Skocz do zawartości

siwypfk

Forumowicze
  • Postów

    633
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O siwypfk

  • Urodziny 11/12/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Koluszki

Osobiste

  • Motocykl
    VN 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12567252
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/siwypfk/

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu

Osiągnięcia siwypfk

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. Panowie (posiadacze VN 800) mógłby kotos podrzucić mi filmiki z pracą waszych maszyn?? Nie wiem w czym problem ale moja maszyna pracuje jak na tym filmiku: Czy w VN 800 moze na prace silnika miec wplyw ustawienie gaznika??, bo juz sam nie wiem. Wydechy mam Vance Hines straightshot i nie jestem do końca zadowolony Szukam gdzie lezy wina, czy cos nie tak z moto, czy poprostu taka charakterystyka dzwieku tych rur przy tym moto. z gory dzieki za odp
  2. hans1967 najlepiej przy zbiorniczku wyrownawczym ktory znajduje sie za silnikiem patrzac od strony wydechu w kierunku tylnego koła, to chyba najnizej polozone miejsce. Jest na forum posiadacz vn 800 z ukladem wydechwym cobra lub vance hines??
  3. No własnie a ja chce uzyskac ten charakterystyczny bulgot ( cobra, vance hines)..
  4. Panowie a co sądzicie o takich uniwersalnych rurach pod choppera http://moto.allegro.pl/tlumiki-chrom-r543-...407573306.html?? używał ktos?? jak to oddaje dzwięk?? jest równiez wersja bez wyciszeń
  5. Pytanie do posiadaczy nieorg. wydechów w VN-ie Mam zamiar zmienić wydech w kawie, znalazłem tłumiki przykręcane do kolanek rożnego kształtu i długości... mnie interesują proste rurki i są rożnych średnic i długości, z wyciszeniem i bez, zastanawiam sie czy takie wyciszenia w tych rurkach ( http://moto.allegro.pl/tlumiki-chrom-r543-...1407573306.html ) jest podobnie wykonane jak w cobrach czy vance hines? może ktoś montował i ma doświadczenie jak to oddaje dzwięk. Dowiadywałem sie o całym zestawie Cobry (1650zł) czy Vance Hines (1700zł) drogą morską, więc nie jest to tanio, a kolanka tam też pewnie puste. Za wszelkie sugestie bede wdzieczny.
  6. siwypfk

    Piłka nożna -granie

    Gdyby co to w PESa 2010 zapraszam na sparingi ;)
  7. Niesamowite wydażenie .. czytalem ze w planach jest większe widowisko niz na Wembley :buttrock: OCZYWISCIE JUZ ZAMOWILEM bileciki wiec dozobaczonka :icon_twisted:
  8. Z tego co pamiętam to Z750 do 2006 roku miały dwie wersje kolorystyczne układu wydechowego (lekko złotawe i srebrne) Ja mam złotawy kolektor i przebarwień nie ma, zalezy jakie stadium zaawansowania tych "fioletowych kolektorów" jest masz jakąs fote? Co do jazdy na wysokich obrotach to raczej nie powinno to przeszkadzać silnik je lubi (do tego jest stworzony) Reasumując zabarwienia uznałbym za normalne.. jak jest ogień w szopie :icon_twisted: Latam Z750 sezon i mam wyższą szybke o 5 cm 160km/h moge spokojnie utrzymywac, a i 250 jechałem (wtedy juz mniej przyjemnie), miejsce dla plecaka bardzo niewygodne.. mocno podgiete nogi poprzez wysoko umieszczone podnozki pasazera i twarde siedzisko owocuje marudzeniem po 150 km przejechanych z "plecaczkiem" :buttrock:
  9. motorynki,simsonki itp > Yamaha DT80 > Suzuki VS 800 Intruder > Yamaha Fzs 600 Fazer > Suzuki SV 650 S > Kawasaki Z750 Tendencja raczej rosnąca choć fazer na papierze ma więcej mocy jednak zostaje w pobitym polu przy SV super silnik, ta nerwowość i ten dól. Pozdrawiam
  10. Witam Kolego możne warto dokładnie obejrzeć przewody? lub wymienić je na stalowy oplot.. Dziwna sprawa skoro pompa ok nowa dźwignia .. i odpowietrzony układ.. Napewno zalany układ płynem hamulcowym ;)?
  11. siwypfk

    Kto z Łodzi ??

    No i dziś 120km pękło :D sezon otwarty
  12. a ma ktoś możne z was xenon w z750?, ja myślę sobie zamontować
  13. A no widzisz kolego wystarczy spojrzeć w profil :D to takie proste :icon_biggrin: , nie podważam Twojego zdania za akum to podstawa...to prawda ale z doświadczenia (samochodowego i nie tylko) wiem ze taki objaw powodują miedzy innymi ciasne zawory. To ze moto ma pare lat to włsanie jak najbardziej warto je sprawdzić :icon_biggrin: Widze kolego ze chcesz by Twoja racja byla Twojsza niz moja jest mojsza :wink: , ja sie nie chce sprzeczać i nie sprzeczam uwierz :icon_mrgreen: poprostu chce pomoc. Myślę ze twórca wątku podzieli się z nami informacją na temat problemu :bigrazz: Jednak podkreślę jeszcze raz po takim okresie wypadało by przejrzeć jednak tą elektrykę, zaworki, gazniczki itp. Pozdro lewa w gore :buttrock:
  14. :) panowie chyba nie czytacie postów osoby która prosi o pomoc ;) było podkreślone ze na zimno jest problem, po odpaleniu moto już pali z "mniejszego" prądu wiec tu raczej nie elektryka szwankuje , jako ze moto ma parę lat, ja upieram się przy luzach zaworowych i jestem przekonany w 90% ze okażą się zaciasne... a problem który opisuje magneto, pasuje do objawów przyczyny przy której się upieram :) Jak rozwiążesz problem daj znać
  15. i tu się nie zrozumieliśmy .. wcześniej pisałeś ze na zimno czy na ciepło problem jest ten sam. Kolego na 90% masz zaciasne zawory (głównie ssące) objaw na zupełnie zimnym silniku zawory zaciasne i gubisz ciśnienie(stąd potrzebny mocniejszy prąd rozruchowy) .. gdy juz moto zapali problem zniknie.. wraz z rozgrzaniem materiałów. Pozdrawiam sprawdź luzy zaworowe :icon_twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...