mundy Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Wiec wyjasnij mi moj drogi czemu iskre (cieplota dowolna - testowalem wiekszosc) moja CZ "zjada" po paru km ? (max paruset) a na NGK jeeeezdzi i jeeeezdzi i jeeezdzi Widocznie kolego trafiłeś na podróbki.Ja swego czasu miałem podobne przejście z iskrami ,padały jedna po drugiej ,aż w końcu trafiłem na takie na których jeździłem i jeżdziłem, NGK też mi kiedyś po kródkim czasie padła :lol: . Generalnie radził bym się wystrzegać tanich świec ,niewiadomego pochodzenia ;) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ISKRA i tylko ISKRA Trzeba popierać Rodzimy przemysł. W Polsce jest już 7 mln bezrobotnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 oczywiście tylko Iskra F 100. Innych nie mogę polecić, bo nie używałem. Z moich doświadzceń wynika jednak, że trzeba unikać świec marki Isolator. Po 5 kilometrach i ledwie rozgrzanym silniku obie świece miały prawie zespawane elektrody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Generalnie radził bym się wystrzegać tanich świec ' date='niewiadomego pochodzenia [/quote']Jesli prosto od producenta to "niewiadome pochodzenie" to przyznaje sie do winy :mrgreen: Widocznie kolego trafiłeś na podróbkiLacznie przetestowanych bylo moze ze 2 kompletow (iskra i champion) i nie sadze aby wszystkie byly podrobkami :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 moze miales dobrana nieodpowiednia cieplote dlatego cie sie zespawały ;) jak to okresliłes hehehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 moze miales dobrana nieodpowiednia cieplote dlatego cie sie zespawały ;) jak to okresliłes hehehe... taaa ale weź tu dobierz ciepłotę w jakiś tam isolatorach :?: A poza tym facet w poważnym sklepie motorazycyjnym zarzekał się, że to są świecie pasujące do jawy... i jak tu wierzyć w uczciwych sprzedawców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 jakie numery macie NGK-ów w JAWIE TS350. Spróbuje te świece :) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Jak dobrze pamiętam to B8HS, :) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 http://www.iskra-kielce.pl/main.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Hejo :D Tak wielu pisze, że świeca padła po krótkim czasie użytkowania :? Ciekaw jestem jak generalnie się te "padnięcia" objawiają bo o tym jakoś się nie pisze?"Zespawane" elektrody to chyba wynik niewłaściwego doboru "ciepłpoty" świecy :cry: ale inne padnięcia jak się "objawiają" :roll: Może parę słów o tym :D dla mniej doświadczonych motoujeżdżaczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Hmm ja miałem świece Iskry (padły) Boscha (padły) NGK (padły najszybciej a najdoższe byly :/ ) Brisk (nie padły i chyba nigdy nie padną :) ) wniosek: czeski moto -> czeskie świece! Polecam kupowanie czeskich części do tych moto. Aha jak padały: przeważnie brak iskry, albo iskra nie w tym miejscu co być powinna. Czyszczenie itp. nie pomagało na długo. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Prawda lezy po środku;) Iskra produkuje naprawde dobre świece. Większość "padnięć"(w izolatorze ceramicznym powstaje mikropękniecie świeca ma iskre tylko głęboko wewnątrz) powstaje z przyczyny nie dogrzanai świecy lub poprostu, złej regulaci gaxnika, gaszenia motocykla nawysokich obrotach;] Czasami wystarczy wyczyścić dokładnie świece;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcezet350 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Mój posiadany motocykl cezet 350 od jakiegoś czasu jeździ na świecach marki NGK o ciepłocie 100 Są to świece drogie aczkolwiek warte tych pieniędzy Gorąco polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 a ja o dziwo najwiecej przejechałem na świecach PAL o ciepłocie 80tyle że to były staaaaaare PALe, znalezione w garażu dziadka NGK - dobrze chodziły do pierwszego zalania, potem do wyrzucenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Dobra metoda na zalane lub "padnięte" świece :Potrzebne przedmioty:1 świeca2 kombinerki3 kuchenka gazowa lub palnik gazowyOdpalamy kuchenkę i trzymając w kombinerkach świecę rozgrzewamy prawie :!: :!: :!: do czerwoności (oczywiście od strony elektrod) Metoda zaskakująco skuteczna :P nie tylko w komarkach :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.