shipp Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Witaj, mam do Ciebie pytanie , powiedz mi ile konkretnie paliwa ta Twoja maszynka na 100km, bo moja mysle ze za duzo 4 litry,dziekuje, szerokiej drogi.Pozdrowienia na trasie :icon_mrgreen:Normalne spalanie w maszynach naszego typu kształtuje się w granicach 2,5-4,5 litrów. Wszystko zależy od stylu jazdy, obciążenia motocykla i terenu w którym się porusza.Skąd taka rozbieżność? Ano z mniejszej liczby koników. Jeśli targa się bagaż, plecaczek i na dodatek dynamicznie jedzie, potrafi wciągnąć ponad 4 litry. Wiem coś o tym, bo moja manetka nie ma lekkiego życia. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Sz.P.Jeżdżący Na Chińskich Motocyklach!Czy temat JINLUN - Made in china zostanie zamknięty po świętach? Może warto? Po co się rozdwajać. Pisać możemy na stronie KCM.Wesołych Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Sz.P.Jeżdżący Na Chińskich Motocyklach!Czy temat JINLUN - Made in china zostanie zamknięty po świętach? Może warto? Po co się rozdwajać. Pisać możemy na stronie KCM... Tu pojawia się duży problem, gdyż wszyscy wiedzą, że tutaj dyskutuje się nt. chińszczyzny - strona KCM jest na razie za mało rozreklamowana. Trzeba chyba prosić admina/moderatora tego forum, żeby wstawił jakiś odnośnik do KCM. Pozatym w googlach jak wpiszemy coś nt chińskich motocykli to w dalszym ciągu pojawia się to forum, gdyż tu najwięcej było uzytych słów typu "jinlun" "chiński motocykl" itp. i tu narazie jest najwięcej informacji nt. używanych przez nasz motocykli.Dodatkowa kwestia to ta że np. Duński klub chińskich motocykli wpisał u siebie jako oficjalną stronę polskiego klubu chyba stronę braci Murawskich (nie pamiętam dokładnie sorry).... Tak, że myślę, że póki co należy zostawić wszystko tak jak jest i w miarę jak KCM stanie się bardziej popularny i postrzegany jak główne i rzetelne źródło wiedzy o tym sprzęcie to wtedy można odchodzić od innych źródeł, żeby nie zaśmiecać internetu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciopa Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) Lifan LF 400 wygląda nieźle i jeśli faktycznie cena tego moto będzie oscylowac wokoło 11 - 12 tys przy zachowaniu jakości - w mojej opinii ma on szanse stać się hitem sprzedaży w Polsce tak jak np w Nowej Zelandii:"New to the market at a great introductory price the Lifan LF400 V Twin at only $6495 plus orc. Orders for this new model are growing and we may be sold out before the container even gets here end of November. So get in quick to your nearest dealer and secure one today."czy USA.Ma on 26 KM z silnika 400 cm3 ale przecież jeszcze nie tak dawno jeździliśmy Maluchami, które fabrycznie miały 21 KM... A i oczywiście nie spodoba się to użytkownikom/sprzedawcom Japońskich moto ponieważ poważnie zachwieje tym segmentem rynku. Już widze te komentarze pisane przez "użytkowników" że coś odpada, że sie psuje etc etc trzeba się będzie uodpornić skoro za cenę 14 letniego Virago dostanie się nowy produkt... Edytowane 23 Marca 2008 przez maciopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lifan Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Prosze o pomoc w sprawach ktore dla niejednego motocyklisty to chleb powszedni ja dopiero zaczynam moja historie z motocyklami i prosilbym o skrupulatne lecz jasne wyjasnienie mi pare spraw a oto i one:1.Jak szybko i sprawnie stawiac motocykl o dosc sporej wadze na dwie stopki(Posiadam motor typu Cruiser 125 cc3 i jest to dla mnie dosc klopotliwe bo nieznam jakich kolwiek technik trickow dotyczcych tego)??2.Jak sie składac na tym motocyklu bo jest to dosc ciezki motor i mam z tym klopoty??3.Cos na temat serwisu typu wymiana oleyu lub nasmarowywanie łancucha?? Prosilbym oto zeby wypowiadała sie osoba doswiadczona i takze posiadajaca motocykl typu Cruiser ewentualnie Chooper... PS;Prosze nie pisac glupich postów typu :Jaki z niego lamer albo jaki noob nic niewieJestem takim nobem i kim tam jeszcze bo wiem co nieco na temat silnikow mocy i tym podobnych ale tez nie wiele a najwazniejsze aspekty to sa wlasnie te trzy zeczy ktore wymienilem.Wiec prosze o wypowiedzi na temat? Pozdrawiam fanow Chooperow i Cruiserow. Za błedy orto sorka ale pisalem w pracy i niemialem czasu sprawdzic skladni i spujnosci:/ Edytowane 25 Marca 2008 przez