Skocz do zawartości

mundy

Forumowicze
  • Postów

    325
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mundy

  • Urodziny 03/10/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja->motocykle :)
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ES 250/2 ,
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6930792
  • Telefon
    506650886
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mundy

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Witajcie Problem tego typu, ze cieknie paliwo kranikiem I napewno tez gaznikiem. Gaznik byl u mechanika synchro ustawianie a leci paliwo przelewamI. Teraz kranik dalem nowa membrane (niestety nie da sie kupic ori wiec pewnie ta z all z zestawu na regen gaznika sie nadaje...). No ale objaw taki, ze zostawilem stara bo ta mniej cieklo. W kazdym polozeniu kranika leci. Kapie na on, res, ful, na grawitacyjnym normalnie ze leci. Wg mojej wiedzy na on i res powinno leciec tylko jesli bedzie podcisnienie - silnik odpali, jest tak ze leci bez ingerencji w silnik. Pytanie Czy zawory przelewowe z all sie nadaja (podobno japonskie napewno ok)? Bo raczj nawet jak by kranik puszczal, to gaznik powinien zamknac,na zaworkach a tu tak nie bylo - efekt 4l paliwa w podlodze z nocy. 2. Podobne pyt do kranika, ta membrane idzie dostac w jakis sklepie, tak aby na nadawala sie do zalozenia? 3. Czy jesli serio gazniki byly synchronizowane, to moga nie trzymac za worki przelewowe? Skoro synchro, to ustaweinie poziom paliwa równo we wszystkich komorach, to jak niby bez sprawnych przelewow to bylo by ustawione? Skoro te zaworki istalaja poziom paliwa w komorach. Mechanik po lecial w kulki? Serio moze glupoe, pyt ale moto Japan, z czesciami problem, nowe lipna jakosc. Mechanik hajs zgarnol, ja jeszcze kipowwlem wszytkie gazniki drugie uzywane ale sprawne, przejechalem 400 km I jak sie Lalo pos silnkiem tak dalej kicha. Chyba trzba bedzie sie samemu za to wziac.... Jak ktos ma adres sklepu z tego typu gratami I moze polecic to bardzo bd wdzieczny. Poza tym ukl paliwa moto juz bez wad, pali smiga na dotyk
  2. mundy

    MZ TROPHY

    przod 16X3.25 , tył 16X3.50 wg starych oznaczen.
  3. mundy

    WSK M06 - Z2

    w skuterdebica.hg.pl loknij , Tzn napisz im zapytanie , bo na indexie na str nie ma , ale chlopaki jakis czas temu brali w ten sposób od nich.
  4. mundy

    MZ TROPHY

    Kolor ja polecam sciagnac ze starego oryginalnego lakieru.Jak jeszcze możesz. Pokrowce ja bym dal jakiejs firmie co sie zajmuje obszywaniem. A felg ja bym nie malowal, dziwnie to bedzie jakos wygladac. Wole oryginalne malowanie :)
  5. heh przyznam sie ze pojawilem sie na forum po chyba 1.5-2 letniej przerwie w odwiedzaniu :D I kurde diametralnie sie zmienilo wszedzie problem ze spamem:D , K54 racja ;)
  6. chyba porzy WSK-ce to sie zwie koło łańcuchowe/łańcucha :lol:... Ale temat o wale jest :)
  7. Dzieki i za takie info. Jak ktos cos by jeszcze miał, to temat aktualny . :)
  8. Panowie prawie cały temat w spamie :D qrkim. Mam pare ksiazek obsługi i zadnego rys technicznego wału korbowego nie spotkałem.Wapie zeby w ksiażce obslugi to było .Bo i kto w tamtych czasach by wpadl na pomysl sam wykonac wal ,skoro dobry wyrób był w sklepach od reki (nie to co teraz).Zreszta instrukcje obsługi sa dedykowane bardziej pod laikow , i tłumacza z regóły proste naprawy usterk, smarowania itp. Jak ktoś cos wie byłbym wdzieczny.
  9. Firma w której pracuję specjalizuje się w produkcji wałów więc nie będzie problemu z wykonaniem, a nawet produkowała kiedyś piękne polskie motocykle "MOJ". Zdaje sobie sprawę że ciężko o takie dokumenty, ale może się uda:) Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję.
  10. Witajcie :flesje: Spr, jak w temaice.Potrzebuje łasnie rysunek techniczny tego elementu silnika. Jeden i drugi ,jak macie który kolwiek , to podajcie.:) .. Jest szansa wykonac taki wał ->do rysunku sie niemoge dokopać...
  11. Wysłałem ksiazke -Dostałeś mail ? O taką chodziło ?
  12. Ad1 Albo malujesz odpowiednikiem oryginału albo zostawiasz jak jest :icon_mrgreen: . jak chccesz malowac odpowiednikiem to musisz sie dowiedzieć ze źródeł jak malowana byla twoja wsk. Czy piecowo, czy lakierem nitro czy jeszce jakims innym. Jak były prowadzone szparunki ew, loga itd . Dopiero moznma bedzie mowić o kosztach Ad2 Jest jeden typ i on wszedzie pasuje -do kazdej 125 Ad3 Tłok oryginalny kosztuje ok 30 zł +pierscienie iles tam. Postaraj sie oryginalny znależć. A szlif to zaleznei od wykonawcy -jeden chce 20 zł drugi 50, Generalnie ceny wachaja sie ok 30 zł :icon_mrgreen:
  13. Zacznij szuakć problemu tam gdzie sie nie spodziewasz :biggrin: Czyli w tym co piszesz na poczatku tematu,. JA najpierw uderzył" bym w cewke WN ( moze być wadliwa i do zmiany-wyprobował na innej) , kondens to raczej odpada( iskryzlo by na stykach wtedy mocno ) , kabli raczej nie mas zpoluzowanych.... CZYLI CEWA :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...