Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

ello koleżanko :icon_biggrin: Piotr ci dobrze radzi w twoim wątku a to fachowiec z duża praktyką.

Wiedziałam, że Dudki są trudne, ale nie sądziłam, że aż tak wymagające. Jutro mam nadzieje dostać nowe świece. Z tym, że ciężko patrzeć jak "nowy" nabytek stoi w garażu i umiera :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki, gdzie ubezpieczyć AC moto? w tamtym roku najlepszy i najtańszy był Alianz. Wiecie co jest na topie w 2009?Jak się wzieło dodatkowo ubezpiezenie domu lub mieszkania to wyszło łacznie taniej niż ubezppieczenie samego moto:)

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki, gdzie ubezpieczyć AC moto? w tamtym roku najlepszy i najtańszy był Alianz. Wiecie co jest na topie w 2009?Jak się wzieło dodatkowo ubezpiezenie domu lub mieszkania to wyszło łacznie taniej niż ubezppieczenie samego moto:)

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos awaryjności Dukatów to mam tu fragment artykułu z wp.pl, który zamieściłem w wątku awaryjnośc Multistrady ale mi go usunęli :) :

 

"...Wad nie ustrzegł się także japoński producent motocykli. Honda Poland Sp. z o. o. powiadomiła UOKiK, że modele CBF 600N, 600NA, 600S oraz 600SA, wyprodukowane w 2008 roku we Włoszech, mogą mieć duże przekłamania prędkościomierza. Dziać się tak może na skutek dostawania się wilgoci do wnętrza wiązki elektrycznej. Właściciele wadliwych motocykli zostali zaproszeni do serwisów na bezpłatną wymianę wiązki. Na polskim rynku usterka dotyczy 213 motocykli Honda..."

Edytowane przez duke75

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos awaryjności Dukatów to mam tu fragment artykułu z wp.pl, który zamieściłem w wątku awaryjnośc Multistrady ale mi go usunęli :)

 

a co mi tam, i tak cały ten wątek to 98% OT, więc odpowiem na miejscu: akcja nawrotowa jakiegokolwiek innego producenta nie ma nic do awaryjności multistrady. pytanie Pawła było konkretne, tym cytatem nie udzieliłeś na niego odpowiedzi

 

BTW czy naprawdę uważasz, że dukaty trzeba "dowartościowywać" piętnowaniem niepowodzeń konkurencji? bo jeśli nie, to po co wypisujesz takie wtręty?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW czy naprawdę uważasz, że dukaty trzeba "dowartościowywać" piętnowaniem niepowodzeń konkurencji? bo jeśli nie, to po co wypisujesz takie wtręty?

jsz

To Ducati ma w ogóle jakąkolwiek konkurencję??? :icon_eek: Pierwsze słyszę... :icon_mrgreen:

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzuciłem ten cytat jako ciekawastkę i wcale nie uważam tego za OT w 98%:) Wiem,że Twoja rola to m.in. wyrzucanie OT i jesteś bardzo sumiennym moderatorem więc nie polemizuje. Nie dowartościowuje Ducati i wcale nie mam nic przeciwko japonii tylko walcze ze stereotypami m.in. o bezawaryjności japonii vs o totalnej kaszanie z Włoch.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej, co tak cicho... pewnie chłopaki nie wiedzą że Forum działa...

No nie było źle w zeszłą niedzielę, Haga 2 razy 1 miejsce, Fabrizio też nieźle, czyli wychodzi narazie że miałem racje twierdząc że jedyna nadzieja Ducatowców to krótkie, kręte tory...jedyna dla mnie obawa, żeby Ducati nie wygrywało 6 wyścigów z rzędu i nie zajmowało wszystkich w tym czasie miejsc na pudle, bo jeszcze mniejsze zwężki założą i wtedy będzie lipa, ale chyba tak nie będzie, bo jest też parę b. szybkich torów, na których Ducat sobie raczej nie poradzi( mniejsza moc - zwężki+ większa- restrykcyjna waga)...a jutro nocny wyścig w Katarze, ciekawe jak naszym pójdzie...

