Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak i znowu zboczyliście panowie z tematu, autorowi chodziło o starsze modele a z pękajaca ramą możemy mieć do czynienia od 98r. z tego co sie orientuje, wcześniejsze były cięższe i chyba też solidniejsze.

 

Jeździłem ZX9 94r. i naprawdę fajny motorek ale nie radzę przyśpieszać zbyt ostro z pasażerem bo po ok. 8000 chcesz czy nie nagle zaczynasz walić piona :( - Wyobraźcie sobie moje ździwienie(motocykl był kolegi) gdzie z normalnego przyśpieszenia, bez szarpania manetką ani sprzegłem nagle poczułem charakterystyczna pozycję :P jazdy na gumie.

Bardzo fajny sprzęt do turystycznych wygłupów, na tor za miękki i ciężki.

 

ZX7model 99 - bardzo ładny to fakt ale silnik w dole i na górze przynosi niemałe rozczarowanie chociaż powinien mieć te 119KM, nie ma co porównywać ze SRADem. Ładny ale niestety wygląd nie rekompensuje silnika, no i turystyka odpada- twardy, tor to fajna zabawa, bardzo stabilny a i akurat dzięki w miare mocnemu środkowi obrotów daje frajdę(mówię o torze kartingowym)

 

ZX6 to "kompromis" równa w miarę charakterystyka, lekki, nie za twardy.

Ale to sześćsetka i przynajmniej ja niemiłosiernie ją kreciłem jak się przesiadłem z ACEa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz chodzi Ci o walory tej szostki z pierwszych modeli to 96-97 byly lekko poprawione. Sa ciezsze od kolejnych, a osobiscie mi to odpowiada, lepiej sie czuje. Mocy jakos nie brakuje, ale pod warunkiem wkrecania na obroty i jazdy samemu, z pasazerem nie jest tak fajnie. O uzytkowaniu jest tutaj

http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...ghlight=#372758

 

zreszta pare tematow sie przewinelo o tych szostkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam fajny filmik z kawasaki zx10 na hamowni :mrgreen: :mrgreen: ,moze jak ktos chciałby zobaczyć????tylko jest jeden problem, niewiem jak go rzucic zeby wszyscy widzieli???Moge komus obcykanemu z kompami wysłać mailem,moze ktos zarzuci na jakąs stronke???????No chyba ze wszyscy widzieli.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie stare są dobre tylko wino i skrzypce, motocykle niebardzo. Od kilku lat trwa prawdziwy wyścig zbrojeń jesli chodzi o motocykle sportowe, tak więc uważam że nie ma co być piany czy np cezeta 350 dobrze jeżdziła i czy była lepsza czy gorsza od etz250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie stare są dobre tylko wino i skrzypce' date=' motocykle niebardzo. Od kilku lat trwa prawdziwy wyścig zbrojeń jesli chodzi o motocykle sportowe, tak więc uważam że nie ma co być piany czy np cezeta 350 dobrze jeżdziła i czy była lepsza czy gorsza od etz250.[/quote']

 

No w sumie to tak tylko większość motocyklistów pije młode wino, nie gra na skrzypcach i jeździ lekko podchodzonymi sprzętami.

 

Tak więc niechodzi tutaj o to co najleprze na rynku nowych maszyn ale co najleprze za mniejsze pieniądze.

 

Poza tym od kilku ostatnich lat to przez ten wyścig można się porzygać jak by się chcialo mieć stale topowy sprzęt. Wkurza mnie nie to że nie stać mnie na nówkę tylko sama perspektywa że już w chwili kupna"nówki" kupuje się model oporacowany kilka lat temu a więc w rzeczywistości (no może mniejszego ale) starocia. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również uważam, że ZX7R jest wyj**ana w kosmos. Mam na jej punkcie małą obsesje... Znam kilka osób które maja, lub miały ten motocykl. Nie bede za duzo pisał na temat tego motocykla (wg. mnie) ponieważ już raz zostałem za to skrytykowany :] Noi w tedy wlasnie napisalem za duzo. Co do masy motocykla jest to okolo 236 kg w stanie gotowym do jazdy, jesli zmienimy zebatki to mozna dusic licznikowe 280 km/h. Silnik podobno nie lubi wysokich obrotów (128 KM osiaga przy 11 500 obr/min). Sa wersje zablokowane z moca okolo 105KM, czy cos takiego. Uwazam ze Kawasaki serii ZX to piekne motocykle. W glebi duszy czekam, az "japonczycy" wpadna na nowy projekt jakiejs 7R :D:D Wszystko sie przecie moze zdazyc...

 

Pozdrawiam wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pęka główka ramy więc ja bym tam szukał :notworthy: .

A nie przypadkiem bardziej na podłużnicy? Tam przynajmniej pęka w szóstce, z dziewiątką i siódemką z pęknięciem w tym miejscu też się już spotkałem. Jachowi w zx-6r '98 pękła właśnie tam, i to po zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie: http://www.yahoo.riders.pl/foto/zx/dupa/

O, albo tu: http://www.bikepics.com/pictures/049031/

i tu: http://www.bikepics.com/pictures/049033/

 

A poza tym ramy w dziewiątkach lecą sporadycznie i już nie tak często jak w szóstkach. Trzeba nieźle zapodawać na kole, szczególnie przednim, a i wtedy nie ma reguły (vide choćby Kawa Spidiego ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fat

Ups to mnie zaskoczyłeś bo ja widziałem przypadki z główką, nawet jeden sie skończył wypadkiem w którym sie ona dokończyła pękać :notworthy: a z tymi co pokazujesz słyszałem o jednym ale myślałem że to tylko jakiś1 na milion a tu widze że nie... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tymi co pokazujesz słyszałem o jednym ale myślałem że to tylko jakiś1 na milion a tu widze że nie... :oops:

No właśnie w ZX-6R w większości przypadków pęka właśnie w tym miejscu (podejrzewam więc, że w 9 jest analogicznie). Teoria głosi, że główka ramy jest bardzo sztywna, przez co przenosi dalej, bez amortyzacji, uderzenia i drgania, co jest właśnie przyczyną pękania.

 

No i trzeba zaznaczyć, że te pęknięcia nie pojawiają się od razu, z dnia na dzień - czyli że np. w poniedziałek nic nie ma, a we wtorek już szrama na 5 cm długości :notworthy: Poza tym oczywiście można to bez problemu naprawić, bez obaw o własności jezdne, bezpieczeństwo itp. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He spalanie wg. mnie w motocyklach innych jak 600 może przybierać bardzo szerokie granice. W moich sprzętach co kolwiek by nie pisali w testach zawsze wychodziło w okolicach dychy, głównie za sprawą tego że nie jeździłem nimi w daleką turystykę a podczas mniejszych wypadów zawsze mi coś wypadało żeby złamać przepisy dotyczące ograniczeń prędkości :lol: .

Reasumując palą jak... duży fiat :notworthy: tylko że tutaj jest coś za coś :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie jak na "sportowe" to nie pala tak duzo, w porownaniu do samochodow, chodzi tu o to, ze spalanie przy katowaniu nie jest bardzo wielkie w porownaniu palowania puszki. No ,a chyba jak ktos bardzo kocha tylko turystyke, to nie kupi sporta, albo nie powinien kupowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...