Skocz do zawartości

bolobolek

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia bolobolek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. mysle nad 750 po tym jak rozstałem się z GPZ 500 w zeszłym tygodniu ale 600 też nie pogardze. mysle ze fajnie by było wiedzieć mniej więcej ile jest w baku bez potrzeby zaglądania do niego?? a jesli chodzi o ta kontrolke to przypuszczam ze jest juz to jakiś standart w motocyklach od 600 w zwysz ??
  2. Witam! mam drobne pytanie do doświatczonych i obeznanych użytkowników dwóch kółek: W jakich motocyklach są wskażniki poziomu paliwa? i czy jest możliwość zamontowanie takiego wskażnika w motocyklu który go nie posiada? dzięki za pomoc.
  3. Wygląd jest na prawde zabytkowy ale egzemplaż który mam na oku jest podobno z 95 roku z przebiegiem 20000 km. Do tej pory myslełem tylko i wyłacznie o małym zygzaku. A tak przy okazji to jak wygląda sprawa z częściami ?? czy są dostępne a jeśli tak to czy nie są przypadkiem ceny przesadzone. I najważniejsze: Czy jest chociaż jedna osoba która jezdzi na motocyklu nowszej konstrukcji i czy przesiadł by sie na zabytkowy motocykl tylko ze względu na cene??
  4. Wiatm!! mam obecnie GPZ 500 S z 93 roku. Z nastaniem nowego sezonu zapragnąłem zmienić moto. Z obecniego sprzętu jestem zadowolony i tu powstaje pytanie: czy zmiana na GPZ 900 po 91 roku ma sens w erze motocykli turystycznych pokroju ZZR ?? Do kiedy produkowano GPZ 900 i czy nie jest to konstrukcja z "wielkimi Tradycjami" przez co przestarzała nie spełniająca dzisiajszych wymogów?? ZZr mi się podoba ale GPZ mam możliwość kupić całkiem okazyjnie. POMOCY !!
  5. witam! mam obecnie EX500 i jesli chodzi o to ze ma jedna tarcze to z hamowaniem nie ma problemu i jest na prawde dobre (nie sądzę że jesli miało by to jakiś wieki wpływ na hamowanie zrezygnowano by z 2 tarczy). różnicą jest jeszcze że posiada światła awaryjne no i taki mały szczegół jak brak centralnej stopki. A tak przy okazji to chcę zmienić rumaka na ZZR 600 wieć jaesli ktoś był by zainteresowany: [email protected]
  6. czy to jest złośliwe stwierdzenie posiadacza yamahy czy ZZR jest mało wytrzymałe ?? co nawala najczęściej i czy ewentualna naprawa jest droga? przejżałem archiwum i musze powiedzieć' date=' że całkiem pozytywnie ten mały zygzak jest opisany. co prawda zmiana nastąpi od przyszłego sezonu ale już pazernie będę przeglądał ogłosznia i forum by zebrać jak najwiecej informacji dotyczących ZZR. mam jeszcze jedno pytanko: [b']czy ZZR 600 przypadkiem jest tak jak mój obecny sprzęt tylko jednosezonówką??[/b] czy nie lepiej było by kupić coś w granicy 1litra i zamontować jakiś kaganiec ??
  7. jeszcze jedne mam pytanko: moze ktoś mi powie czy znajde cos o dużych rozmiarach i sportowej sylwetce w klasie 600 lub 750 ?? i oczywiście chodzi o starsze a ściślej pisząc to tańsze maszyny max 10 tyś zł.
  8. wielkie dzięki za dotychczasowe informacje. z tego co piszecie wywnioskowałem ze chyba nie istnieje w klasie 600 żadem "duży" sprzęcik- poza enduro, a nie wiem czy jako niezbyt doswiadczony jeszcze miłośnik dwóch kółek bede w stanie ujażmić moc jaka dżemie w rumakach o pojemności 1000 cm3 i więcej. bardzo był bym wdzięczny jak by ktoś z dużym przebiegiem podzielił sie wrazeniami jak przesiadał się z podobnego do mojego motocykla na większy.
  9. może ktoś nowiciuszowi powie co to może znaczyć ??
  10. a nie myślałes nad GPZ 500 ?? silnik ten sam co w er-5 ale za to bardziej dynamiczny i według katalogu szybszy
  11. witam!! mam GPZ 500S z 93 r. jeżdze nim od początku kwietnia i jestem zadowolony. jedyny problem który sie pojawił to zniszczona "bembranka" w kraniku i po wymianie po 2 miesiącach znowu zaczyna sie ten sam problem mimo ze zmieniłem miejsce tankowania z podrzędnej stacji bęzynowej na BP. czy jest to moze jakiś inny powód niż złe paliwo ?? pozdrawiam
  12. ten to mi się też podoba ale mo0ze jeszcze nie teraz. raczej myśle o jakiś mniejszych pojemnościach.
  13. witam wszystkich!! jestem tu nowy i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny kto mi pomoże zebrać pewne informację. A mianowicie chodzi mi o to ze mam obecnie Kawasaki gpz 500s (wcześniej MZ 251). Mam 186 cm wzrostu i obecny rumak jest zdecydowanie za mały. Interesują mnie informacje jaki inny motocykl byscie mi polecili, który był by wiekszy gabarytowo i nie sprawiał problemów w podróżach z dziewczyną i bagarzami na dalekie wyprawy a przy tym miał sportową konstrukcję z owiewkami. ;) dzięki za odpowiedź! pozdrawiam :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...