Iwansky Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Odświerzając trochę zapomniany temat:Ostatnio przejechałem ponad 700km TLem jednego dnia i....naprawdę nie jest źle. Kwestaia znalezienia wygodnej pozycji dla siebie:) Pozdrawiam maniaków "ostrych" V-ek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) Ja mojej RSV-ki nigdy nie zamieniłbym na R4, no chyba że na nowszy model aprili :-) Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ja mojej RSV-ki nigdy nie zamieniłbym na R4, no chyba że na nowszy model aprili :-)Fstszonsajonce :P Skoro temat juz odkopany to sie spytam, jaka jest dokladnie roznica miedzy tl-r'em a tl-s'em. Wiem ze ten pierwszy jest jakos poprawiony ale do tej pory myslalem ze R-ka zastapila S-ke, a okazuje sie ze obydwa byly produkowane rownolegle. Tylko po co? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Fstszonsajonce :icon_mrgreen: Skoro temat juz odkopany to sie spytam, jaka jest dokladnie roznica miedzy tl-r'em a tl-s'em. Wiem ze ten pierwszy jest jakos poprawiony ale do tej pory myslalem ze R-ka zastapila S-ke, a okazuje sie ze obydwa byly produkowane rownolegle. Tylko po co? Rka niby na tor, miala konkurowac z rzedowymi 750kami, a Ska na ulice. Rka ma 10 koni wiecej, troche sie wygladem roznia. Czesto sa takie akcje, tak jak np suzuki GSX-R i GSX-F, Kawasaki 600 i 636, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 R-ka miała być superbikie'm odpowiedzią na dominację ducati w tamtych czasach, a S-ka dynamiczym sprzetem na codzień.Rka ma lepsze zawieszenie, wytrzymalszą ramę i silnik, który osiąga wyższą moc(10kucy) ale max moment jest zbliżony do S-ki i osiągany 0 prawie tysiąc obrotów wyżej. R-ka waży ok 15kg więcej od S-ki....Jeździłem obydwoma modelami-s-ka jest nieco wygodniejsza, sprawia wrażenie poręczniejszej, natomiast R-ka dużo precyzyjniej się prowadzi i nie ma skłonności do wynoszenia na zewnątrz winkla. Ale od początku: zawsze byłem zwolennikiem R4, podobał mi się nagły kop w górnym zakresie obrotów. Swojego TL-a kupiłem nieco przypadkiem od kumpla, który przesiadł się na Bladego. Nie planowałem v-ki, gdyż suche dane techniczne raczej działają na niekorzyść V2 w stosunku do R4....no ale stało się.....później nadeszła zima, nie było możliwości pojeżdżenia a coraz więcej artykułów w prasie motocyklowej i opinii powtarzanych przez "znawców" nie jeżdżących TLami zniechęcało mnie do tego sprzętu.......Moment pierwszej jazdy rozwiał wszelkie wątpliwości, sprzet prowadzi się poprawnie, trzeba zapomnieć o sposobie jazdy znanej z rzędówek....ciąg godny lokomotywy w zakresie 5700-8200obr/min i wbrew pozorom jest dość wąski,elastycznośc w tym zakresie jest co najmniej ponadprzeciętna, dźwięk rewelacyjny (kwestia gustu). Nie ma sensu kręcić silnika ponad ten zakres, bo za wyjątkiem hałasu i zwiększonego zużycia paliwa nic nie osiągamy. Najfajniej jest podczas zmiany biegu wpiąć tak, by wstrzelić się w 5500obr/min i pełna łycha...generator frajdy godny polecenia :lalag: Jednym słowem silnik (jak dla mnie) to największy atut!!!Podwozie wymaga przyzwyczajenia a motocykl zdecydowania....nie ma mowy o precyzyjnej korekcie toru jazdy w winklu itp (tak, jak ma to miejsce chociażby w F4)...po prostu najpierw wybieramy tor jazdy, potem pełna łycha i okazuje się,że gumy są praktycznie zamknięte :smile:W swoim motocyklu wymieniłem oryginalny amortyzator łopatkowy, na konwencjonalny Willbersa, jest dużo lepiej!!!! W planach progresywne sprężyny na przód-to sugestia A.Wajdy, który od niedawna okazał się sąsiadem z bloku.Zmieniłem rozmiar tylnej gumy z 190 na 180mm, moto zdecydowanie lepiej się prowadzi. Filtr powietrza K&N, dołożyłem PCII, ale w gruncie rzeczy zbędzny gadżet. Mitem jest zużycie paliwa, przy zdecydowanej jeździe w trasie, grubo powyżej dopuszczalnej na drogach TL nigdy nie spalił powyżej 8.5litra, najmniejsze ok 7.2l, w mieście korzystam głównie z F4, zatem nie wiem, ile TL wciąga w takich warunkach, poprzedni właściciel sugerował ok 8-9litrów przy pałowaniu.Hamulce są ok, mimo to dołożyłem stalowy oplot i jestem w trakcie kompletowania zacisków i pompy hamulcowej ze SRADa750/HayabusyI -6tłoczkowe, zobaczymy, czy będą lepsze. Ogólnie TLa mogę polecić wszystkim, pod warunkiem,że mają trochę oleju w głowie, są czujni, doświadczeni w jeździe przecinakami i cenią dynamiczną, jednodniową, najlepiej jednoosobową turystykę..... Jeśli chodzi o wady:-słabe, łatwo pękające ramy, w szczególności mocowania amortyzatora(tył)-rozrząd wyjątkowo wymagający wnikliwej kontroli (luzy zaworowe i jak twierdzi Cygan z dawnych bydgoskich Motodawców szklanki, które potrafią pękać...)