalanie wyszło mi 2,8 litra, tak więc w 2 t musiałbym się liczyć ze spalaniem 5 - 6 l. przy takiej przelotówce moja nerka pali DO 5l, niskie 4 nie jest czymś nadzwyczajnym :buttrock: no ale doliczyć trzeba olej... :banghead: No i te spalanie niby 2,8 przy 100km/h ...... nie jestem jakos w stanie w to uwierzyc. Fakt faktem gdyby to byla prawda to zaczynam zalowac ze kuplem CBR 600 a nie CBR hehehe125 panie samolot i tak mi nie uwierzysz, ale może ktoś inny, powiem jako ciekawostkę, że moja nsr na trasce do radawy spaliła 3,8l/100km :clap: Przy 13KM srednia 100km/h ( katalogi podaja ze na maxa idzie 110 ) człowieku opanuj się, weź testówkę z salonu, pożycz od kogoś moto - SPRAWDŹ!!! I przestań teoretyzować :/ Edytowane 5 Listopada 2006 przez Kilvov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) 130 to ja nie widze zeby ten 13 konny motorek poszedl. Widocznie na takim nie jezdziles. Chlopak pisze PRAWDE. A co do predkosci przelotowej tego sprzeta to mi az kopara opadla jak przeczytalem. Przy 13KM srednia 100km/h ( katalogi podaja ze na maxa idzie 110 )nie uwazasz ze jadac tak szybko przemeczasz ten silniczek? Widocznie na takim nie jezdziles :icon_eek: Ludzie na GS 500 , XJ 600 utrzymuja czesto 100km/h .......Ja CBR 600 malo szybciej jezdze. To na cholere Ci szescseta?? Kup 125.... spalanie mniejsze, a i tak szybciej nie jezdzisz... jak czytam posty takich malkontentow to jestem za tym, zeby przechodzic pojemnosci mniej wiecej od mniejszych do wiekszych... mniej krwi bys napsul... i wieksza wiedze bys posiadl.... No i te spalanie niby 2,8 przy 100km/h ...... nie jestem jakos w stanie w to uwierzyc. Fakt faktem gdyby to byla prawda to zaczynam zalowac ze kuplem CBR 600 a nie CBR hehehe125 :biggrin: Aha i nie licz ze duzo przejezdzisz na tym motrku bez "remontu" , mimo ze to 4-suw to ma tylko 125 ccm i przy 30tys km przyjrzal bym sie praxcy silnika. Wiem ze te 30 tys bedziesz jezdzil az 6 sezonow ale pomysl o tych co chca kupic uzywana CBR 125. Jeszcze sie nie spotkalam z sytuacja, zeby ktos uzytkujac swoj sprzet - motor lub samochod - myslal o tych co beda po nim.... najwyzej sprzeda go taniej... dziwnie myslisz chlopie.... Edytowane 5 Listopada 2006 przez Monia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Monia ... spokojnie ... nie zauważyłaś że to pisze ... samolot ?? :icon_mrgreen: myślałem że już wszyscy omijaja jego posty ... a tu ... złapał kogoś :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Monia ... spokojnie ... nie zauważyłaś że to pisze ... samolot ?? :banghead: myślałem że już wszyscy omijaja jego posty ... a tu ... złapał kogoś :crossy: hehehe... no nie wiedzialam, ze to forumowy prowokator... zreszta, jestem tu od niedawna, wiec takie male usprawiedliwienie jest :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enemy Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Powiem wam tyle... Wy się kłócicie, a koleś i tak weźmie to co jemu się podoba a nie to co dobre... Co do tego kolesia co pisał o prędkości przelotowej dla XJ600 i GS500... Buehehehe Myślałem że padnę... Ja miałem GS500E 3 sezony i w trasy dużo jeździłem... nawet za granicę, i prędkość przelotowa to tak około 150km/h się kręciła... Co do wyboru motocykla... Weź polataj na każdym, zadzwoń do serwisów czy się psują, posłuchaj sobie jak pracuje silnik i wydech. A tak osobiście na twoim miejscu bym brał honde cbr125, nie wiem dlaczego.... MOże dlatego że to Honda i CBR.... A poza tym ładny motocykl. Trzymajta fason. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia:) Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Powiem wam tyle... Wy się kłócicie, A tak osobiście na twoim miejscu bym brał honde cbr125, nie wiem dlaczego.... MOże dlatego że to Honda i CBR.... A poza tym ładny motocykl. Trzymajta fason. Enemy, nikt sie nie kloci... zwykla wymiana pogladow ;)A Honda CBR nawet 125 wyglada niezle :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enemy Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 :icon_mrgreen: OK. Powiedzmy że wymiana zdań nie kłótnia. :icon_mrgreen: Pozdroofka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarczeK Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Uważajcie jak chcecie. Ja zarejestrowałem się na forum nie po to żeby tutaj pisać głupoty i się wychwalać nie wiadomo jak, napisałem prawdę o moim motorku a wy zróbcie z tym co chcecie. Ja wiem swoje, jeśli ktoś nie wierzy to proszę przyjechać do mnie, zaprezentuję wszystko ze szczegółami i wtedy się okaże kto ma rację. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.