Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

the-one napisał:  

dziewiatka '9899' mniej mi sie podoba z wygladu niz jej starsza konstrukcja bardziej kanciasta ale przynajnmiej ma upside-down'y  

 

 

Dziewiątka z 98-99 nie ma Upside Downów, to właśnie starsze modele mają

 

Ech wlasnie starszy model mialem na mysli z upsidedownami :D o czym ja mysle.

 

[ Dopisane: 24-12-2005, 16:08 ]

a ZX6R - pamietam jak piwerwszy raz ja zobaczylem na oczy wlasnie model '95. Stalem przed przejazdem kolejowym Simsonem po drugiej stronie przejazdu koles na zielonej ZX6R - pierwszy raz bylem dumny pani ktora zawsze na 10 min przed przejazdem pociagu zamyka przejazd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam w ZX-6R nigdy nie narzekałem na bark mocy. Prowadziła się przyzwoicie(mimo spawanej ramy:) ) i wygodna jak na sportówke. ZX-9 ponoc wygodniejsza...9-tką zawsze mnie kręciła niestety nie miałem okazji sie przejechać :D Ale każda ZX czy to 6,7 czy 9 ma klase i cieszy oko:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 9tkę 98-99, a będziesz zadowolony. Poza tym - archiwum rulez!

 

1. A czy to przypadkiem model ZX9R niemiał problemu z 3 panewka? (albo zzr1100 pytam tak dla korekty swojej wiedzy)

 

2. Zgadzm się Wszystkie kawy są piękne, mają dobre osiągi i to coś co odrazu rozkochuje...

ale niestety na tym się kończy, - spora awaryjność

 

PS

Nie zjedzcie mnie :D

 

Pozdrawiam

17353.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup 9tkę 98-99, a będziesz zadowolony. Poza tym - archiwum rulez!

 

1. A czy to przypadkiem model ZX9R niemiał problemu z 3 panewka? (albo zzr1100 pytam tak dla korekty swojej wiedzy)

 

2. Zgadzm się Wszystkie kawy są piękne, mają dobre osiągi i to coś co odrazu rozkochuje...

ale niestety na tym się kończy, - spora awaryjność

 

PS

Nie zjedzcie mnie :D

 

Pozdrawiam

 

chcialem cie zjechac :twisted: ale sie uspokoilem a ze swojej strony dodam ze jak narazie to nie mialem zadnej awarii

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. A czy to przypadkiem model ZX9R niemiał problemu z 3 panewka? (albo zzr1100 pytam tak dla korekty swojej wiedzy)

3 panewa to domena duzego Zygzaka, starej 10-tki czy czasem tez GPZ 1100 (choc juz rzadziej). Co ciekawe np. ZRX 1100/1200, ktory ma silnik wlasnie z ZZR 1100, juz nie ma z tym problemow.

- spora awaryjność

PS

Nie zjedzcie mnie :D

Wrrrrr, nastepny. Bede cicho tylko dlatego, ze sa swieta :twisted:

 

A ostatnia dziewiatka bedzie pewnie moim nastepnym motocyklem, za jakies dwa-trzy sezony (zalezy kiedy mi sie szostka znudzi) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ostatnia dziewiatka bedzie pewnie moim nastepnym motocyklem, za jakies dwa-trzy sezony (zalezy kiedy mi sie szostka znudzi)

 

albo padnie :D

 

A tak na poważnie

wiesz ze w 9 latwo o plecy bo dostaje glupoty powyzej 6 tysiecy

 

A ja własnie kocham to w kawach, że są czasami nieprzewidywalne. Może to jest niebezpieczne zjawisko, ale ta wariacja strasznie mnie kręci, bo motcyklem wtedy nie można sie znudzić :D A ze widziałem troszkę dziewiątek po plecach to inna sprawa...:D

RR-ka za to opanowana i równomiernie oddająca moc dzieki czemu na koło stawia się bez stersu przerzucenia... :) No i silniczki tak jak wyżej pisane praktycznie nie do zakatowania...

Jeden lubi i ceni sobie to, drugi tamto...Dla obydwóch sprzętów szacuneczek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wybór a legendy o nieliniowym oddawaniu mocy miedzy bajki można włożyć.

No wlasnie, jak z tym jest? Nie mialem jeszcze okazji latac dziewiatka, ale wielokrotnie sie spotkalem z opinia, ze na dole jakos specjalnie nie jedzie (w porownaniu z innymi litrami), za to pozniej wypie**ala granat w silniku i ciezko jest sie za kiera utrzymac ;-) Faktycznie skok mocy i nieliniowa charakterystyka jest tak mocno odczuwalna? Przeszkadza to w czyms?

 

A dziewiatka z trzech prostych powodow:

 

1) Kawasaki ;-)

2) Podoba mi sie, jak prawie kazda Kawa

3) Jest wygodna, jak na sportowca, a to wlasnie najbardziej w tych sprzetach cenie. Uniwersalnosc polaczona z tym charakterkiem i zadziorem :D

 

