Skocz do zawartości

marcin5

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marcin5

  • Urodziny 02/29/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati Monster 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2260270
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wiązów

Osiągnięcia marcin5

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam prośbę. Jeżeli ktoś posiada gdzieś na dysku jakąkolwiek instrukcję napraw lub jakiś poradnik do jakiegokolwiek motocykla jakiejkolwiek marki w języku polskim to prosiłbym o podesłanie. W necie jest od groma serwisówek oraz Instrukcji napraw w obcych językach. Tematy powyżej też przeleciałem, ale trafiłem same serwisówki. Instrukcja obsługi po polsku mnie nie urządza bo potrzebuje temat zgłębić nieco szerzej. Potrzebuje jakiś głębszych danych naprawczych do prezentacji do szkoły. Nie chciałbym coś poprzekręcać tłumacząc instrukcję napraw z języka obcego. Z góry dzięki.
  2. Maciej przyjmuje zlecenia już u siebie w Poznaniu? Na stronie ducati wrocław widnieje jeszcze jego nazwisko, więc pewnie czeka na aktualizację. Drążę temat nie bez powodu, lada chwila będzie potrzeba coś pogrzebać przy motocyklu. Dobrze wiedzieć, na co się nastawiać.
  3. Biednemu zawsze wiatr w oczy :banghead: Jakieś namiary już są? Ktoś się orientuje jak teraz wygląda obsługa we wrocławiu?
  4. W aucie stosowałem to wielokrotnie(tylko i wyłącznie środek dostępny na orlenie, z innymi nie miałem kontaktu). Zdarzało się, że kilka razy w roku, na niskim profilu i zarazem na wysokim(zimówki). Nie zawsze stosowałem to na dziury, często stosowałem to profilaktycznie na nieszczelne ranty. Zawsze pomagało, nigdy nie zaszkodziło. W moto nie miałem okazji, ale użyłbym bez wahania. Trzeba tylko pamiętać, że po zaaplikowaniu od razu pomału udać się na stację i dopompować do odpowiedniego ciśnienia, bo sam spray napompuje nam niewiele.
  5. Dzięki takim właśnie historiom tworzy się już legenda. Niesamowite jak nieświadomy i zmanipulowany ogółem potrafi być człowiek.
  6. dzięki edzio Co generuje ten luz? Zużyte tarczki? Zużyte/wybite zęby tarczek?
  7. Jest jakiś inny szybki sposób na sprawdzenie stanu zużycia sprzęgła? Nie każdy sprzedawca na taki test musi się zgodzić:) Idąc tym tropem, czy jest ścisły związek pomiędzy przebiegiem i stanem sprzęgła? Np. po każdych 30 tys. sprzęgło na 100% jest do wymiany, bądź też odwrotnie, jeżeli sprzęgło jest do wymiany a moto ma niewielki przebieg to czy możemy założyć że coś było kombinowane właśnie z przebiegiem?
  8. We wrocławiu za regulację zapłaciłem 300 pln plus za płyki, zabezpieczenia itp. ok 150.
  9. Teraz masz wyprzedaż rocznika 2008, z którego już niewiele zostało. W styczniu, lutym będzie zapewne wyprzedaż rocznika 2009. Tak było na początku tego roku gdy ja kupowałem. Warto jeszcze poczekać.
  10. Poczekajcie trocję niecierpliwcy!! Ja taki kombinezon w drugiej połowie lutego bieżącego roku kupiłem za 13xx pln. Co najważniejsze, jestem zadowolony i nie żałuję. Lada moment będzie wyprzedaż starego rocznika/modelu i będzie szansa dorwać go za przyzwoite pieniądze.
  11. Katsumoto z pewnością M600 na jednodniowe wycieczki się nadaje. Niestety nie da się oszukać faktów, o których wspomniał jannikiel. Jeżeli trafisz na 300 kilometrów dobrej drogi to być może problemu tak nie odczujesz, niestety życie jest złośliwe i szybko tą nadzieję zweryfikuje. Po kilkuset kilometrach po naszych drogach strasznie bolą mnie ręcę, o tyłku nie wspomnę od dość sztywnego zawieszenia. Jako zaletę docenisz to dopiero gdy trafisz na jakiś przyzwoity kawałek krętej drogi. Dwie osoby, takng bag, jakiś plecak lub namiot i po górach i Ty i monster będziecie się męczyli. 600 to zdecydowanie na taki ładunek mało. W pojedynkę bez zbędnego ładunku napewno się nie rozczarujesz.
  12. Dzięki! Wyobraź sobie, że 5 min PRZED Twoim postem zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś :) Długa historia...:) Jestem wstępnie umówiony. pozdrawiam!
  13. Problem pomimo iż prosty z pozoru jest jednak bardziej złożony. Jedna Nowa dzwigienka zaworowa kosztuje ponad 700 zł, pomijam fakt oczewiwania na nią. Dwa proste powody, aby szukać altenatywy:) Same zawory na początku sezonu były regulowane i właśnie wtedy okazało się, że niby dzwigienka jest podrobiona. Teraz patrząc z perspektywy czasu zaczynam jednak w to wątpić. Dzwięk cykający/stukający jakby to był jednak niewyregulowany zawór, szczególnie słyszalny na ciepłym silniku. Innych objawów brak. Najważniejszą częścią tego kłopotu jest to, żę W okolicach Wrocławia brakuje człowieka, któremu pełen ufności mógłbym ten motocykl oddać. Znacie jakieś najbliżej położone 120% sprawdzone miejsce? Śląsk? Wielkopolska? Czy we własnym zakresie odkręcając dekielek mógłym sprawdzić ewentualnie luz na dzwigience? Czy nie ma takiej możliwoście, żeby to klarownie rozpoznać? ps.w numery katalogowe nie bez przyczyny nie wierzę. Sam pracuję w serwisie innej włoskiej marki i od kuchni wiem jak to z tymi numerami bywa. Na podstawie ducati też się o tym przekonałem dobierając paski do monstera. pozdrawiam.
  14. Witam. Czy ktoś się orientuje czym różnią się poszczególne głowice? Numery katalogowe różnią się, ale pytam bo numerom katalogowym nie ufam. Same głowice wyglądają identycznie. Problem drąże ponieważ mam problem z najprawdopodobniej wytartą/stukającą dzwigienką zaworową. Na allegro pojawiła się głowica od M620 i tylko taka w tej chwili jest do dyspozycji. Być może ktoś ma inny pomysł na rozwiązanie problemu? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...