Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9tka wcale nie jest złym motocyklem...

ja dawąłem niącalutki sezon i to naprawde ostro, wywaliłęm sie 3 razy i nie maięłm z nią najmniejszych problemów... nie jeden motorek by skapitulował a moja miałą już 20pare tysiecy mil!!!

 

Ale ludzie z tymi plastikami to nie wiem czy sie śmiac czy płakać... co wy w ogóle opowiadacie!?!?

To akurat jest najbardziej banalna sprawa żeby tak spasowac plastiki żeby było dobrze(średnio utalentowany magik to zrobi!)...

Krzywa rama nie ma tu nic do tego i da sie to doskonale zgrąc i zatuszowac. Jak plastiki są wyznacznikiem tego czy rama jest prosta to sory... powodzenia przy kupowaniu kolejnych motocykli!! 8O

 

W 9tce lubiły pękać ramy, nie wszystkim ale naprawde wielu ludziom. I to nie koniecnzi od dzwonów, od dziurawych dróg, jazdy na gumie itp.

Taki wrzód na dupie ale da sie i ztym poradzić...

Poza ta nieszczęsną ramą 9tka nie ma jakichś wyjątkowo słabych punktów na które trzeba zwracąc szczególną uwage.

Sprawdzac należy wszytsko to co sprawadza sie przy zakupie każdego innego motocykla,. Trzeba go osłuchać, pomacać, przejechać sie bardzo dokładnie oberzeć- pewnych rzeczy nie da sie zatuszować anim kosztem ale zwykle to wymaga dość głebokiego zaglądania(czasami zdejmowania jakichś elementów) i trzeba poprostu mieć doświadczenie...

 

Weź kogoś kumatego ze sobą- co dwie głowy to nie jedna a jak będzie to ktoś kto zna sie na mechanice i zajeździł już kilka szybkich motocykli to powinien być w stnaie cie pomóc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......Ale ludzie z tymi plastikami to nie wiem czy sie śmiac czy płakać... co wy w ogóle opowiadacie!?!?

To akurat jest najbardziej banalna sprawa żeby tak spasowac plastiki żeby było dobrze(średnio utalentowany magik to zrobi!)...

Krzywa rama nie ma tu nic do tego i da sie to doskonale zgrąc i zatuszowac. Jak plastiki są wyznacznikiem tego czy rama jest prosta to sory... powodzenia przy kupowaniu kolejnych motocykli!! 8O

 

 

Nie zgodze się z Tobą, akurat w 9 i w 6 jeżeli miała strzała to za chiny nie założysz dolnego pługu.

Plastiki są tak spasowane że naprawde prościej jest wyprostować rame niż , tak jak piszesz, magikować. To się poprosu fizycznie nie da.

Miałem zx6 98 i teraz mam zx9 98. Jak kupowałem 6 w Niemcowni to wyglądała na mały ślizg i to wszystko> jak się później okazało był to mały ślizg ale przednie koło w coś uderzyło i , jak ktoś napisał wcześniej, zmniejszył się roztaw kół. Smieszne ale prawdziwe, nie zobaczysz tego gołym okiem, ale podstawowym problemem jest że nijak nie da się założyć dolnego pługu.

W zeszłym roku dałem 9 do warsztatu- gość zrobił regulacje i pojechał na jazde probną, tak się niefortunnie złożyło że jakiś typ wyjechał z bocznej puszką i 9 miała szlifa. Nie było by to takie straszne, ale sunąc uderzyła w krawężnik kołem.

Jak się później okazało żaden plastik nie pasował tak jak powinien, nie wspominając o pługu.

Rozebrałem sprzęta do gołego i zawiozłem do Bielsko -Białej na pomiary-okazało sie że koło cofneło się o 2 cm( nie na lagach , tylko na ramie) .

Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.

Tak jest w tych modelach- plastiki to podstawa- jeżeli nie pasują to znaczy że jest coś nie tak.

Pewnie że nie jest to decydujący czynnik , ale bardzo ważny- takie jest moje zdanie.

 

 

Pozdrawiam

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziur' date=' każda rada na wagę złota, ale czy możesz jakoś uzasadnić? Pozdrawiam![/quote']

 

jechałem na tym dwa razy i efekt jest taki:

pali wiecej niż szóstka a jedzie po prostej jak szóstka

w zakrętach zapomnij - objade każdego na 9tce nawet 2003 rok z podwójnym wachaczem

siedzi sie jak na kanapie przed TV wiec aerodynamika nie jest mocną stroną tego motocykla

ciężkie to wiec trzeba sie namocowac zeby to przerzucać z lewa na prawo i odwrotnie

hamulce mnie olśniły ale mogą być

konstrukcyjnie - zabytek.