Lifan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperpo Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Mhmmm no dość specyficzne pytania ale OK. :icon_biggrin: Widzisz cruiser o pojemności 125ccm nie należy do ciężkich motocykli więc zaskakują mnie kłopoty z postawieniem go na podstawce centralnej - bo o tym mówimy prawda? Ale spoko, przede wszystkim to kwestia wprawy, wyczucia i praktyki. Nie ma tu żadnej magii, sposobów czy też trików. Większość chińskich motocykli ma montowaną przy stopce centralnej taką dodatkową "odnogę" pozwalająca wykorzystać efekt dźwigni. Jeżeli nie posiadasz w swoim moto podobnego wynalazku lekko unieś w trakcie podnoszenia zadek i zdecydowanie "ciągnij" moto w tył, na tylne koło. (cholera jak trudno wyjaśnić takie proste czynności) :icon_biggrin: Co do składania (rozumiem w zakrętach) to na pewno w ta sama stronę co motocykl. I z wyczuciem, bo 125 to nie tytan i trzeba mieć zapas siły odśrodkowej (i mocy ...) żeby go podnieść ze sporego przechyłu. Przy przechyłach podczas jazdy waga motocykla nie ma wielkiego znaczenia na jego powrót do pionu po pokonaniu zakrętu, tutaj działają ściśle określone prawa fizyki. Wiesz, trudno to opisać sądzę, ze powinieneś poszukać jakiegoś doświadczonego kumpla który wytłumaczy Ci to wszystko podczas "zajęć praktycznych".Co do smarowania łańcucha (z doświadczeń ze chińskimi łańcuchami) z racji jego budowy tutaj najlepiej odnajdują się smary płynne (uważaj na smary w aerozolu do łańcuchów o-ring, nie nadają się do większości łańcuchów chińskich) .Znajdziesz to sporo informacji we wcześniejszych postach. Powiem tylko, ze świetnie radzą sobie chłopaki stosując oleje maszynowe. Ja osobiście używam preparatu Mr McKenic - olej technologiczny 9w1 - takie granatowe opakowanie. Świetnie penetruje, doskonale smaruje a przede wszystkim czyści. Wypłukuje brud i zabezpiecza przed korozją. Może przesadzam ale na to wszystko (na umyty i dokładnie spryskany Mckenickiem łańcuch) jeszcze sikam smar z atomizera, zawsze dodatkowo zabezpiecza łańcuch i smaruje zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lifan Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Dzieki ludzie co do tej stopki centralnej to posiadam taka odnoge i to stanowczo pomaga ale nie dokonca ale juz jest lepiej niz bylo:( 2. Co do jazdy to juz opanowana dziekuje za takie rady byly mi na reke. Ale mam jedno pytanko i moze nie jedno jak narazie bo dopiero sie rozkrecam czy mogl by mi ktos powiedziec ile trwa tak w kilometrach dotarcie takiego silnika przypomne ze mam juz przejechane 330 kilometrow a takze jaki olej lac do takiego chinczyka bo jestem w tych sprawach nie kumaty PS:Zna ktos moze jakies Srodki na czyszczenie chromu bo zauwazylem ze zaczynaja mi wyskakiwac male kropeczki rdzy na oslonach tych metalowych przed nogami i wogule na calych metalowych czesciach tam gdzie chrom???(Motor jest garazowany ale i tak dostaje takich plamek??? Edytowane 26 Marca 2008 przez Lifan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yans Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 1.Jak szybko i sprawnie stawiac motocykl o dosc sporej wadze na dwie stopki(Posiadam motor typu Cruiser 125 cc3 i jest to dla mnie dosc klopotliwe bo nieznam jakichkolwiek technik trickow dotyczcych tego)?? Tu możesz to zobaczyć: Jak postawić na centralkę:http://pl.youtube.com/watch?v=OwXZyJSPkx4&feature=relatedhttp://pl.youtube.com/watch?v=fC6jGdzn4V4&feature=related Tego Ci nie życzę, ale też warto wiedzieć:Podnoszenie motocykla po glebie:http://pl.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 ...Panowie, co rekomendujecie w pierwszej kolejności,żeby przy nim zrobić przez weekend zanim gdzieś nim wyjadę? Na początek postój nad nim i zachwyć się jakie cudo kupiłeś i jakie cię wyprawy na nim czekają po czym ..... rozbież go kompletnie i złóż spowrotem :icon_twisted: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: . A tak na serio to oczywiście obowiązkowe sprawdzenie dokręcenia śrub przed pierwszą jazdą, po pierwszej jeździe itd. Jak się dziś spotkamy to sprawdzimy może stan lag bo moje akurat nie były napełnione olejem - ale to chyba przypadek ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszan Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Panowie, co rekomendujecie w pierwszej kolejności,żeby