jurjuszi Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Widzę, że temat klapki paliwa wiecznie żyw :D :D :D Śmiejesz się? Ja swoją próbowałem wczoraj bezskutecznie jakoś ogarnąć :icon_mrgreen: ale już mam wydumkę. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Hi hi, po TDM, jak sobie chłopicho wsiądzie na Multi 1000, to powie - jasny gwint, co ja na tym ciężkim japońskim czoperze bez hamulców robiłem :wink: . Chociaż nie powiem, niektóre ciężkie i bez hamulców mają coś w sobie pod warunkiem, że nie są japońskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Siemanko wszystkim, w oko wpadł mi taki oto monsterek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1781138 nie wiem czy ogłoszenie nadal aktualne, ale czy ktoś z braci motocyklowej mógłby napisac na co zwrócic uwagę (chodzi mi o typowe bolączki tego modelu), mam na myśli o co konkretnie zapytac dzwoniac do kolesia. Bo powiem szczerze, że nie zastanawialem się wczesniej nad monsterem 4v ale tan mi się coraz bardziej podoba. :biggrin: :biggrin: dzięki i pzdr Edytowane 23 Marca 2010 przez melon19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) A ten "GENI" to znowu z tym światłem po oczach daje :biggrin: Ps. TDM-ka fajny sprzęt - jeździło sie 2 lata, to się wie :buttrock: , tylko troszkę za cicha i taka "przewidywalna". Edytowane 23 Marca 2010 przez RuBBeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Melon 19, już chyba Kinga miała chęć, go obejrzeć, ale relatywnie daleko jest i dość dziwna cena...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Melon 19, już chyba Kinga miała chęć, go obejrzeć, ale relatywnie daleko jest i dość dziwna cena...Pozdr. J-999 Niecałe 200km od Krakowa to jeszcze nie jest tak daleko :icon_razz: , więc jeśli tylko się uda to go chętnie obejrzę tym bardziej, że prezentuje się całkiem nieźle na zdjęciach, zwłaszcza podobają mi się akcesoryjne podnóżki. A czemu cena jest dziwna? Mało? Przez zimę na allegro były do sprzedania dwie takie s4 w takiej samej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Hmmm możliwe, że tak mają, jak będziesz jednak jechał oglądać, weź ze sobą kogoś kumatego. Ja kiedyś z kolegą pojechałem oglądać KZ 1100 na zdjęciach wyglądał OK, i cenę miał znośną, 5000 zł, na miejscu jak zacząłem wyciągać gadżety- żeby sprawdzić ciśnienie sprężania itp, i po 1 nieudanym odpaleniu cena od razu zeszła do 3000, a potem wcale nie targując się jak wsiadaliśmy do auta- na ucho chłopakowi powiedział 1500 coby na MZ-tkę starczyło... Jak ktoś z boku zobaczy coś podejrzanego, to jest argument, żeby motocykla nie brać, lub do zejścia drastycznie z ceny. Przyjrzyjcie się dokładnie główce ramy czy są ślady ingerencji- malowania itp rama w innych Ducati niż Superbikowe nie jest aż taka mocna (jest na poziomie japonii), no sprawdźić trzeba śladowoś przy pomocy 2,5 m prostego przymiaru- odległości przedniego koła od przymiaru równolegle położonego względem tylnego koła ma być taka sama, chyba że źle naciągnięty jest łańcuch...Ja to na oko już potrafię stwierdzić czy prosto czy krzywo...Wszelkie ślady wycieku, nieoryginalnego uszczelnienia, predestynuje do obniżania ceny- bowiem wsio ma jakąś wartość, zależy tylko jaką naprawdę... Pozdr i życzę mądrego wyboru...J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam! Jak byś był zainteresowany mogę sprzedać swoje s4 :) A tak na marginesie wybiera się ktoś sam "bez wycieczki " probajki czy jak tam na wdw do makaronów w czerwcu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejman Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam. Dzisiaj dopadł mnie taki malutki problem mianowicie Monster po zatankowaniu niezbyt dobrej jakości paliwa zaczął odmawiać posłuszeństwa. Jedzie bo jedzie ale strasznie się dusi i czuć jakby miał z 25% mocy. Sam już doszedłem do tego, że to na 99% wina paliwa ale czy macie może jakieś wskazówki? Co zrobić oprócz wypróżnienia zbiornika i nalania świeżego paliwa? Czy powinienem jeszcze coś wyczyścić lub sprawdzić? Piszę jako kompletny laik w temacie serwisu Ducati, dlatego wole spytać Was, starych wyjadaczy przed tym jak sam zacznę kombinować Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam! Jak byś był zainteresowany mogę sprzedać swoje s4 :) A tak na marginesie wybiera się ktoś sam "bez wycieczki " probajki czy jak tam na wdw do makaronów w czerwcu ? PtaS4iek a tak z ciekawości, że zapytam to jaka cena Cię interesuje? Ehhh życie ... jakbym ojca jakiegoś szejka miał to bym sie takimi błahostkami nie przejmował. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 No właśnie Melon- dawno Ci mówiłem szukaj sprzęta od Ducatowariota...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Czyżby ptas4iek ze względu na swoje gabaryty zapragnął BMW-e??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Zmiana na większe gabaryty - ehhh skąd ja to znam...nie pytaj Seba o co chodzi- mogę Ci powiedzieć na maila :-))))...., ale będzie lepiej... Pozdr. J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A tak na marginesie wybiera się ktoś sam "bez wycieczki " probajki czy jak tam na wdw do makaronów w czerwcu ? Ja :biggrin: i ekipa Ducatolików z DOC Poland. Jedziemy motongami z noclegiem w okolicach Klagenfurtu, chyba :icon_mrgreen: , a potem 4 dni imprezy :buttrock: . Hotel na miejscu rezerwowaliśmy prywatnie a wjazd na imprezę przez Desmo Maniax. Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam. Dzisiaj dopadł mnie taki malutki problem mianowicie Monster po zatankowaniu niezbyt dobrej jakości paliwa zaczął odmawiać posłuszeństwa. Jedzie bo jedzie ale strasznie się dusi i czuć jakby miał z 25% mocy. Sam już doszedłem do tego, że to na 99% wina paliwa ale czy macie może jakieś wskazówki? Co zrobić oprócz wypróżnienia zbiornika i nalania świeżego paliwa? Czy powinienem jeszcze coś wyczyścić lub sprawdzić? Piszę jako kompletny laik w temacie serwisu Ducati, dlatego wole spytać Was, starych wyjadaczy przed tym jak sam zacznę kombinować Marcin Zlać całe stare paliwo i nalać kilka litrów 98. Odpalić , rozgrzać porządnie i przegonić. Jak się nie poprawi to masz problem z filtrem paliwa przy pompie w zbiorniku :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.