Gość Lukasz1221 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Chłopaki pytam poważnie. Greedo zauważ , że nie posiadam już 50 ccm, tylko 125 ccm :icon_mrgreen: :biggrin: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 No sory - w takim razie 70- no, 75. :icon_mrgreen: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 predkosc przelotowa bedziesz miec chyba okolo 100 ale mocniej zawieje albo lekka gorka i pewnie zacznie zwalniac co do redukcji biegow to ja robie tak. jede z jakas predkoscia i chce zwolnic. puszczam gaz i czekam az silnik zejdzie do okolo 4k obr i zchodze bieg nizej ale przy puszczenie sprzegla dodaje troche gazu zeby nie szarpalo i zaraz puszczam gaz i tak po kolei az do dwojkijesli wedlug was moja metoda jest zla to mnie poprawcie - jestem otwarty na wszelkie sugestiepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Prędkość przelotowa w ramach kodeksu drogowego. Po co narażać się na dodatkowe koszty :wink: :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 no to wiemy :crossy: ale 100km/h powinien wytrzymac bez jakiegos mieczenia silnikapozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Dream oczywiste to jest :icon_mrgreen: Ale chodziło mi w tym przypadku o autostrady i np. drogi ekspresowe. Też myślałem nad prędkością 100-105 km/h bo to jest tak około 10-10,5 tyś obr/min , więc nie powinno być jeszcze aż tak źle. Pozdrawiam,Łukasz1221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 przelotowa... to zależy jak nisko lecisz, a optymalna prędkość na trasie to taka gdy ten prawy zegar w kokpicie przestaje się przesuwać a silnik robi ny-ny-ny-ny. Pamiętaj wszystko dąży do zera, twój obrotomierz tez ale powinien to robić z prawej strony Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Bimbak no tak tak, a potem silnik robi uuuuuu i poszło wszystko :lalag: :) Chłopaki ważne to dla mnie jest... W terenie niezabudowanym mysle tak kolo 90 jest spox :biggrin: Ale chodzi o autostrady.. Chyba dam se spokój i te 100 km/h starczy :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Nie ma tak dobrze :icon_evil: Te prędkości już na ostatnim biegu :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Skoro małe wiaderko ma prędkość maksymalną 120-125km/h to na autostradzie nie pojedziesz przepisowymi 130km/h :) . Odejmij od maksymalnej 30-40%* i wyjdzie Ci przelotowa. * prędkość nie męcząca małego silnika, zapas na długie wyprzedzanie :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Czyli wychodzi mniej więcej 80 km/h ... Eee żeby na autostradzie były chociaż pasy dla powolnych... :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 a coś ty się uparł na te autostrady? Nuda, nuda i jeszcze raz nuda, a w szczególności jak nie masz czym przycisnąć.I teraz masz dwie możliwości jechac 90 podczepiając sie pod TIRa albo wybrac jakieś ciekawe drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Zasadnicze pytanie: Czy w Polsce mamy autostrady z prawdziwego zdarzenia :wink: . Te wszystkie pseudo ałtostrady w Polsce maksymalnie powinny być drogami szybkiego ruchu :flesje: . Jedna w remoncie, po półrocznym użytkowaniu jeden pas sie rozsypał itp... Tak jak pisze @tomasz102 albo w cugu za Tirolotem na autostradzie, lub jakąś normalną drogą po wioskach :banghead: ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 A prz ytej prędkości przelotowej bliskiej 100km/h to silnik nie jest już na maksymalnym czerwonym polu? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Dokładnie chodzi mi o niemieckie autostrady... No nic te 90 KM/H zostanie ostatecznie :icon_mrgreen: Za jakimś TIRem się pojedzie ;) Przy 90 KM/H ma 9 tyś obr. Czerwone pole ma dopiero od 11,5 tyś obr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.