 

zobacz foty żeby nie było że kawy nie lubie, niedługo dojdzie kolejna zielen, niech no tylko słoneczko zagrzeje........

http://www.bikepics.com/members/dziur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym my tu mówimy? Starasz się wykazać, że 9tka jest gorsza od 10tki o czym wszyscy wiedzą. Mówisz, że na 6tce będziesz szybszy, pytanie - no i co z tego; i gdzie będziesz szybszy i co w związku z tym? Nie każdy kto kupuje motocykl musi się ścigać i zamykać opony. Ważny jest budżet, gust i przeznaczenie motocykla. Ty starasz się przekazać, że nie podoba Ci się 9tka - ok, ja też o niej nie marzę, ale nie można powiedzieć, że to zły motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady i hmm...Kurde zaczynam się zastanawiać, bo nie chciałbym, żeby kumpel nabył jakiegoś wióra, ale jedno jest pewne - będę szczególnie pilnie sprawdzał plastiki, a tak spytam jeszcze - rozstaw osi mierzy się, jak nazwa wskazuje - od osi do osi? Muszę w takim razie go poszukać. A może ktoś ma wymiar dokładny ze swojej serwisówki np? Dzięki jeszcze raz i

Pozdrawiam, Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak spytam jeszcze - rozstaw osi mierzy się' date=' jak nazwa wskazuje - od osi do osi?

[/quote']

 

...chyba nie bardzo, z tyłu masz napinacz łańcucha napędowego i między rozciągniętym na maxa łańcuchem a nowym była by różnica pewnie kilku cm w rostawie osi :lol: więc od przedniej osi do ... nie wiem pewnie do jakiegoś punktu na wahaczu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łopatologicznie - na oko się tego nie pomierzy.

 

Heh' date=' masz rację, ale ja to bym to normalnie zmierzył miarką.

 

Tylko własnie -

 

więc od przedniej osi do ... nie wiem pewnie do jakiegoś punktu na wahaczu..

 

A może ktoś dokładnie wie do jakiego punktu?

Pozdrawiam, Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh' date=' masz rację, ale ja to bym to normalnie zmierzył miarką[/quote']

Ale ja właśnie mówię, że tak tego nie zmierzysz, choćby ze względu na małą dokładność samego urządzenia pomiarowego, nie mówiąc o jakości pomiaru.

 

Pozostaje Wam dokładna inspekcja ramy, lag, półek, ograniczników, mocowania i spasowania owiewek. Co najwyżej można spróbować zmierzyć odstęp między kołem, a pługiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym my tu mówimy? Starasz się wykazać' date=' że 9tka jest gorsza od 10tki o czym wszyscy wiedzą. Mówisz, że na 6tce będziesz szybszy, pytanie - no i co z tego; i gdzie będziesz szybszy i co w związku z tym? Nie każdy kto kupuje motocykl musi się ścigać i zamykać opony. Ważny jest budżet, gust i przeznaczenie motocykla. Ty starasz się przekazać, że nie podoba Ci się 9tka - ok, ja też o niej nie marzę, ale nie można powiedzieć, że to zły motocykl.[/quote']

 

A!ntek - przecież nawet nie wspomniałem o 10.

Dlaczego staram sie odradzić ten motocykl? Bo był przestarzały w momencie jak schodził z taśmy produkcyjnej a poza tym bocian taki......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem na tym dwa razy i efekt jest taki:  

pali wiecej niż szóstka a jedzie po prostej jak szóstka  

w zakrętach zapomnij - objade każdego na 9tce nawet 2003 rok z podwójnym wachaczem

 

Z tego co sie orientuje koleś pyta na co trzeba zwócić uwage przy kupnie 9 , a nie co jest lepsze i kto lepie jeździ! Musisz być wspaniałym kierowcą skoro twierdzisz że objedziesz każdego-odwazne słowa.

Natomiast po prostej nie jedzie jak szóstka-tu sie z tobą niezgodze,bo to zupełnie inne moto!

 

[ Dopisane: 01-03-2006, 21:40 ]

A w dzisiejszych czasach to R1 2004 i K4 też już są przestarzałe.

 

Masz racje- z moto jest tak czego byś niekupił to za 2 lata i tak wyjdzie coś nowszego,a co sie komu podoba to tylko kwestia gustu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...