fistach Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 WitamNie mogę włożyć kluczyka do stacyjki od simsona. Można ją jakoś rozebrać?Co muszę zrobić? pozdrawiam wszystko jest przykręcone (no moze oprucz tłumika:P) i szczelne. już niewiem gdzie szykać przyczyny. wymieniłem wszystko co mozliwe i nadal to samo. P.S. zapomniałem dodac że jak dostanie te obroty i przycisne gaz na maxa to zaczyna sie dławić i gasnąć. Jak przytrzymam chwile to go zadławie i zgasnie Witam miałem coś podobnego przy moim simsonku. Przyczyną było paliwo, które było jakieś felerne. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 wszystko jest przykręcone (no moze oprucz tłumika:P) i szczelne. już niewiem gdzie szykać przyczyny. wymieniłem wszystko co mozliwe i nadal to samo. P.S. zapomniałem dodac że jak dostanie te obroty i przycisne gaz na maxa to zaczyna sie dławić i gasnąć. Jak przytrzymam chwile to go zadławie i zgasnieja mimo wszystko mówię że to wina gaźnika albo ewentualnie zapłon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Dawit000 prawy(ten od zaplonu) simering na wale.. daje lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 też myślałem że to ten simmering. Wymieniłem i dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 też myślałem że to ten simmering. Wymieniłem i dalej to samo Jak mialem jeszcze kiedys simka to tez mialem tak ze dostawal wysokich obrotow i byla to wina simeringa. To ze wymieniles simering nie oznacza ze on jest dobry ja wymienialem 2 razy simering i dalej to samo okazalo sie w koncu ze byly zle wymiary simeringow. One pasuja prawie wszystkie ale ja silnik zacznie chodzic to sie rozszerza i dostaje lewego powietrza dlatego zwroc uwage na ich rozmiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ja kupuje te simmeringi od kilku lat i zawsze były dobre. te też są napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 ja kupuje te simmeringi od kilku lat i zawsze były dobre. te też są napewno Jeżeli silnik sam osiąga duże obroty i po dodaniu gazu gaśnie to na bank jest to zbyt uboga mięszanka. Piszesz że nie jest to gaźnik. Wiec musi gdzieś wciągać lewe powietrze. Może po wymianie uszczelki pod cylindrem. Zdejmij cylinder i przyklej uszczelke na sylikon. Sprawdź czy głowica nie jest obrzygana olejem jeżeli jest nawet niewielka ilość to nieszczelność spod głowicy (nierówno dokręcona, skrzywiona). A gwint od świecy jest ok. nie robiony na żadne tulejki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ja stawiam na lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) dowiedzialem sie jush odpowiedzi post niewazny.. Edytowane 12 Maja 2006 przez MiND Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 znalazłem już usterke. Był to simmering ale nie od magneta tylko od strony koszyka sprzęgłowego :clap: ciągło nim olej i powietrze a przyczyna była taka ze był za daleko włożony :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy2108 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Witam!Mam problem z simsonem. A więc wyskakują mi biegi np. jade na dwójce i mi nagle wyskakuje. Co może być uszkodzone??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 co moze byc ze ci wyskakuja biegiproste zla regulacja biegowtez tak kiedys mialem i wyregulowalem wchodza jak w maslko nic nie wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy2108 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Dzienks za odp. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 jak chcesz to moge ci napisac co i jak regulowac jak nie wiesz najlepiej sie odezwiij na gg 4273781 jak potrzebujesz pomocy oczywiscie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
philip12 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Witam!Mam problem z tylnim hamulcem w moim simaku - piasta jest wytarta... Moje pytanie brzmi Czy oryginalnie w simsonie [s51 Enduro] koło przód i tył ma takie same wymiary, chodzi mi o szerokość rawki. Aktualnie w moim simku koło z przodu jest węższe, a z tyłu szersze. Mam innego nikompletnego Simsona S51 i w nim koła są identyczne. Mogłbym wziąć koło z niego, ale już sam nie wiem jak jest z tą szerokością? Są 2 możliwości albo w 1 Simsonie są dwa przednie koła albo w 2 tylnie jest z innego pojazdu :icon_razz: . Pomóżcie, jak jest w Waszych Simsonach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.