Skocz do zawartości

czy trzeba mieć dużo kasy żeby utrzymać full crosa 125


Rekomendowane odpowiedzi

Łożyska za 50 pln? icon_rolleyes.gif

Tak SKF-u jakieś zastrzeżenia??

 

korbę sobie sam zmieniasz?? icon_razz.gif masz odpowiednią prasę ?? raczej na pewno nie wink.gif bo nawet serwisy nie robią tego same tylko oddają do specjalistycznego zakładu. W Krk za 130zł to mechanik może ewentualnie uszczelniacze w zawieszeniu wymienić i to jak mu same lagi przyniesiesz icon_rolleyes.gif ehh troszkę mamy chyba wygórowane ceny w Krakowie.

 

No korby sam nie zmienię to fakt, ale jak w kmx-ie wymieniałem to zapłaciłem za taką przyjemność 50zl.

W Kielcach liczy 50 za rozłożenie i 50 za złożenie + jakieś tam duperele oleje itp.

 

tyle ze w setce to powinno sie wymienić dwa tłoki w sezonie smile.gif a przeciągając tłoka już przez cały sezon to chociaż go razem już z korbą wymienić. Nie wiem jak docinasz uszczelkę pomiędzy kartery bigrazz.gif próbowałem ale ten materiał o takiej jak powinna grubości 0,5mm przy takich zawijasach po prostu mi sie rwie.

 

Trochę checi i cierpliwości i 80zl które możesz zacząć odkładać na następnego tłoka siedzi w kieszeni .... :bigrazz:

Co do nicasylu to wychodzę z założenia, że nie będę tym motocyklem jeździł wiecznie.....

 

 

icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif ale ze sam korbe wymieniasz to naprawde notworthy.gif

 

No dobra to co napisałem wyżej tj. ze wszytko robie sam( z mała pomocą ojca :buttrock: ) nie obejmowalo wymiany korbowodu... :bigrazz:

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak SKF-u jakieś zastrzeżenia??

Ja mam, ile kosztowało lewe a ile prawe? Bo ja już miałem różne, SKF, Nachi, NTN, ale jeszcze nigdy za prawe mnie nie wyszło mniej jak 70zł.

 

A kto chce sobie poczytać o utrzymaniu sety to chyba podałem spis kosztów i części jakie kupowałem przez pół sezonu - na 1 stronie tematu.

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jakie tloki polecacie ?? Takie w miare tanie np. wosner .. w setce to 2x na sezon by chyba wystarczyło ... ;p aha i jaki korby moiżecie polecić do setki też taw do 400 zł ;p Pzdr

jesli chodzi o korby to polecam hot rods. Miałem juz 2 takie i po całym sezonie wymieniałem je tylko dla profilaktyki bo praktycznie nie miały ręcznie wyczuwalnego luzu ( co nie znaczy ze jakiegoś tam luzu nie było). Teraz mam korbę prox świeżo założoną. To będzie test :rolleyes: zobaczymy czy będzie po sezonie w tak samo dobrej kondycji jak hot rods ;)

Co do tłoków ja od zawsze na prox latam i jestem jak najbardziej zadowolony. Po połowie sezonu ostrzejszego tłoki te traciły u mnie max 2 setki od fabrycznego wymiaru. Z tym ze to tłok 2 pierścieniowy i w ćwiartce.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proxy lubią pękać w setach, lepiej zainwestuj w kutego Wossnera albo Wiseco, zresztą jesli masz ładny cylinder to Wiseco jest najlepszym i najtańszym wyborem. Kute tłoki są sporo lżejsze i wytrzymalsze. Korby Hot Rodsa albo Wiseco, ale o Proxie tez nie slyszalem nic złego, oprócz tego ze robi najslabsze tłoki (przynajmniej do setek nie są zbyt wytrzymałe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm to mówicie że wosnery ( czy jak sie to pisze ) są dobre wsumie to za**iście tanie są 306 zł do takiej YZ 125 albo CR :)

Tanio to masz tu:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CR-12...tem180220019886

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam takie pytanko, czy przy jedzie amatorskieiej po poligonie, nie na torze taka 250 bedze wytrzymalsza i mniej spali od 125? i jeszcze jedno.. co polecacie jak by byl nicasil zniszczony. Tulejowac czy dac do nicasilowania? Tulejowanie znacznie tansze, ale motor moze sie chyba grzac i szybciej beda padac tloki. tak mi sie wydaje. Prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ile kosztuje takie łożysko PDS do kata exc 125 2005 mniej więcej i gdzie takie coś dostane, a może jest jakiś sposób żeby coś z tym luzem zrobić bo nie jest on między łożyskiem a amortyzatorem ale między amortyzatorem a wahaczem http://img165.imageshack.us/my.php?image=beztytuuia3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuje takie łożysko PDS do kata exc 125 2005 mniej więcej i gdzie takie coś dostane, a może jest jakiś sposób żeby coś z tym luzem zrobić bo nie jest on między łożyskiem a amortyzatorem ale między amortyzatorem a wahaczem http://img165.imageshack.us/my.php?image=beztytuuia3.jpg

100-200zł zależnie czy oryignał czy zamiennik. Ale nawet jakby kosztowało 400zł to i tak musiałbyś je kupić :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...