k_smart Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 witam was ponownie ;) prosze o porównanie yamahy TDR z aprilia PEGASO 125. motocykle sa raczej podobne jeśli chodzi o przeznaczenie :bigrazz: zainteresowałem się pegaseo, wiec chciałem zapytać o was czym się różnią? jak w porównaniu jeździ aprilia? który lepszy ? i t p i t d:icon_mrgreen: ktos wie? wiem ze dla was tdr'ka to najlepszy sprzet :buttrock: ale proszę o szczera odpowiedz.pozdroprzy okazji prosze o male porównanie wymienionych motocykli z cagivą super city (również 125) oto link ;) W pegaso jest rotax 123 wiec silnik troche mocniejszy niz w TDR... Części do rotaxa jest dużo, np. na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 a jak oceniacie cagive? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Mam problem ze znalezieniem odpowiednich opon do mojego motorka Szukam opon o rozmiarze: 100/90 18 (ewentualnie 90/90) i 120/90 17.Problem jest taki, że szukam opon enduro (nie kostka) i nie moge zneleźć odpowiedniej opony na przednie koło. Interesują mnie opony dobrze trzymające asfaltu, również podczas deszczu i nadajace się na szutry, oraz jakiś lekki teren. Jakie oponki moglibyście mi polecić? Co myślicie o tych oponach (dwie ostatnie, PIRELLI Scorpion MT 90 S/T)? Producent podaje, ze nadają sie na szutry, oraz lekki teren no i jest opowiedni rozmiar. Dodam, że teraz mam metzelera enduro 3 sahara (przód, dziwne, bo teraz nie moge nigdzie znaleźć takiego rozmiaru tej opony ) i dunlop k650 (chyba, zapomniałem jaki numerek ). Mile widziane byłyby opony o tym samym modelu na przód i tył, lub o podnobnym biezniku. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam Maciek :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Troche odswieze temat o TDR:) Ok wiec jaki olej do skrzyni? I jaki olej jest oryginalnie w przednim zaiweszeniu? I po ile ml do kazej lagi? Może ktoś wie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Do skrzyni najlepiej olej przekłądniowy 10W40 i wchodzi go 750ccm :icon_mrgreen:A co do lag to serwisówka, ale od dt 125 podaje, że olej 10W i (starsze modele) 486ccm, lub (nowsze modele) 495ccm. Nie wiem czy między lagami od dt a tdr sa jakieś różnice, ale wydaje mi się że są takie same :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ok dzięki:) Więc pewnie zaleje do lag jakiś 15W bo na 10w jest moim zdaniem za miekki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Tez uważam że za miękki, ale jak wyskocze na jakis szuter to jest w sam raz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 z tego co wyczytalem to zeby odblokowac modul sa dwie metody:1. trzeba sie pobawic z tym yvps 2. lub po prostu zamienic ten modul 5AN1 na 5AN tak mi sie wydaje bo wiem ze wszystkie 5An1 sa zablokowane a 5AN sa odblokowane i to chyba one sa zamiennikiem ............ a wlasnie a moze ma ktos modul 5AN i sie nie wkreca albo malo jedzie ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Co ma zawór do modułu? Odblokowanie modułu to jedno, a wyregulowanie zaworu to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 (edytowane) nie bo tam tak dziwnie jest napisane jak zawor przestawimy to nagle nie bedzie blokad a co znikna ??!!! a dupa jak bedzie na module to mozecie sobie regulowac i tak jakos skojazylem ze modul steruje tym zaworem, a co myslicie o tym module bedzie pasowal ......aha i jak np bede mial zmieniony modul juz odblokowany to trzeba cos zmieniac np. dysze ??? Edytowane 2 Stycznia 2008 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Moj kolega mial ta TDR 125 to wogole jest wiekszy simson !!!!! i jeszcze te glupie blokady z ktorymi nikt nie potrafi sobie poradzic taka prawda !!!! Lepiej zmiencie chlopaki sprzety !!!! P.S Sorky ze urazilem was ale taka mamy opinie z kumplami o tym moto z doswiadczenia. Aha i to spalanie tragedia !!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Chłopaki Cie zabija za to :banghead: a spalanie jak każdy 2T dużee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Moj kolega mial ta TDR 125 to wogole jest wiekszy simson !!!!! i jeszcze te glupie blokady z ktorymi nikt nie potrafi sobie poradzic taka prawda !!!! Niestety niektorzy nie potrafią sobie radzić z prostymi czynnościami :icon_evil: Lepiej zmiencie chlopaki sprzety !!!!P.S Sorky ze urazilem was ale taka mamy opinie z kumplami o tym moto z doswiadczenia. Aha i to spalanie tragedia !!!!!!!!Chyba masz spore doświadczenie, jeśli TDR to większy simson. Pewnie zmieniłeś swojego na jakąś litrówkę, żeby za mało kucy nie było. Pozdrawiam i polecam zastanowić się następnym razem przed pisaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Cytat(Arma87 @ 02 styczeń 2008 - 21:49) * Moj kolega mial ta TDR 125 to wogole jest wiekszy simson !!!!! i jeszcze te glupie blokady z ktorymi nikt nie potrafi sobie poradzic taka prawda !!!! Niestety niektorzy nie potrafią sobie radzić z prostymi czynnościami biggrin.gif ciekawe czy ty bys sobie poradzil z odblokowaniem modulu jesli tak to czekam na twoje rady Moj kolega mial ta TDR 125 to wogole jest wiekszy simson !!!!!simson?? mam simsona w garazu tez i jakos tdr mi go nie przypomina a tak wogole to dr 350 nie jest wcale wieksze jest tylko wyzsze i tdr przy niej wyglada masywniej......nie mowie tego dlatego ze ja mam sam chetnie bym ja na cos zamienil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) A wiec tak wam odpowiem :1. Kombinowalismy odblokowac ta TDR nic nie wskoralismy bo okazalo sie ze na module jest blok; !!! Pojechalismy do serwisu Yamahy i powiedzieli ze trzeba inny modul, ktory kosztuje nie malo .!!! wiec dalismy sobie siana z tym i poszla na sprzedaz !!!2. Nie mam litrowki zadnej kupionej Tylko mam CBR 600, Dr 350 i Simsona :buttrock: :buttrock: 3. Przesadzilem z tym ze wyglada jak simson !!!! Rzeczywiscie jest masywniejsza niz moja DR 4. MOZE JEDNAK ZMIENICIE SPRZET !!!!! MAMY DO SPRZEDANIA SUZUKI GS 500 E !!!! ZA 4200 DO UZGODNIENIA !!! POZDR !!!!!! Edytowane 3 Stycznia 2008 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.