-konieczność wymiany oryginalnego amortyzatora skrętu, na coś z pełną regulacją....moto lubi trzepnąć kierownicą; no chyba,że ktoś preferuje nadmiar adrenaliny i nie ma problemów z nadciśnieniem :P-konieczność serwisu co 6000km :/ Z racji tego,że przez miesiąc miałem możliwość korzystania z Hondy VTR1000F moje zdanie jest takie:Honda ma lepsze podwozie, wytrzymalszą ramę, jest chętniejsza do przekładania z zakrętu w zakręt, gorzej od TLa wypada pod względem hamulcy i ciągu silnika.....pali więcej i ciężej bawić się strojeniem silnika (gaźnik)-ma nieco bardziej turystyczną pozycję, jest wygodniejsza, ale siedzenie mogłoby być z TLa... Reasumując, ktoś przedsiebiorczy mógłby zarobić (jak np TRITON, w latach sześćdziesiątych w Angli) produkując hybrydę tych dwóch modeli:a więc do ramy od VTRa wsadzać silniki, hamulce i kanapy z TLa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 O to, to, dobrze gada. Mojej ramie nic nie jest pomimo 30000 km i 10 lat, do rozrzadu tez nie zagladalem jeszcze.Najwieksza kicha z pradem chyba, no i na naciag lancucha trzeba uwazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Honda :buttrock: Pytanie mam: Czy Suzuki dalej robi TL 1000R? Jesli nie to kiedy przestali? Przegladajac ogoszenia widze, ze roczniki 2002 sa najmlodsze. Ale tak dzis w pracy jestem zajety, ze takie cos wynalazlem: http://bikepics.com/members/fajerblejd/08tlr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Miałem kiedyś TLRa .. niesamowity motocykl... dla raczej doświadczonych riderów... aż żałuję że go sprzedałem... jednak te Vałki mają charakter... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 miałem rzedówki a teraz V-ke, i już chyba do rzędówki nie wróce. Praca i sposób oddawania mocy jest nie do porównania :biggrin: coś pięknego :buttrock: niby Hornet 96KM i mój V-strom 96KM, ale moment nie ten, no i miejsce jego osiągania inne :icon_twisted: teraz to i na trójce na koło się Suczka rwie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Chciałem zasięgnąć informacji na temat tego motocykla, jak się nim jeździ, słabe strony, przebiegi jaki robi, i w ogóle wszystko co powinien wiedzieć potencjalny nabywca :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtinho10 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Polecam użyć szukajki, bo sam ostatnio chciałem się co nieco dowiedzieć o nim i z tego co widziałem to temat był już wałkowany kilka razy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 http://www.suzukicycles.org/TL-series/TL1000S.shtml wartościowe info + przegląd malowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgsxr Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Honda :buttrock: Pytanie mam: Czy Suzuki dalej robi TL 1000R? Jesli nie to kiedy przestali? Przegladajac ogoszenia widze, ze roczniki 2002 sa najmlodsze. Ale tak dzis w pracy jestem zajety, ze takie cos wynalazlem: http://bikepics.com/members/fajerblejd/08tlr/ Europa - do 2002 USA do 2003 - jeżeli chcesz wiecej info o R pisz co do zdjecia, to jak widzisz "tooning" - przerobiny zadupek z GSXR, nieoryginalne owiewki boczne (prawdopodobnie po glebie bo niestety oryginalne kosztują u nas ok 1 800 za jeden boczek ;) + paskudnie pomalowana na czarno rama (złażąca farba z wahacza) Edytowane 25 Maja 2010 przez pgsxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Chcę kupić crash pady do mojego TL. Z tego co się zorientowałem to łatwo dostępne i w przystępnej cenie są produkty womet-tech i zipser (obie firmy rodzime :biggrin: ). Czy ma ktoś "doświadczenia" z crash padami od nich? Które z nich będą lepsze? Jakie jest Wasze zdanie na temat pozostałych bajerów, typu rolki/slidery wahacza, protektory zawieszenia itp.? Czy to faktycznie daje jakąś ochronę podczas szlifu (w przypadku TL, jak i ogólnie)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja mam 'doświadczenia' z womet-tech. Do parudziesięciu km/h dają radę mistrzowsko ; ) Mam CP i końcówki kierownicy. Rolki na wahacz też się przydadzą jako rodzaj CP. Akurat te mam innej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.