Skocz do zawartości

Jak najprosciej polepszyc osiągi ?


S16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli koniecznie chcesz sie pakować w tuning a nie w zmianę sprzetu na mocniejszy (co jednak uważam za rozsądniejsze) to możesz zawsze kombinować z założeniem jednego z zestawów:

- doładowania np poprzez turbinę

- instalacja podtlenku azotu NOS

Obie metody powodują wyraźny przyrost mocy a przez to osiągów.

Obie tez posiadają niemal te same wady:

- koszt

- wpływ na trwałość silnika

 

Wybór należy do Ciebie ale ja także jestem zdania, że jak mało Ci 600ccm to kup coś z wiekszym silnikiem a nie dłub przy tym co masz. szybciej, taniej, bezpieczniej, pewniej.

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuśćcie sobie porady typu "zmien na 1000" bo koledze wybitnie nie o to chodzi :!:

 

Ja też jak puszczałem tematy o przeróbkach to dostawałem pełno odpowiedzi typu: "po co? lepiej zmien motocykl" Za takie odpowiedzi to możecie mnie wszyscy mądrzy, dający takie odpowiedzi, pocałować w dupe :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż sobie NITRO

Bedziesz cały czas jeździł motocyklem o tym samym spalaniu ( jak zakładasz jakieś sportowe dodatki to zazwyczaj wzrasta spalanie) a jak bedziesz potrzebował mocy to sobie n2o załączysz

Instalacja do motocykla kosztuje ok

system suchy - przyrost mocy do 30% - ok. 1100zł

System mokry przyrost mocy od 30-120% od 2,5 - 4,5 tys. zł

Jak się zna dokładne proporcje podawania podtlenku to się można pokusić o zamontowanie instalacji samemu, tym sposobem mnie wyszło ok 400zł za mokry system z butlą 1 kg, która przy dyszach zwiększających moc o 50km wystarcza na ok półtory minuty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tyle ze jak myslisz ze to ci nie skroci radykalnie "zycia" silnika przy pojemnosci takiej jak twoj Kawasaki 400 czy Fazer 600 to jestes sporym optymista. Ciekawi mnie rowniez jak sie zachowa zawieszenie i przeniesienie napedu takiego motorka dostosowanego do mocy np 60KM na tylnym kole, gdy nagle dostanie 40KM wiecej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S. Spróbuj bratu napchać szmaty do airboxu i wtedy go wypykasz ;)  (się gość zdziwi) :arrow:  :mrgreen:

Dzieki PGR ale obawiam sie ze nawet ze szmata dalbym sobie rade z fazerkiem,a tak serio to tez jestem za zmiana na cos szybszego bo ewidetnie w fazerku są za duże opory powietrza przy wiekszych predkosciach,tu jest pies pogrzebany,plastik to plastik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze jednak warto wykorzystac ten 6-ty bieg i zmienic przednią zębatkę na mniejszą? piszesz ze 6-ty bieg jest zbedny a na 5-tym ledwo dochodzi do odciecia. Dzieki temu zyskasz nieco na przyspieszeniu i moze wkoncu zrobisz uzytek z ostatniego biegu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuśćcie sobie porady typu "zmien na 1000" bo koledze wybitnie nie o to chodzi :!:

 

Ja też jak puszczałem tematy o przeróbkach to dostawałem pełno odpowiedzi typu: "po co? lepiej zmien motocykl" Za takie odpowiedzi to możecie mnie wszyscy mądrzy' date=' dający takie odpowiedzi, pocałować w dupe :!:[/quote']

 

Najpierw PGR to uswiadom sobie jak zaawansowane technologicznie sa te silniki, i jaki sztab konstruktorow pracuje nad nimi zeby wydobyc z takiej pojemnosci ogromna moc ;) przy zachowaniu trwalosci, niezawodnosci, ekonomiki itp, itd.. Pozniej natomiast mozesz pisac, ze chcialbys ominac cale ich doswiadczenie, zdobyte przez tyle lat produkcji wraz z nabyta przez te lata wiedza, pomijajac oczywiscie koszta prac badawczo-rozwojowych, zainwestowac 1000E i podniesc mu powera o conajmniej 50 KM, przy identycznym badz mniejszym spalaniu i jeszcze rownej pracy :lol: A teraz to ty mozesz pocalowac mnie w dupe...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całuj swojego wujka ja nie pisałem w tym momencie o przeróbkach silnika, gdyż niegdy nie miałem tego w planach. Ale jeśli ktoś pisze, że nie chce zmieniać moto tylko chce zrobić cos ze swoim to mu nie pisz zeby i tak se kupił 1000 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PGR-> akurat MOC ma rację w swoim poście. A Ty chyba nie zrozumiałes pytania które zadał S16. On chce żeby motocykl lepiej przyśpieszał (na 3 biegu i w górę). A tego tak łatwo/tanio nie da się poprawić. Zwłaszcza w nowoczesnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...