Teraz n/t serwisówania i awaryjności...myślę , że nie odstaje bardziej od motocykli japońskich, jedyna różnica to mniejsza odporność na tzw katowanie i totalne olewanie podstawowych spraw serwisowych, niestety tutaj rozrząd jest mechanicznie wymuszany przez krzywki, przez co luzy muszą być sprawdzane i korygowane standardowo( a we wcześniejszych wersjach częściej niż podała fabryka), tak samo wymiana pasków, co 20 tys lub co 2 lata, lub wcześniej jeśli mamy jakieś wątpliwości co do przebiegu, czy stanu pasków, paski nie są b. drogie raczej tańsze niż łańcuch rozrządu, lub na podobnym poziomie, jednak mają tą przewagę,że średnio zaawansowany mechanik- amatror przeprowadzi ją sobie sam w polu przy użyciu łatwo dostępnych narzędzi, urządzonka do kręcenia wałem i blokady wałków rozrządu( niektórzy już wiedzą jak samemu zrobić w/w urządzenia), a niestety wymiana łańcucha rozrządu to już trza szukać serwisu- w polu raczej się tego nie zrobi...

W niektórych motocyklach starszej generacji szwankuje ładowanie w motocyklu, ale to też jest do zrobienia, wymagany( zresztą to we wszystkich motocyklach) przegląd instalacji elektrycznej, i jeśli zauważy sie różnice koloru w kostce wychodzącej od alternatora- to trzeba uważnie się przyjrzeć, nawet rozebrać to i owo, sprawdzić sam altek i regulator, tak samo wszelkie styczniki , złaczki, konektorki lepiej przed sezonem sprawdzić i przesmarować specyfikiem do połączeń elektrycznych.

Jeśli chodzi o sprzęgło w Ducatach to sama specyfika- konstrukcja suchego sprzęgła wymaga częstszych wymian poszczególnych tarcz i przekładek niż w sprzęgłach pracujących w oleju- dlatego dziwi mnie nieco komentarz typu:"... 50 tys. sprzegło do wymiany"- a chciałem dodać że po ostrej jeździe "mokrosprzęgłowym" japończykiem tyle w nim sprzęgło nie wytrzyma...

Tak samo jazda na 1 kole- od tego jest "japonia" , nie znaczy to że Ducatem się nie da, tylko żeby potem ktoś nie był zdziwiony że ma zarzygane olejem tylne koło( z odmy), tak silnik skonstruowany, można to poprawić ( wiem jak, ale nie powiem). Sam silnik powinen długo wytrzymać, chyba że ktoś nagminnie nie dba o filtry powietrza, wymiany oleju, znam Monstera 900 z 1993 roku co ma przebieg ponad 200 tys i nadal jeździ, wiec chyba tak źle to nie jest- potrzeba tylko odpowiedniej dozy dbałości i serca...To chyba tyle. Pozdr. Janek Desmoquatrro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście nie wiedziałem że forum działa, już straciłem nadzieję :icon_mrgreen: Walencja wypadła świetnie :clap: Nori jeździ też bardzo równo, jeśli będzie tak ładnie zbierał punkty to super. Dobrze że są jeszcze na świecie kręte tory. Za to nie ma co liczyć na wyrównanie mocy, Dukatom poszło za dobrze. Co do Kataru to o Stonera nie ma co się chyba martwić. Jak na razie robi swoje, całkiem ładnie też Kallio się prezentował wczoraj. Dziś po kwalifikacjach będzie wiadomo już coś więcej. Mam nadzieję że Nicky szybko ogarnie Desmopotwora. O trwałości Ducati za wiele nie powiem bo jeszcze nie miałem żadnego ale wierzę Ci na słowo jannikiel :icon_mrgreen: A tak na serio to ja nie mam żadnych uprzedzeń do italiańskich produktów. Nawet mam włoski jednoślad, co prawda rower ale zawsze :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to chodzi- żeby pozbyć się uprzedzeń...bo Djuczki są jedynymi w swoim rodzaju motorkami i wolałbym jeździć Monsterem 600 ( czy 400) niż najbardziej rozpasaną japonią, chociażby dlatego że dostaje się motorek ciekawy, nietuzinkowy, z historią wyścigów motocyklowych w tle ( silniki bazują na wyścigówce Pantah TT2 z początków lat 80-tych), a nie motocykl zbudowany bo akurat taki jest trend i moda - popatrzta na te wsie v-2 ki i czoperopodobne wozidła, czy 4-cylindrowe mordowyjce.

Pozdr. Janek.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym jeździć Monsterem 600...

 

ekhem... Masz coś do Potworzątek?

 

...a chcesz mieć ząbki niewybite? :icon_mrgreen:

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...