wieczny student Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 dwie godziny stał na zimnie na motobajzlu i dopalił za drugim kopaem. uwielbiam tego urala :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Z tego co wiem to XJ ma problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Moja XJ odpaliła ale musiałem oczyścić filtr powietrza no i okazało się że w gaźnikach jest woda więc musiałem się jej pozbyć. Jednak chrzczone paliwo to polska codzienność. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ja motor staram sie odpalac przynajmniej raz na tydzien i zazwyczaja trzeba troszke pokopać :? i dlatego mam pytanie- jak kupiłem motor to od początku miał problemy z paleniem (a temperatura na podworku 15'C) wiec odkreciłem gaźnik, przczysciłem, i było spoko 8) ale po 2 tygodniach znowu to samo :cry: czym to moze byc spowodowane?? :?: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Moja rs-ka bez problemu - ssanie guziczek i odrazu czy -30 czy 30 i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 ja nie pale w zimie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 dlaczego?? przecież jest zalecane przepalenie motocykla. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 dlaczego?? przecież jest zalecane przepalenie motocykla A kto to niby zaleca?? Koledzy w szkole? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian zg Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 :banghead: To już sam nie wiem odpalać czy nie oto jest pytanie (mam moto dopiero od dwóch miesięcy).Kto mnie przekona do (nie*)odpalania :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 To już sam nie wiem odpalać czy nie oto jest pytanie (mam moto dopiero od dwóch miesięcy). Kto mnie przekona do (nie*)odpalania Rób co chcesz przeciez to jest twoje moto . :banghead: Ja jezdze od pieciu lat ,i zawsze odpalam w zimie Amen . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 kup sobie farelke postaw przy moto przed ordpaleniem. niech sie olej troche rozrzedzi... bo w minusowej temp jest bardzo gesty i nie ma zbyt dobrego samorawania... i wtedy odpalaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 FZR1000 bez najmniejszych problemów :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Rób co chcesz przeciez to jest twoje moto . :banghead: Ja jezdze od pieciu lat ' date='i zawsze odpalam w zimie Amen .[/quote'] A ja od 35 i nigdy nie odpalam.Tez amen. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Wszystkie używki które miałem odpalały zimą bez problemu, newet w garażu blaszanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ja mam garaż blaszany, gdzie wiatr świszcze i dyma, a motor przy temp -25 odpala od 2, ale gdy jest taka temperatura, to mi po chwili chodzenia motor się tak zalewa, że szok. Byłem załamany że coś się rozwaliło, odkręcam przepustnice, a tam cały gaźnik w lodzie, i to chyba na tyleP.S. pozdrawiam tych chu.....ów ze stacji benzynowych co wode leją do paliwa...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 (...) Byłem załamany że coś się rozwaliło, odkręcam przepustnice, a tam cały gaźnik w lodzie, i to chyba na tyleP.S. pozdrawiam tych chu.....ów ze stacji benzynowych co wode leją do paliwa......Zanim kogoś nazwiesz kolokwialnie prąciem, zastanów się. Nie słyszałeś o oblodzeniu gardzieli gaźnika? Fizyki w szkole nie było u Was?Co Twojego opisu, to rozróżnij zalewanie od braku dopływu paliwa do cylindra na skutek np. oblodzenia rozpylacza i kanałów biegu jałowego w gaźniku.To są dwie przeciwne rzeczy. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.