Acid Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 JAKIjak juz musisz to szukaj spreja do malowania zaciskow hamulcowych firmy FOLIATEC bardz dobra farba. Nanosisz kilka warstw 2-3 i jak wyschnie to tworzy doslownie powloke gruba jak laminat. Ja cos takiego mialem na zaciskach. Jak odpryslo od kamienia czy czegos to normalnie jakby sie plastik uszczepal - tak to wygladalo.. ps. nie maluj aluminium, chlopie! :!: [ Dopisane: 29-12-2005, 14:10 ]ps2. jak tym pomalujesz to moze sie pojawic problem z chlodzeniem (??) zastanow sie.. sam nie wiem ale to dosyc grube sie robi po malowaniu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 musze przyznac ze opcja viperPL bardzo mi sie spodobała;) mysle ze własnie tego spróbuje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 to smialo probuj wtedy maszynka bedzie miala smaczek i napewno ten kto sie zna na sprzetach nie przejdzie obok niej obojetnie tylko zawiesi oko i doceni staranie!! POZDRO :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 no, dobrze. a jeśli na aluminium pojawiły się plamy, których nie da się usunąć? np. od przypalonego oleju? można to trochę zczyścić szczotą, ale jak to ktoś już zauważył gwarantuje to codwutygodniową zabawę.czy nie byłoby niezłym rozwiązaniem piaskowanie lub szkiełkowanie? pozostawia niezły efekt. na pewno lepszy niż malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 dzieki Piotr. znalazlem juz goscia ktory pomaluje mi ten tlumik farba proszkowa. Myslalem ze kupie jakis akryl chemoutwardzalny tak jak do aut to zrobilbym sam ale nie moge takiego znalezc odpornego na wys temp. . lakierom w sprayu nie ufam. Tylko farby chemoutwardzalne! Dzieki tez za porady przez tel . :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panz Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Jak już tak bardzo chcecie zmieniać kolor alum. cylindra polecam anodowanie koszt nie jest duży (30zł tyle płacił kolega) tylko ciężko znaleźć firmę która zechce to zrobić.Dla wyznających zasadę Adama Słodowego ½zrób to sam½ polecam http://gregers.republika.pl/polish.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam Malował ktoś w domowych warunkach silnik? chciałbym nieco odświeżyć wygląd silnika i skłaniam sie w stronę farb wysokotemperaturowych, miał ktoś w Was z tym do czynienia? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jero Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Malowałem wysokotemperaturowym czarnym matem po wcześniejszym wyczyszczeniu zmatowieniu i odtłuszczeniu poprzedniej powłoki. Sezon wytrzymało tragicznie nie wyglądało także całkiem ok. Spreja kupiłem na allegro. Jedyna wada to to że na kolektorach wydechowych (przy cylindrach) lakier pokrył się lekko hmm "płowym" że tak powiem nalotem.Wydawało mi się że widziałem taki temat gdzieś na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 kolektory mam z nierdzwwki więc zostaną gołe, interesuje mnie tylko jaki spray, tj jakiej firmy będzie odporny na benzynę oleje, zdaje sobie sprawę że nie osiągnę tego co fabryka. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jero Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ja kupiłem taki wynalazek tzn tej firmy http://allegro.pl/zaroodporny-wysokotemp-spray-farba-800c-czarny-i1941447083.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Ja mam zamiar wydech pomalowac ale zdecyduje sie chyba na MOTIP-a. Niestety wszystkie te zaroodporne sa matowe. :blush: Edytowane 7 Grudnia 2011 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 malowałem w zeszłym roku silnik od fazera. Po usunięciu starego lakieru, wyczyszczeniu i odtłuszczeniu rozpocząłem malowanie MOTIPem czarnym matem. Po pierwszej warstwie przeczytałem na opakowaniu że , by się farba utwardziła należy wygrzewać malowany element chyba w coś ponad 100 stopniach. Silnik żeby go do piekarnika władować był ciut za duży. Nagrzewałem go więc punktowo 2 opalarkami przez kilka godzin, po każdej kolejnej warstwie operację ogrzewania powtarzałem. Wszystkie dekle i pokrywy poszły na malowane proszkowo. Silnik po 2 sezonach wygląda bardzo dobrze, farba nie schodzi, nie rozpuszcza się i nie odpryskuje. Najwięcej przy tej operacji wydałem na końcówki do dremela i na prąd do opalarek, a i tak uważam że się opłacało.... Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Po pierwszej warstwie przeczytałem na opakowaniu że , by się farba utwardziła należy wygrzewać malowany element chyba w coś ponad 100 stopniach. Silnik żeby go do piekarnika władować był ciut za duży. Nagrzewałem go więc punktowo 2 opalarkami przez kilka godzinJa bym odpalił silnik :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ja malowałem cały piec bandziora bazą + clar - 3 sezony bez żadnego uszczerbku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 dzięki za połączanie tematów mój silnik jest wiatrem chłodzony więc zwykły lakier chyba odpada? bo w sumie cylindra bym nie malował tylko dół i kapy. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.