Kilvov Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Nowy (przód) [cycki paski te sprawy] dunlop sport max z 2001 roku :buttrock: 110/70 R17 po przeczytaniu arta na scigacz.pl o oponach, postanowiłem sobie obejżeć oponki ;) i z przerażeniem odkryłem wbite 'coś' tak jakby mała zszywka ze zszywacza i tego nieszczęsnego guzka na boku opony, wielkości powiedzmy 1cm... muszę wymienić oponę? :? do czego może doprowadzić zbagatelizowanie guzka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Jest taka zasada (dotyczy na pewno opon samochodowych a motocyklowych pewnie tez) iz bok opony jest jej najslabsza czescia, najbradziej wrazliwa. Sama wbita zszywka moze nie stanowic problemu i otworki dadza sie uszczelnic ale jezeli wyszedl "cycek" to najczesciej swiadczy to o uszkodzeniu kordu i moim zdaniem opone nalezy bezwzglednie wymienic. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 jest to oslabienie materialu a jak wiadomo pod obciazeniem moze peknac a juz nie nie musze mowic co sie stanie gdy nam przednia opona peknie przy odpowiedniej szybkosci wiec ja jestem za wymiana dla bezpieczenstwa [ Dopisane: 20-01-2006, 21:40 ]dodam ze w niemczech dla przykladu nie klei sie opon motocyklowych a w szczegolnosci przedniej opony gdy sie przebije wiec opona z takim guzkiem odrazu by byla wyrzucona na smietnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Co rozumiesz przez bok? Ta czesc, na ktorej znajduja sie napisy itp.? Jesli tak to moze byc nie ciekawie, bo tej czesci laczkow sie nie naprawia. Najlepiej zapodaj jakies foto. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 nie widać tego w ogóle na zdjęciu więc dorysowałem :buttrock: (napewno to nie to konkretne miejsce, ale pokazuje 'bok' o który mi chodzi) takich to mniejwięcej jest rozmiarów do założenia i wyważenia gumy potrzebny jest specjalny sprzęt, taki do samochodów nie nada, prawda? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ja pogodzę obie opcje w tym przypadku - guma ma ponad 5 lat. Wywal na śmietnik i kup nową. Masz dwa argumenty - uszkodzenie i wiek. Chyba wystarczy :-) ??? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Masz dwa argumenty - uszkodzenie i wiek. Chyba wystarczy :-) ???PawelJa miałam tylko jeden i też wystarczył. Tu opisana jest historia mojego purchla: http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...4390&highlight=PozdroAguś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 zmienia ci opone na sprzecie do samochodowych felg tylko ci jej nie wywarza bo jest potrzebna specjalna wywazarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 w niemczech dla przykladu nie klei sie opon motocyklowychTylko przywozi sie je do nas jako mało używane :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 w niemczech dla przykladu nie klei sie opon motocyklowychTylko przywozi sie je do nas jako mało używane :mrgreen: dokladnie tak jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Kup nową oponę. Taki guz może wystrzelić miałem coś podobnego w samochodzie po wewnętrznej stronie koła nie był ten guz widoczny, był problem z prowadzeniem auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 na podstawie archiwum, wśród nowych opon (czyt. jeśli nie trafię jakiejś okazji :D ) wytypowałem HEIDENAU K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 wytypowałem HEIDENAU K63 Akurat mam taka gume na przodzie i po oprzebiegu ok.5 tyś km nie ładnie sie zząbkowała ,zeszło z niej przynajmniej połowe bieżnika. Ale mysle ze za te pieniądze sie oplacało .Jestem ogólnie zadowolony . :D Pozdrawiam Darekcb500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 zabkowanie to objaw zbyt niskiego cisnienia tez mi sie kiedys to przydarzylo wystarczylo 1000km na niskim cisnieniu aby opona byla cala pozabkowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 zabkowanie to objaw zbyt niskiego cisnienia Lub wywalonego przedniego zawieszenia (stary olej itp). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.