przy nim zrobić przez weekend zanim gdzieś nim wyjadę? Wpuść olej do każdej linki (sprzęgła, gazu, szybkościomierza, hamulca tył) Nasmaruj pokrętło gazu, dzwignie hamulca, zmiany biegów wraz z łącznikami kulowymi tej dzwigni, klamki sprzęgła i hamulca przedniego. Potraktuj łańcuch olejem. Radzę też odłączyć czujnik z bocznej podpórki. Ułatwia to życie.Nie wiem, czy masz taki śmieszny sygnał, gdy włączysz kierunkowskaz. W moim Lifanie to było, więc po otwarciu kostki przerywacza, odłączyłem kabelek od głośniczka i jest cisza. Smarowanie linek i dzwigni to podstawa. Wszystko od razu lepiej, płynniej działa oraz przekłada się na dłuższą żywotność samych linek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto69 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 witam, po bardzo dłłłuuugiej przerwie. tak wtrące wątek dla posiadaczy Challengerów 200.zimą zamontowałem nową zębatkę tylną, poprzednio wynieniłem przednią.przednia, zdawcza z 15 na 17 zębów, a tylna teraz z 38 na 35,wreszcie ten otorek zaczyna jeżdzic a nie tylko wysokie obroty, dużo hałasu i 80 na liczniku.teraz to ok. 5tys obr zmiana biegu i cału czas do przodu, znikneły wibracje i przelotowa jest wyższa , pozdrawiam KN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk@ Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) ja w wieku 16 lat miałem akcje z policją na romeciku polo 50 i nie było miło meldować sie ze starszym na komendzie :biggrin: a lefthandy musisz sie liczyć przy jeździe bez prawka z odroczeniem jego wydania. wczoraj szykowałem moto do sezonu:- skrócenie łańcucha - sie wyciągnął - ale muszę kupić lepszy bo to nie jest porządne rozwiązanie.- na szczescie zauwazylem brak srubki przy ramie pod silnikiem ta sama co tutaj- pare dziurek w wydechu na koncu :bigrazz: w ogóle od wibracji pękł jeden wydech i mogę teraz całą końcówkę wyjąć ale brykne się z tym do salonu może na gwarancji wymienią. no i jeszcze jedno mnie martwi mianowicie z jednego wydechu trochę leci chyba benzyna jakby moto nie za każdym razem paliło na dwa cylindry. myślę żeby zbadać świece, ustawienie zapłonu czy luzy na zaworach??? co polecacie? pozdr Luk@ Edytowane 30 Marca 2008 przez Luk@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ja w wieku 16 lat miałem akcje z policją na romeciku polo 50 i nie było miło meldować sie ze starszym na komendzie :biggrin: a lefthandy musisz sie liczyć przy jeździe bez prawka z odroczeniem jego wydania. wczoraj szykowałem moto do sezonu:- skrócenie łańcucha - sie wyciągnął - ale muszę kupić lepszy bo to nie jest porządne rozwiązanie.- na szczescie zauwazylem brak srubki przy ramie pod silnikiem ta sama co tutaj- pare dziurek w wydechu na koncu :bigrazz: w ogóle od wibracji pękł jeden wydech i mogę teraz całą końcówkę wyjąć ale brykne się z tym do salonu może na gwarancji wymienią. no i jeszcze jedno mnie martwi mianowicie z jednego wydechu trochę leci chyba benzyna jakby moto nie za każdym razem paliło na dwa cylindry. myślę żeby zbadać świece ustawienie zapłonu czy luzy na zaworach??? co polecacie? pozdr Luk@Łańcucha generalnie nie powinno się skracać, bo skraca się znacznie żywot zębatek, szczególnie przedniej.Jeśli nie pali na 2 gary, to sprawdź i najlepiej wymień świece.Na walącą wachę z tłumika jest jeden sposób, wyrególuj poziom paliwa w gaźniku i zrób synchro. No i padnięta zupełnie świeca też może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk@ Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Łańcucha generalnie nie powinno się skracać, bo skraca się znacznie żywot zębatek, szczególnie przedniej.Jeśli nie pali na 2 gary, to sprawdź i najlepiej wymień świece.Na walącą wachę z tłumika jest jeden sposób, wyrególuj poziom paliwa w gaźniku i zrób synchro. No i padnięta zupełnie świeca też może być przyczyną.wlasciwie to pali bo nie ma jakiegos wiekszego spadku mocy przy przyspieszaniu tyle ze czasem slychac jakby przerywal na jednym garze, wiec mysle ze to raczej swiece, tyle ze na forum bylo ze swiece zachodnie sprawują sie jeszcze gorzej niż oryginalne chinskie. kupie te ngk ale czy ktos wie jak dostac te oryginalne? w najblizszym czasie przeczyszcze i sie zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Łańcucha sie nie skraca, tylko wymienia na nowy. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.