Skocz do zawartości

łozyska głowki ramy


Tot79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Glownie wtedy gdy podczas dokrecania nakretka z polozenia nadmiernego luzu przechodzisz natychmiast do polozenia kiedy przod zatrzymuje ci sie w jakichs miejscach, lub nie ma plynnego ruchu od stopu do stopu, tylko sa przyciecia.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku nadmiernie zuzytych lozysk tak jak napisal poprzednik Czy wysteouje nadmierny luz najprosciej wcisnac pprzedni hamulec i ruszac motocyklem przod/tyl jesli sa luzy bedzie slychac i czuc stuki w okolicy glowki ramy Trzeba to odroznic od luzow na zawieszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli sa zuzyte nic nie pomoze tylko wymiana, jesli chodzi o likwidacje luzu wystarczy dokrecic. Oczywiscie z wyczuciem gdy nie masz serwisowki lub z takim momentem jak podaje serwisowka. Nie ma reguly co ile tys. trzeba lozyska wymieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie czujesz luzu przy pchaniu motocykla do przodu na zaciśniętym hamulcu to spróbuj się jeszcze przejechac i celowo walnij w dziure czy troszke szybciej wjedz na kraweznik. Jak poczujesz stuk i przeniesieni uderzenia na kierownice to znak że jest luz na główce ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpoznac czy łozyska głowki ramy juz sa do wymiany???

U mnie był minimalny luz wyczuwalny gdy ciągnęło się za lagi, i czuć było, że kierownica zatrzymuje się w pozycji centralnej. Po wymianie łożyska miodzio jazda. Całkiem inaczej się śmigało.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna podstawic cos pod sprzeta zeby przednie kolo bylo w powietrzu i wtedy sie wyczuje luz. Trzeba tez uwazac, bo przy plywajacych zaciskach jesli sprawdzamy luz, jak mamy przednie kolo na ziemi i zacisniety hebel. Ruszajac przod-tyl motorkiem moze nam sie wydawac ze mamy luz na glowce a to tylko zacisk "plywa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co oznaczaja te literki na gornej półce przy srubach S>H to jakas regulacja? A pod połka mam dwie nakretki do regulacji luzu to dwie maja prawy gwint?Czyli tak ta gora nad półka poluzowac,dalej ta gorna pod połka poluzowac i ta dolna skrecic a gorna skontrowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...