Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktos jakąś stronkę skąd można ściągnąć ostatni wyścig MotoGP w Laguna Seca?

 

link. ale sam nie ściągam, więc cza bydzie pewnie przerzucić archiwa precla w poszukiwaniu namiarów. albo zapytać zamieszczacza na privie gdzie leży

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pytanie do Tych, którzy ściągali moto z Angli

Jakie są koszta i procedury zakupu nowego moto z Angli

Monster S4RS kosztuje 9750 funta - ile wyniesie mnie po wszystkich opłatach.

jakie papiery trzeba przygotować. Kupuje na firmę

http://www.metropolismotorcycles.com/cgi-b...STER&model=S4RS

Dzięki za wszelkie info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Skromnie czytam powyższy wątek od listopada zeszłego roku, więc czuję jak bym już Was znał.

Wątek znalazłem na googlu i dzięki niemu i Wam kupiłem swój pierwszy motocykl, którym poruszam się od końca kwietnia.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e020cc6f6ad7e674.html

 

Wszystkie eksploatacyjne sprawy są już za mną; świece, gaźniki, łoźyska, filtry, płyny, opony itp.

Mimo iż z motoru jestem bardzo zadowolony jest jedna rzecz, która mnie bardzo irytuje!

Mianowicie czujnik w nóżce odłączający zapłon. Wiem, że kolega scitro poradził sobie z tym problemem, więc nieśmiało proszę o pomoc jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Skromnie czytam powyższy wątek od listopada zeszłego roku, więc czuję jak bym już Was znał.

Wątek znalazłem na googlu i dzięki niemu i Wam kupiłem swój pierwszy motocykl, którym poruszam się od końca kwietnia.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e020cc6f6ad7e674.html

 

Wszystkie eksploatacyjne sprawy są już za mną; świece, gaźniki, łoźyska, filtry, płyny, opony itp.

Mimo iż z motoru jestem bardzo zadowolony jest jedna rzecz, która mnie bardzo irytuje!

Mianowicie czujnik w nóżce odłączający zapłon. Wiem, że kolega scitro poradził sobie z tym problemem, więc nieśmiało proszę o pomoc jak to zrobić?

 

Witam

ja mam także problem z czujnikiem, a chcesz go odłączyć czy naprawić? czy co?

moje "gniazdko" w mts jest zmostkowane - i po prostu mogę ze stopką rozłożoną śmigać po mieście aż miło....

mój czujnik wygląda mniej więcej tak:

Czujnik1

Czujnik2

Czujnik3

Mr.Piotr podpowiedział że podobne są w skuterach ale nie miałem okazji tego sprawdzić...

 

Jakby ktoś miał pomysł jak to naprawić albo skąd to brać to pliska o słówko do mnie! :crossy:

Pozdrawiam VDQ

Edytowane przez vdq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Skromnie czytam powyższy wątek od listopada zeszłego roku, więc czuję jak bym już Was znał.

Wątek znalazłem na googlu i dzięki niemu i Wam kupiłem swój pierwszy motocykl, którym poruszam się od końca kwietnia.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e020cc6f6ad7e674.html

 

Wszystkie eksploatacyjne sprawy są już za mną; świece, gaźniki, łoźyska, filtry, płyny, opony itp.

Mimo iż z motoru jestem bardzo zadowolony jest jedna rzecz, która mnie bardzo irytuje!

Mianowicie czujnik w nóżce odłączający zapłon. Wiem, że kolega scitro poradził sobie z tym problemem, więc nieśmiało proszę o pomoc jak to zrobić?

 

 

Kiedys kupilem przewod zmieniajacy funkcjonowanie ukladu. Mozna odpalac z otwarta nozka, a zaplon jest odcinany dopiero po wrzuceniu biegu. Ktos z forumowiczow zdaje sie chcial sam pomajsterkowac przy kablach i zrobic takie obejscie. Chyba jest duza szansa, zeby sie to udalo, bo obejscie naprawde nie wygladalo na skomplikowane, byl to mert kabla i trzy wtyczki.

W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj- zawsze chcielibyscie fabrikie poprawiac- jak Fyrma go tam wsadzila- znaczy ze nie na darmo- oprocz wiadomej sprawy niemoznosci wystartowania "zapominalskich" jest sprawa ze chcieli uniknac przykrych spraw zwiazanych z naprawa w ramach gwarancji przegrzanego silnika- bowiem silnik chlodzony powietrzem na postoju dostaje mocno w kosc wspomaga nieco chodniczka oleju- ale tylko nieco- wiec proponuje Towarzystwu oprocz przerobki czujnika wstawienie dobrego( nie z Louisa) czujnika temperatury oleju i temperatury silnika..., a jak nie- to nie grzac dluzej silnika- jedynie do takiej temp. zeby mozna bylo reka dotknac- ok. 65 stp. C- mierzymy gola reka dotykajac tylnego cylindra- przedni ma nieco lepsze smarowanie i zniesie nieco wieksza temperature, dalej chcialbym Panom przypomniec ze tylny cylinder KAZDEGO DUCATA na nieco gorsze warunki na smarowanie i po pierwsze primo:

