vpower Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 a powiedz mi ktora Vka 2 cylindrowa ma dwa wykorbienia.... Może się nieprecyzyjnie wyraziłem ale chodziło mi o to ze nie ma przestawionych o 90st czopów wału korbowego w celu wyeliminowania drgań silnika jak np Intruz czy nawet większość Shadow. Skoro lubujesz sie w Clasiccach-to proponowalbym CI najdluzszego najszerszegoNie chce Cie podłamywać ale poczytaj o wymiarach Hondy Shadow Aero a zmienisz zdanie odnośnie długości i szerokości. ;) Ale to tak tylko z przekory... :P Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 no, ;) ale ten silniczek malolitrazowy 1,1 litra jak w fiacie uno... :P :D :D PS- to tez tak z przekory ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 no' date=' ale ten silniczek malolitrazowy 1,1 litra jak w fiacie uno... PS- to tez tak z przekory [/quote']Aleś mi dowalił... :D Mam taki silniczek bo nie musze sobie niczego przedłużać przy pomocy pojemności skokowej... :) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 no' date=' ale ten silniczek malolitrazowy 1,1 litra jak w fiacie uno... PS- to tez tak z przekory [/quote']Aleś mi dowalił... :D Mam taki silniczek bo nie musze sobie niczego przedłużać przy pomocy pojemności skokowej... :) obaj się mylicie - i pojemność i wielkość jest istotnatylko indian ma to wszystko pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 a ja tak przekornie: mój wybór poparty osobistym doświadczeniem (kawasaki classic 1500 i 800)poparłbym jeszcze jednym kryterium: gabarytami i związaną z tym siłą kierowcy, bo jazda ciężkim cruiserem z Pasażerką w trudniejszym terenie - szutrowe drogi - too już pewne wyzwanie.p.S. Jeździłem kiedyś z kolegą który będąc wzrostu Pana Wołodyjowskiego dosiadał wypasionej valkirii. I powiem krótko: było i straszno i śmieszno, jak trzeba było zsiadać z własnego moto aby go np. zawrócić na waskiej drodze, nie dawał rady cofnąć moto. Więc nie lekceważyłbym tego kryterium...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 dzięki za wszystkie podpowiedzi i porady na przyszły sezon chyba zdecyduje się na drag stara 1100 classic, a jeśli mi się nie spodoba to się sprawdzi honde vtx 1300 (jeśli mamona spadnie z nieba) Jannikiel -Wielkie dzięki!!!! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Druid spoko, spoko :D . Mam nowa liste z Kanady, jak co to na priva, lub maila(lepiej). Pozdrawiam i zycze dobrego wyboru!!Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prot Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Generalnie moje westchnienia kierowałem do Yamaszki Drag star 1100I słusznie :) Jeżdżę nią co prawda pierwszy sezon, ale złego słowa nie dam powiedzieć. Czysta przyjemność, z wyjątkiem małego ale ... takie małe subiektywne odczucie, a może to żal ... żeby jeszcze z pół literka pojemności więcej ... Ale co tam ... Mocy starcza, momentu też sporo ... Nie każdy ma szczęście sypiać z Katheriną Zetą Jones :PXVS 1100 dobry wybór - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiuston Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Mogę mieć w niedługim czasie fajnego Road Starka z 2005 roku w amerykańskiej wersji do spylenia za jakieś 34 tysiaki. Szyba, gmole, sakwy. Oclony z tłumaczeniami i przeglądem, tylko rejestrować. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Oczywiście ja stawiam na Yamahe ;) Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 suzuki Lc 1500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!slowa sa zbednepozdrawiam[mi! sie podoba] Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Widzę że temat po roku powrócił, no ale cóż ten sezon przelatałem na czymś z zupełnie innej beczki mianowicie Kawie ZRX 1200, ale że rok był udany to planuje po sprzedaniu kawy zakup H-D Fat Boy z nowym silniczkiem i skrzynią biegów :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabsei Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Widzę że temat po roku powrócił, no ale cóż ten sezon przelatałem na czymś z zupełnie innej beczki mianowicie Kawie ZRX 1200, ale że rok był udany to planuje po sprzedaniu kawy zakup H-D Fat Boy z nowym silniczkiem i skrzynią biegów :buttrock: fajny jest :buttrock: tez sie zastanawialem, tylko ze trzeba zmianiac wydechy (V&H rulez :biggrin: ) bo na firmowych (a szczegolnie europejskich) strasznie stlumiony jest :buttrock: no i hamulcow praktycznie ni ma.. :D ale pozatym prowadzi sie super :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 no i hamulcow praktycznie ni ma.. :biggrin: 3,14erdolisz ;) Ma lepsze hamulce od kilku "japończyków" tej klasy no i piec jest całkiem całkiem. druid-> z ZRX 1200 na Fat Boya? :banghead: Umeczysz się okrutnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Wiem że będzie ciężko ale to stan przejściowy, po zakupieniu h-decji za jakiś czas pomyślę o hajabuzi , takie dwa cuda od dawna mi się marzyły . No i mam nadzieje że kobita pozwoli mi śmigać na którymś samemu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.