Tot79 Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Jak rozpoznac czy łozyska głowki ramy juz sa do wymiany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Glownie wtedy gdy podczas dokrecania nakretka z polozenia nadmiernego luzu przechodzisz natychmiast do polozenia kiedy przod zatrzymuje ci sie w jakichs miejscach, lub nie ma plynnego ruchu od stopu do stopu, tylko sa przyciecia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 w przypadku nadmiernie zuzytych lozysk tak jak napisal poprzednik Czy wysteouje nadmierny luz najprosciej wcisnac pprzedni hamulec i ruszac motocyklem przod/tyl jesli sa luzy bedzie slychac i czuc stuki w okolicy glowki ramy Trzeba to odroznic od luzow na zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 I nalezy wymieniac wczesniej?Po ilus tam tys km?Czy dopiero jak pokaza sie pierwsze oznaki luzów na łozyskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 U mnie stukało niemiłosiernie. Dokręcanie przyniosło efekt ale na krótko. wymieniłem i nic nie stuka, nie ma żadnego luzu. łożysko wysypało sie po 15tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Jesli sa zuzyte nic nie pomoze tylko wymiana, jesli chodzi o likwidacje luzu wystarczy dokrecic. Oczywiscie z wyczuciem gdy nie masz serwisowki lub z takim momentem jak podaje serwisowka. Nie ma reguly co ile tys. trzeba lozyska wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Trzeba wymienić jak się rozsypie. Przy normalnej eksploatacji ( stunt to nie jest normalna eksploatacja :D ) i konserwacji (czyszczenie i smarowanie raz w roku i dokrecanie zgodnie z manualem) powinno wytrzymać bardzo długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Jeśli nie czujesz luzu przy pchaniu motocykla do przodu na zaciśniętym hamulcu to spróbuj się jeszcze przejechac i celowo walnij w dziure czy troszke szybciej wjedz na kraweznik. Jak poczujesz stuk i przeniesieni uderzenia na kierownice to znak że jest luz na główce ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Jak rozpoznac czy łozyska głowki ramy juz sa do wymiany???U mnie był minimalny luz wyczuwalny gdy ciągnęło się za lagi, i czuć było, że kierownica zatrzymuje się w pozycji centralnej. Po wymianie łożyska miodzio jazda. Całkiem inaczej się śmigało. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Mozna podstawic cos pod sprzeta zeby przednie kolo bylo w powietrzu i wtedy sie wyczuje luz. Trzeba tez uwazac, bo przy plywajacych zaciskach jesli sprawdzamy luz, jak mamy przednie kolo na ziemi i zacisniety hebel. Ruszajac przod-tyl motorkiem moze nam sie wydawac ze mamy luz na glowce a to tylko zacisk "plywa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 tzn. że masz tulejki w zacisku wyrobione :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 10 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 A co oznaczaja te literki na gornej półce przy srubach S>H to jakas regulacja? A pod połka mam dwie nakretki do regulacji luzu to dwie maja prawy gwint?Czyli tak ta gora nad półka poluzowac,dalej ta gorna pod połka poluzowac i ta dolna skrecic a gorna skontrowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 A co oznaczaja te literki na gornej półce przy srubach S>H to jakas regulacja? Regulacja odbicia. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 s- soft czyli miekko, h- hard czyli twardo To jest regulacja Najlepiej zebys mial przod w gorze do tych manewrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 A zeby przejsc od S do H to jest iles tam obrotow sruba czyli od oporu do oporu?Czy tylko wystarczy przesunac od S do H,niecałe pół obrotu,tam jest taka kropka na srubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.