thefex Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) duzo ludzi mi mowi, ze za dlugie te sruby...ale nie przejmuje sie tym.. wole wstawic za dlugie, przetestowac i ewentualnie pozniej przyciac, niz potem pluc sobie w brode, ze moglem uzyc tych o 5mm dluzszych jak je zaloze to dam znac jak sie na takich lata poza tym do sporta oczywiste jest, ze powinno sie uzyc mniejszych i krotszych srub Edytowane 7 Listopada 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Moze ktos sie orientuje ile kosztuje taka zakolcowanaorginalnie sztuka do enduro +/-no i gdzie mozna kupic (pewnie uzywki takie to naprawde uzywki przez duze U) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek010265 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 kurde, a ja myslalem, ze sobie jaja robisz z ta opona :-) a ty naprawde powkrecales te sruby :-O podziwiam, ze chcialo ci sie mocowac tyle srub... a co z wywazeniem kola??p.s. wyglada troche na ruski wynalazek :-D 10 kg za kilogram za praktycznie wszystko w tym sklepie... zaplacilem 20 zl i nie starczylo na uzbrojenie przedniego lacza, zabraklo mi 60 srub (a do nich oczywiscie 2 podkladki i 1 nakretka) aha - na przod dalem sruby 30mm M6 (jednak zaleca sie M5, zobaczymy jak to bedzie chodzilo) o wytrzymalosci 5.8na tyle wyladuja podobne, jednak mocniejsze (8.8) fotki mojej oponki:http://img153.imageshack.us/my.php?image=k...dscf5753cs0.jpghttp://img153.imageshack.us/my.php?image=k...dscf5752jd1.jpghttp://img89.imageshack.us/my.php?image=kopiadscf5751kn6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) jak na moje to sruby sa za dlugie :)Ja mam prawie identyk jak na długosc i wcale nie są za długie :) Nie wiem czy nie będą zawadzac gdzies koncówkami . Juz zdążyłem nawet wypróbowac w tym roku :wink:MIeszkam niedaleko Białegostoku a tam sniegu było pod dostatkiem . Tata mi moto podwiózł w pole i smiganko było ;P :D :) Ale powaznie sie jezdzi a sruby wyglądały jakby sople lodowe :smile: A co do tych łebków to powinno wypalic z tym sylikonem :)nie wiem bo jeszcze nie próbowałem ale taka dętka chyba powinna wytrzymac takie łebki powtykane w nią . chyba to nie przeszkadza ?? Nie wiem ;p . POzdRaWIaM :wink: Edytowane 7 Listopada 2006 przez Mkorwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Z klejem w pałeczkach:) napewno by nie wypaliło bo on się nie nadaje do połączeń które pracują, poza tym odpada przy wyższych temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Moze ktos sie orientuje ile kosztuje taka zakolcowanaorginalnie sztuka do enduro +/-no i gdzie mozna kupic (pewnie uzywki takie to naprawde uzywki przez duze U) Około 1000zł. Informacja nie jest pewna bo cena była w $. Pozdrawiam. Edytowane 7 Listopada 2006 przez grey_cinnamon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 a zdradźcie koledzy w jakim celu się robi takie zabiegi ? To specjalnie na jakis tor ? Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 a zdradźcie koledzy w jakim celu się robi takie zabiegi ? To specjalnie na jakis tor ? buehuehuehue... bo widzisz.. jak sie jezdzi armaturą, to sie nie wie po co :icon_question: a na powaznie - sezon na enduraku trwa caly rok, tylko trzeba sie zaopatrzec w odpowiednie opony.. takie kolce lepiej sie wgryzaja w zamarznieta glebe niz zwykla niezimowa kostka na piach i błoto Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) tak sie zastanawiam, jakie znaczenie ma wysokośc bierznika opony ? Thefex, ile Ty masz tam tego bierznika na środku bo chyba mało ? :P napewno im wyższy tym lepiej bo śruba bedzie stała nieruchomo nawet przy skokach czy jezdzie na kole... mam opone mocno zjechaną (jakies 3-4 mm na środku zostały chyba)myślicie, że da rade po wkręceniu śrub? Edytowane 8 Listopada 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 buehuehuehue... bo widzisz.. jak sie jezdzi armaturą, to sie nie wie po co :bigrazz: a na powaznie - sezon na enduraku trwa caly rok, tylko trzeba sie zaopatrzec w odpowiednie opony.. takie kolce lepiej sie wgryzaja w zamarznieta glebe niz zwykla niezimowa kostka na piach i błoto Dzięki - kumam :P Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 tak sie zastanawiam, jakie znaczenie ma wysokośc bierznika opony ? Thefex, ile Ty masz tam tego bierznika na środku bo chyba mało ? ;) napewno im wyższy tym lepiej bo śruba bedzie stała nieruchomo nawet przy skokach czy jezdzie na kole... mam opone mocno zjechaną (jakies 3-4 mm na środku zostały chyba)myślicie, że da rade po wkręceniu śrub?e tam przejmujesz sie w innym temacie na forum byly filmiki z gosciem co do przecinaka jakiegos powstawial kolce w opony sliki !!!!! i dawal tym po zamarznietym jeziorze jak by jezdzil po dobreze rozgrzanym asfalcie ;) wiec mysle ze wysokosc kostki nie odgrywa tu wiekszego znaczenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 duzo ludzi mi mowi, ze za dlugie te sruby...ale nie przejmuje sie tym.. wole wstawic za dlugie, przetestowac i ewentualnie pozniej przyciac, niz potem pluc sobie w brode, ze moglem uzyc tych o 5mm dluzszych jak je zaloze to dam znac jak sie na takich latapoza tym do sporta oczywiste jest, ze powinno sie uzyc mniejszych i krotszych srubHeh troche ci zeszło zeby powkręcać te 200 śrub heh ale najgosze jest to ze śnieg jeszcze nie spał a ten silikon i dętka powinny sprawę zamknąc wiec jeśli juz zrobiłeś to musisz cieprliwie teraz czekać na śnieg>Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 heh... mi sie nie spieszy, moge czekac..a bazą do kolcowania byla praktycznie kompletnie lysa kostka.. miala moze z 1, max 2 mm bieznika na srodku...i tak 99% przyczepnosci na sniegu zaoferuja wam sruby, a nie jakies wypasione kosci kostke juz prawie skonczylem... ok 250 srub + nakretki + podkladki... razem ok 3kg zelastwa... kurna tej... zastanawiam sie czy moje mulaste moto bedzie dawalo rady.... jak spadna sniegi, a lacz wyladuje na feldze, to zdam relacje i pewnie zapodam jakies filmik pozdro :D Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) no koniecznie zdaj relacje chyba jednak odpuszcze sobie szukanie używanych opon w średnim stanie i zakolcuje prawie łyse opony :icon_razz: Edytowane 9 Listopada 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 wiem ze sa firmy sprecjalizujace sie w kolcowaniu opon samochodowych moze i do moto zakolcowaliby oponke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.