Skocz do zawartości

kawa gpz 500


Rekomendowane odpowiedzi

przegladalem na allegro motorki i mam pytanie czy wersja amerykanska rozni sie od europejskiej??

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74308027

na pierwszy rzut oka to napewno swiatlo ma inne a co z reszta?? Silnik i zawieszenie takie same. I czy moze zna ktos to moto?? Ewentualnie czy moge liczyc na czyjąs pomoc, jako iz jestem z trojmiasta i zdecydowal bym sie obejrzec ten motorek to czy ktos sluzy fachową pomocą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiesz:) ex 500 ma 1 tarcze z przodu, licznik w milach i to chyba wszystko :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem znawca, ale z tego co wiem to ma. wiadomo ze 2 tarcze dzialaja lepiej niz 1 (to tak nawet na chlopski rozum:P). pozatym jak masz jedna tarcze to przy mocnym hamowaniu moze Cie sciagac na te strone gdzie masz tarcze, ale to chyba ekstremalne przypadki (jesli gadam glupoty to moze ktos mnie poprawi? :) ).

wazne jeszcze ile jest zaciskow na tarczy, gs 500 ma 1 tarcze (nie wiem czy te nowsze nie maja dwoch), ale ma 2 zaciski, moja kawa ma 2 tarcze ale na kazdej 1 zacisk tylko. nie wiem jak ten gpz, ale chyba ma 1... pamietaj ze to nie jest sportowy motocykl, wiec te hamulce jak na niego wystarczaja (w koncu pan inzynier z japonii chyba wie co robi ;p )

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n jedna tarcze to przy mocnym hamowaniu moze Cie sciagac na te strone gdzie masz tarcze, ale to chyba ekstremalne przypadki (jesli gadam glupoty to moze ktos mnie poprawi? :P ).

Gadasz glupoty

 

wazne jeszcze ile jest zaciskow na tarczy, gs 500 ma 1 tarcze (nie wiem czy te nowsze nie maja dwoch), ale ma 2 zaciski, moja kawa ma 2 tarcze ale na kazdej 1 zacisk tylko. nie wiem jak ten gpz, ale chyba ma

A tu to juz w ogole. Nie znam motocykla o dwoch zaciskach na jednej tarczy :) Pewnie chciales powiedziec - tloczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje amerykańskie wersje mają dodatkowo układ dopalania spalin.

 

Czyli tzw. EGR??

 

Nie wiem jak to sie ma do motocykli, ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu.

 

Ja bym sie od tego dziadostwa trzymal z daleka.

 

Na pocieszenie dodam, ze w wiekszosci aut EGR da sie zupelnie zaslepic :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje amerykańskie wersje mają dodatkowo układ dopalania spalin.

 

Czyli tzw. EGR??

 

Nie wiem jak to sie ma do motocykli' date=' ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu.

 

Ja bym sie od tego dziadostwa trzymal z daleka.

 

Na pocieszenie dodam, ze w wiekszosci aut EGR da sie zupelnie zaslepic :mrgreen:[/quote']Tak EGR (czyli w sumie nie dopalanie co recyrkulacja spalin :) )dodatkowo ogranicza to pare KM ale chyba własnie wymonotwanie tego nie stanowi problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chciales powiedziec - tloczki

 

tak, tak :) przeciez pisalem ze jestem laikiem :P dzieki za poprawke!

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uklad dopalania spalin i zbierania oparow z gaznika, maja wszystkie wersje na rynek Kalifornijski- jest zreszta latwy do usuniecia- tylko po co- roznicy praktycznie nie czuc- a bedziemy "przyjazni srodowisku"

Wiadomo ze motocykle z Ameryki nie sa dlawione- to jest najwieksza przewaga.Najczesciej "amerykany" sa zadbanie i maja male przebiegi( z praktyki to wiem)- malo kto tam uzywa motocykla na codzien, i z reguly nie jest to jedyny sprzet a ktorys ze "stajni".Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam! mam obecnie EX500 i jesli chodzi o to ze ma jedna tarcze to z hamowaniem nie ma problemu i jest na prawde dobre (nie sądzę że jesli miało by to jakiś wieki wpływ na hamowanie zrezygnowano by z 2 tarczy). różnicą jest jeszcze że posiada światła awaryjne no i taki mały szczegół jak brak centralnej stopki. A tak przy okazji to chcę zmienić rumaka na ZZR 600 wieć jaesli ktoś był by zainteresowany: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...