MOC Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 po mojemu sprzedaj sprzeta i doloz te 4 KPLN do tysiaca, mniej cie to bedzie kosztowalo i zdrowia i nerwow...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toomkk Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 myśle że zmiana przełożeń mogła by dyżo zmienić jeśli jak mówisz żadko go dokręcasz, jest jeszcze klasa 750ccm (moja ulubiona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 jeśli koniecznie chcesz sie pakować w tuning a nie w zmianę sprzetu na mocniejszy (co jednak uważam za rozsądniejsze) to możesz zawsze kombinować z założeniem jednego z zestawów:- doładowania np poprzez turbinę- instalacja podtlenku azotu NOSObie metody powodują wyraźny przyrost mocy a przez to osiągów.Obie tez posiadają niemal te same wady:- koszt- wpływ na trwałość silnika Wybór należy do Ciebie ale ja także jestem zdania, że jak mało Ci 600ccm to kup coś z wiekszym silnikiem a nie dłub przy tym co masz. szybciej, taniej, bezpieczniej, pewniej.PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Odpuśćcie sobie porady typu "zmien na 1000" bo koledze wybitnie nie o to chodzi :!: Ja też jak puszczałem tematy o przeróbkach to dostawałem pełno odpowiedzi typu: "po co? lepiej zmien motocykl" Za takie odpowiedzi to możecie mnie wszyscy mądrzy, dający takie odpowiedzi, pocałować w dupe :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 S16 nie możesz porównywać swojego motocykla do CBR600F4 bo to tylko ta sama pojemność ale inna klasa lub kategoria pojazdu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Fakt faktem , za 1000 Eur niewiele da się zrobić ale stary życzę powodzenia i czekamy na wyniki. P.S. Spróbuj bratu napchać szmaty do airboxu i wtedy go wypykasz ;) (się gość zdziwi) :arrow: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Załóż sobie NITRO Bedziesz cały czas jeździł motocyklem o tym samym spalaniu ( jak zakładasz jakieś sportowe dodatki to zazwyczaj wzrasta spalanie) a jak bedziesz potrzebował mocy to sobie n2o załączyszInstalacja do motocykla kosztuje ok system suchy - przyrost mocy do 30% - ok. 1100złSystem mokry przyrost mocy od 30-120% od 2,5 - 4,5 tys. złJak się zna dokładne proporcje podawania podtlenku to się można pokusić o zamontowanie instalacji samemu, tym sposobem mnie wyszło ok 400zł za mokry system z butlą 1 kg, która przy dyszach zwiększających moc o 50km wystarcza na ok półtory minuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 No tak, tyle ze jak myslisz ze to ci nie skroci radykalnie "zycia" silnika przy pojemnosci takiej jak twoj Kawasaki 400 czy Fazer 600 to jestes sporym optymista. Ciekawi mnie rowniez jak sie zachowa zawieszenie i przeniesienie napedu takiego motorka dostosowanego do mocy np 60KM na tylnym kole, gdy nagle dostanie 40KM wiecej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 P.S. Spróbuj bratu napchać szmaty do airboxu i wtedy go wypykasz ;) (się gość zdziwi) :arrow: :mrgreen:Dzieki PGR ale obawiam sie ze nawet ze szmata dalbym sobie rade z fazerkiem,a tak serio to tez jestem za zmiana na cos szybszego bo ewidetnie w fazerku są za duże opory powietrza przy wiekszych predkosciach,tu jest pies pogrzebany,plastik to plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 to moze jednak warto wykorzystac ten 6-ty bieg i zmienic przednią zębatkę na mniejszą? piszesz ze 6-ty bieg jest zbedny a na 5-tym ledwo dochodzi do odciecia. Dzieki temu zyskasz nieco na przyspieszeniu i moze wkoncu zrobisz uzytek z ostatniego biegu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 ooo brat tez na 4um :oops: :arrow: :mrgreen: Jesli nie chcesz drastycznego skoku to zmien najpierw tylna o 1-2 zeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Odpuśćcie sobie porady typu "zmien na 1000" bo koledze wybitnie nie o to chodzi :!: Ja też jak puszczałem tematy o przeróbkach to dostawałem pełno odpowiedzi typu: "po co? lepiej zmien motocykl" Za takie odpowiedzi to możecie mnie wszyscy mądrzy' date=' dający takie odpowiedzi, pocałować w dupe :!:[/quote'] Najpierw PGR to uswiadom sobie jak zaawansowane technologicznie sa te silniki, i jaki sztab konstruktorow pracuje nad nimi zeby wydobyc z takiej pojemnosci ogromna moc ;) przy zachowaniu trwalosci, niezawodnosci, ekonomiki itp, itd.. Pozniej natomiast mozesz pisac, ze chcialbys ominac cale ich doswiadczenie, zdobyte przez tyle lat produkcji wraz z nabyta przez te lata wiedza, pomijajac oczywiscie koszta prac badawczo-rozwojowych, zainwestowac 1000E i podniesc mu powera o conajmniej 50 KM, przy identycznym badz mniejszym spalaniu i jeszcze rownej pracy :lol: A teraz to ty mozesz pocalowac mnie w dupe...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Całuj swojego wujka ja nie pisałem w tym momencie o przeróbkach silnika, gdyż niegdy nie miałem tego w planach. Ale jeśli ktoś pisze, że nie chce zmieniać moto tylko chce zrobić cos ze swoim to mu nie pisz zeby i tak se kupił 1000 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 PGR-> akurat MOC ma rację w swoim poście. A Ty chyba nie zrozumiałes pytania które zadał S16. On chce żeby motocykl lepiej przyśpieszał (na 3 biegu i w górę). A tego tak łatwo/tanio nie da się poprawić. Zwłaszcza w nowoczesnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 przewalone juz nawet moja ekipa namawia mnie na 1000 brakuje tylko mojej zony :!: ale jeszcze sie nie poddałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.