No ale najpierw trzeba bedzie konkretnie oblatac szostke (a przede wszystkim ja splacic...), potem bedzie mozna myslec dalej. Na razie idzie niezle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 9 ostatni model i naprawde ładnie to jeżdzi, no gixer 1000 to nie jest, bo cięższa i słabsza, ale z dwójki idzie na koło z 5 tyś obrotów z gazu. Byłem z nią na hamowni i żadnych załaman wykresu nie miała (130 na kole)., Może dlatego, że była z niemcowni i żaden tjuner jej nie popsuł jakimiś dynojetami czy innymi wynalazkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to w mojim egzemplarzu 9 z 2002r zostal zastosowany ciezszy wal co poprawilo dol silnika ale i tak czuc przyrost mocy powyrzej 6 tys obrotow. Jak dla mnie to w niczymto nie przeszkadza pozatym ze czasem proboje wstac na kolo nawet na 3 biegu. A co do starszych to sie nie wypowiadam bo nie mialem z nimi do czynienia ale mysle ze nie ma tragedii

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos chce to wysoce prawdopodobne że po nowym roku będe gotów ożenić kawe za naprawde psie pieniądze... dużo poniżej giełdówki.

jeśli dogadam sie ze sponsorem będe jak najszybciej potrzebował troche gotówki a on dołoży reszte wiec cena może być naprawde atrakcyjna...

 

aha- wszyscy wiedza jak jeżdże ale wbrew pozorm mój motorek jest ciągle w bardzo dobrej kondycji.

Zresztą- jak ktoś będzie zainteresowany kupnem 9tki z 99roku za cene dopierdzielonej 3-4lata starszej 600tki to zapraszam do składania ofert... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie "kawy maja to cos"- pekajace ramy

 

zobaczcie, gdyby nie to, to znowu by sie znalazlo tysiace ludzi posiadajacych ideal. Srac sie chce jak znowu slysze Fireblade to taki super,honda to rowna praca itd = belkot. Przynajmniej cos wyroznia, moze to bez sensu mowic ze pekajaca rama jest czyms szczegolnym, na pewno nie dla kieszeni, ale cos wyroznia, zreszta jest tysiace ludzi co posiada te sprzety. To tak jak z gadaniem, obojetnie czy przy samochodach czy moto, a ile to pali, łoooo bożeeee. Jesli ktos sie porywa na kilku littrowa bryke, nawet za marne grosze, to nie wyrobi przy przecietnych zarobkach.

Sory ze sie przyczepiam, ale ta pekajaca rama to taki przecietnie wystepujacy mit, zreszta nikt nie produkowal tego motocykla na wyboje, ekstremalne wyglupy, czy aby sie mozna bylo wywracac. Zwracam honor jesli komus ona peka przy niedzielnej jezdzie po niemieckiej szosie, bo wiatr ja odksztalcil :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej cos wyroznia

 

Wiesz co' date=' to wyrózniaj sie dalej ale ja wole miec moto które raczej takich wyróżien nie posiada :lol: Człowieku pękajace ramy z ZX-6R to bład fabryczny do którego firma sie przyznała, więc przestan gadać bzdury o wietrze który odkształca :!: Jeżeli tak bardzop chcesz bronic firmy na której jeździsz to chociaz pisz z sensem...Ja nie jestem rzadnym przeciwnikiem Kawasaki ani rzadnej innej marki, ale błąd w danym modelu jest błedem i raczej pekającej ramy nie obronisz tutaj niczym. W CBR 600 sa ponoć wadliwe napinacze rozrządu i tez sie o tym mówi, a Suzuki coś innego...

Dla mnie osobiście takie niedopatrzenie Kawasaki to poważny błąd bo ja o mały włos bym nie zabił siebie i swojej dziewczyny przez spapranie roboty przez jakiegoś tam inzyniera. Firma chciała się pokazać, odchudzic model na maksa ale za bardzo nie miała pomysłu...

 

 

zreszta nikt nie produkowal tego motocykla na wyboje

 

Ja wywaliłem tyle kasy na plastikową zabawkę żeby bać sie o jej plastikowe tryby, czy na porzadną maszyne :?: Bo jeżeli mam sie bać i zaglądac co dziure na rame czy czasami nie peka to chyba jakieś nie porozumienie :P

 

Także powodzenia zycze w wyróznaniu się - najlepiej przyklej sobie kartkę na plecy ,,jeżdzę z pospawana ramą" :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja o mały włos bym nie zabił siebie i swojej dziewczyny przez spapranie roboty przez jakiegoś tam inzyniera.

 

nikt nie kazal kupowac Ci tego modelu czlowieku. Ja kupujac ten sprzet bylem swiadomy tych ram. Pekanie nie jest nagle,tak jak lamiesz zapalke, wiec jesli jestes taki bystry to trza sprawdzac czym sie jezdzi i nie pieprzyc bzdur. Moze to efekt tego ze kupiles sobie pierwszy raz motorek i sie zaczal walic, a wczesniej nawet nie siegnales opinii paru osob co je maja. Nikt sie nie cieszy ze peka mu jedna z podstaw bezpiecznej jazdy, ale ja mialem na mysli to ze jak kazda maszyne, to akurat kawy, wyroznia np slaba rama.Chcialem zwrocic uwage poprzednikowi jakiemus ze ciagle sie powtarza walkowanie, rama w kawie jest pekajaca,moze i prawdziwe, ale po prostu to nudne. Wiec jak masz takie uprzedzenia i chcesz zapomniec o tym problemie to idz i jezdzij na czyms innym. Jak jeszcze chcesz wiedziec, to akurat ja mam nie tylko pekniecie przy glowce pospawane, ale i bl wyrwany uchwyt z gwintem od bloku silnika, i tez jest oblane oblesne aluminium, ale sie trzyma. Staram sie jezdzic tak aby nie pogarszac stanu, bo wiem czym sie moze skonczyc. Koniec tematu, bo jak zwykle niedomowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...