- stosowac olej przewidziany przez Fabryke( full synt. Shell Advance Ultra 4)- i tutaj uwaga- zaden Motul!!! to ze wzgledu na dodatki w motulu powodujace szybsze zuzycie dzwigienek zaworowych

- olej wymieniac czesciej: np. co 5000 kilometrow dla nowoczesnych sprzetow powyzej 2000 roku, dla wczesniejszych: co 1600 km, do 3000 km

- stosowac regule rozgrzewania na 3 etapy( wstepne- jak wylaczy sie ssanie i moto juz przyspiesza bez zadlawienia, potem do 3 tys obr- 5 kilometry, potem do 5 tys obr- 5 kilometry)

- po postoju dluzszym niz 3 minuty ponownie stosowac regule rozgrzewania chociaz tym razem na 2 etapy: do 3 tys obr i do 5 tys obr., a to ze wzgledy na szybsze splywanie oleju z tylnego cylindra

No i to chyba byloby wszystko...Pozdr. Janek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak się wczoraj otłukłem kamieni na budowie że ledwie palcami ruszam.... hehehe... a do wciskania sprzęgła przy wrzucaniu 1-ki proszę o pomoc kierowców puszek na światłach.... :biggrin:

Marcin czujnik całkiem padnięty czy zawiesza się czasami? a czasami działa?

Pisz na priva a najlepiej e-maila to coś poradzimy.

Pozdr

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki i dziewczyny nie zadowala was dźwięk waszych Ducatów-za ciche i za mało basu to właśnie dziś kupiłem arkusz blachy perforowanej z kwasówki grubość 1mm otwory 3mm odstemp 3mm na dorabianie-zwijanie w rury perforowane na różne średnice do wykonywania tłumików przelotowych i średnicach 40,45,50,55mm i więcej.Posiadam również materiały szklane wytłumiające wnętrze tłumików odporne na wysokie temperatury do 700 stopni ,które daje się wokół rur perforowanych wcelu uzyskania głęmbokiego,miękkiego i niskiego basu,jedynie trzeba by było dokupić drobną watę lub wełnę stalową najlepiej z nierdzewki dostępna na allegro i nie tylko do owinięcia bezpośrednio na tą że rure a dopiero później materiały wytłumiające -szklane.Chce ktoś przerobić sam swoje kominy?-odsprzedam potrzebne do tego materiały,a jak nie to mogę pomóc w takiej przeróbce, koszt znacznie niższy niż jakichś karbonów Termingnoni lub podobnych a efekt wcale nie gorszy.Własnie mam zamiar tak powalczyć przerobić wydech Ryśkowi z Motostodoły z Jedwabnego w jego 999 no i wywalić katalizatory -ciekawe jaki będzie efekt?

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... -ciekawe jaki będzie efekt?

Obawiam się, że efekt będzie tylko dźwiękowy.

Wykastrowanie wydechu z katalizatora i rur głuszących w końcówkach spowoduje inny przepływ gazów co z kolei negatywnie wpłynie na osiągi sprzęta.

 

Jak myślisz po co do układu Termi dodawany jest inny ECU i filtr powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafi- no moze Edek niezbyt dokladnie sie odezwal...

Na dobra sprawe zacznijmy od poczatku- ktoz z nas wykorzystuje non stop 90-100 mocy i momentu ujezdzanej maszyny?

Raczej w taki sposob jezdzi sie tylko na torze, a w normalnej exploatacji- to bywa roznie...

Dlatego nawet jak sie ujmie pare konikow na rzecz dobrego tonu i glosu- to chyba nikt wlosow z glowy nie bedzie rwal...

Ja tylko prosilbym o obserwacje swiec zaplonowych-pozwola na stwierdzenie jak sie spala mieszanka w silnikach- czy nie jest zbyt uboga, lub za bogata...

A jesli chodzi o wspomniane Termi- to dodatki sa zeby dodatkowo zwiekszyc osiag...

Narazie Pozd. Janek.

P.S Dodam wiecej- Termignioni nie ma monopolu na superwydajne wydechy - i w zasadzie mniej wiecej od czasow 916/748 sa kojarzone z Ducatami, jednak w niektorych lokalnych mistrzostwach wygrywaly Ducati na roznego rodzaju kominach- np Fast By Ferraci, Conti, F1, Arrow, Remus itp...

Aha przypomnialo mi sie: nie wiecie ze startuje z roznych zawodach dragsterowych pewien Holender na Ducatach- kiedys na 916/996, a teraz na 999 RS, "motocykl" ma 4 gazniki ogromnej przepustowosci...narazie w swej klasie zajmuje czolowe miejsca z czasami na 1/4 mili w granicach 8,42 sek i szybkosci 262 km/h.. i silniki i suche sprzeglo wytrzymuje:-))))))

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...