S16 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Mam FAZERA600 2002r i chciałbym mu dodac kopa!!! nie chodzi mi o predkosc max ,tylko o przyspieszenie!!! jast to totalna seria + wydech leo VINCE ,nawiniete ma 19tys .Podstawowy problem tego moto to zembatka bo na 5 biegu rzadko dochodzi do odcięcia czyli do 235km/h ale oprócz tego co sadzicie o takich rzeczach jak ; sportowy filtr pow.,reg. gaźników ,inne dysze , moze inne swiece?jaki efekt mozna uzyskac?mam cichą nadzieje podpiąc sie osiagami pod CBRf4 ,w tej chwili cebra zaczyna mi uciekac jak konczy mi sie 2 bieg ,a pózniej to szkoda gadac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Reg gaźników, może inne dysze - czemu nie.Ale najważniejszy jest kierowca - proponuję znaleźć jakiś pusty pas asfatu/betonu i ćwiczyć technikę. Sam nie jeżdzę jakoś super, ale dorwałem dwukilometrowy pas czystego, nieużywanego asfatu i tam staram się poprawać swoją jazdę - jak to mówią ćwiczenie czyni mistrza. Pamiętaj że naprawdę mało który motocyklista wykorzystuje pełną moc motocykla - nawet jeśli to jest np. 20 kucyków. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Sprzedaj i kup ZRX 1200 R, lub Bandit 1200S-to najprostszy sposob na zwiekszenie mocy:-)). Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Najprostszy sposób to zakup większego motocykla, z owiewkami. To co możesz zrobić to z przody założyć zębatkę mniejszą o 1, 2 zęby. Filtry, świece i magnetyzery są gówno warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Przełozeniem można trochę zmienić. Filtry czy wydech proporcjinalnie do ceny głównie poprawiają nastrój uzytkownika, do piero potem osiągi (o ile nie zepsują, bo różnie to bywa :-)). Najtańsza i najefektywniejsza wersja to zakup 1000, co już koledzy proponowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Fazer 1000. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 A CO MYŚLICIE NP: O POWER COMMANDERZE????????FILTR - TYLKO NA TORZE ODCZUJESZ RÓŻNICE(W CZASIE), MAGNETYZERY ??? (CHYBA TYLKO MNIEJSZE ZUZYCIE PALIWA. SWIECE TAK JAK JUŻ KOLEGA POWIEDZIAŁ - GÓWNO WARTE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Prawda jest taka zeby zwiekszyc moc o 6 KM -GSXR1000 trzeba wydac 1600$.Podobne koszty sa w przypadku innych motocykli- zwyzka mocy o 5-6 KM, wydatek wielki.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Aż głupio się powtarzać, ale że mam chwilę wolną w pracy... Zwiększanie mocy w 600 ma sens tylko na torze - gdzie w supersportach masz ograniczoną pojemność i musisz kombinować na inne sposoby. W "cywilu" jest głupotą niepotrzebnie wydawać kasę (jak jannikiel zaznaczył całkiem sporą) aby dostać kilka KM więcej. Lubisz Fazera - zamień na 1000 i żadna CBR-a Ci nie ucieknie... Albo Bandita 1200 S (tańsza opcja a do 200 km/h bez różnicy)... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dzieki za odpowiedzi ale nie wszyscy zrozumieli moje pytanie! Nie chodzi mi o rade jakie moto kupic zeby miało wiekszego kopa ,tylko jak poprawic moją 600-ke .Nie interesuje mnie zmiana moto na 1000 z kilku dla mnie waznych powodów 1. uwielbiam mieszac biegami 2. krecic silnik do max obrotów (odciecia) 3.wszyscy w mojej ekipie mają 600ty 4.boje sie ze jak bym kupił 1000 to tez bym krecił go na maxa (pewnie po jakims czasie) a to mi sie nie usmiecha (chce jeszcze troche pozyc) po za tym na polsko-słowackie warunki (drogowe) prędkosci w ruchu ulicznym rzedu 120-220 sa w zupełnosci wystarczające! Ktos powie w 1000 masz to samo i jeszcze duzą rezerwe! zgoda ale ja nie chce tej rezerwy ;) bo łatwo sie podniecic i na chwilke o tym zapomniec i..... jedziesz 3paki dzieki ale nie! Dlatego prosze was o rade i cenne wskazówki odnosnie tuningu i róznych usprawnien które polepszą osiągi ,bo w sumie to róznice miedzy moim fazerkiem a CBRf4 sa bardzo małe ,1 bieg to samo,2 cbr ucieka na ok 5m 3 tu juz jest spora róznica . Wiem ze duzo sie poprawi jak dobiore odpowiednią zembatke bo ta seryjna jest fatalna (5 bieg ledwie sie dokreca do konca a 6 jest zbędna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Ile chcesz wydac ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 S16-> wszyscy chyba dobrze zrozumieli Twoje pytanie. Podniesienie mocy w nowoczesnym (dopracowanym na maxa) silniku nie jest proste/tanie. Wymiana filtra powietrza, regulacja gaźników w Fazerze nie da procentowo takiego skoku mocy jak np: w Bandicie 1200. Ile chcesz wydac ? Przypomina mi to cytat z Mad Maxa: Szybkośc to pieniądzę. Powiedz mi jak szybko chcesz jechać? Czy jakoś tak podobnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 S16 :arrow: Twój avatar sugeruje, że wiesz o co chodzi w świecie tuningu, a jednak Twoje wypowiedzi są jakby to powiedzieć (z całym szacunkiem) z lekka infantylne.Po pierwsze wykręcenie 600tki jest o wiele droższe od zmiany motocykla na wypasionego tysiąca. Po drugie przypomnij sobie z fizyki jak zmienia się opór powietrza wraz ze wzrostem prędkości. Nie da się poprawić 600tki tak, żeby była zdolna pokonać opór powietrza przy prędkościach odpowiadającym 3ciemu biegowi i wyższym tak jak sprzęt obudowany. Poprawianie wsp. Cx jest tak samo ważne jak podnoszenie mocy. Ale jak chcesz to co można zrobić... :roll: no może... na przykład...:wymienić wałki rozrządu - kilka tys. pln;wymienić zawory i sprzężyny zaworowe na 'szybsze' - kilka tys. pln;zmienić uszczelkę pod głowicę minimalizując squish - czyli odstęp między GMP a dolnym położeniem zaworów;zmienić alternator na wyścigowy (mniejsze opory) - ok. 3000pln;odchudzić układ korbowo-tłokowy;założyć quickshifter KLS - ok . 3000pln;i tak dalej i tak dalej i tak dalej... a i tak kolegom w mieście nie uciekniesz... zresztą... po co się ścigać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Ile chcesz wydac ? Adam M. miałem przygotowane ok2000 na przegląd po sezonie ale dołorze jeszcze troche tak zeby było 4.000zł wiem ze jest to niewiele ale panowie ,ja nie mam zamiaru robic z tego nie najnowszego fazera jakiejs psełdo r6 ,bo choc bym wydał 10.000$ to i tak by to było ''psełdo''mam ok 4000zł i na początek pojade z nim na hamownie ,następnie zmienie ;świece,filtr,dysze,wydech nastepnie pełna regulacja i na hamownie a na koncu zmiana zembatki(mam nadzieje ze 4000 wystarczy) no i zobaczymy . Jeszcze w tym roku zaczynam sie za to brac ,nigdy niewiadomo kiedy wiosna przyjdzie ;) jak tylko będzie ok10'c to stane na prostej z bratem (cbrf4 is valentino) napisze wam jak poszło(jak mnie zlał) :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Zmiany typu wydech / ssanie we w miare wysilonej jednostce napedowej jaka jest Fazer 600 moga ci dac 1 - 2 KM w mocy max, ale rownie dobrze mozesz stracic tego konia ( gdy np nie trafisz z wydechem, albo nie uda ci sie wyregulowac gaznikow ). Nawet jesli zyskasz na mocy max to mozesz stracic na dole lub srednich obrotach, przejsciu ( zadlawienie przy ruszeniu z wolnych, ostre przyspieszenie tylko powyzej 6 - 7k obrotow ).Ryzyko jest b.duze ze pieniadze wydasz, a skutki beda mniejsze / odwrotne od spodziewanych.Tak juz jest ze bez ingerencji w silnik wiekszej mocy nie osiagniesz, zmiany na ssaniu i wydechu beda ci tylko przesuwac moc max w funkcji obrotow. Zmiana zebatki zdawczej da ci srednio 400 obr/min przy zmianie o jednego zeba, czyli ze jezeli poprzednio na danym biegu miales 60 km/h przy 4 k obr/min, to po zmianie bedziesz ja mial przy 4400.Da ci to lepsze przyspieszenie na nizszych biegach i krotszy ostatni bieg z nizsza predkoscia max.Pamietaj ze zmiana 1 zeba na zebatce zdawczej to duzo - odpowiada to 3 zebom na zebatce tylnego kola. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.